[Audi 80 B4 1Z TDI]chip i alu 17" sprzedany jest A4
to solidna sprezara, ale naprawde bedziesz mial obfitego laga, w TD'ku na pompie 11mm potrzeba zadymki zeby wstawala przy 2400-2500 ==> tu wideo kolegi z forum golfa (AAZ, 11mm obfita dawka, fmic, przelot)
Ja bym ci proponowal juz jak cos GT17 na WG albo 20wg, sa wieksze i maja juz wirniki z lekkich stopow wykonane i przez to o wiele szybciej wstaja od T3 <ok>
Ja bym ci proponowal juz jak cos GT17 na WG albo 20wg, sa wieksze i maja juz wirniki z lekkich stopow wykonane i przez to o wiele szybciej wstaja od T3 <ok>
tylko GT17 lub 20 na WG to troszkę kasy kosztuje i musiałbym zmieniać kolektor wydechowy dorabiać przewody olejowe i powietrzne oraz nie pasuje mocowanie rury wydechowej koszty koszty wolałbym kupić drugi kpl silnik niż 1000-1500 dać za turbo.
chyba pozostanę przy moim T2 tylko kupie sobie na wszelki wypadek jeszcze jedną t2 w razie zonka bo mam możliwość nabycia dość tanio od znajomego
bardzo ładnie T2 przy 1.3-1.4 bara sobie radzi dość szybko wstaje praktycznie od 1500obr na 3 biegu mam już 0.6-07 bara.
nie chcę by turbo miało dużego doła bo poruszam się tylko po mieście i to na krótkich odcinkach 3-5 km bo tyle od końca do końca ma moje miasto i w dodatku są krótkie uliczki a na trasie i tak lepiej idzie jak znajomego b4 v6 2.6 :mrgreen:
chyba pozostanę przy moim T2 tylko kupie sobie na wszelki wypadek jeszcze jedną t2 w razie zonka bo mam możliwość nabycia dość tanio od znajomego
bardzo ładnie T2 przy 1.3-1.4 bara sobie radzi dość szybko wstaje praktycznie od 1500obr na 3 biegu mam już 0.6-07 bara.
nie chcę by turbo miało dużego doła bo poruszam się tylko po mieście i to na krótkich odcinkach 3-5 km bo tyle od końca do końca ma moje miasto i w dodatku są krótkie uliczki a na trasie i tak lepiej idzie jak znajomego b4 v6 2.6 :mrgreen:
e no bez przesady:) ewentualnie flansza na wydechowy i gt17WG siedzi, no a zakup samej sprezary to sam wiesz jak trafisz i za ile to twoje <ok> Wszystko do zrobienia jak checi i czas sa;)kostrz pisze:tylko GT17 lub 20 na WG to troszkę kasy kosztuje i musiałbym zmieniać kolektor wydechowy dorabiać przewody olejowe i powietrzne oraz nie pasuje mocowanie rury wydechowej koszty koszty wolałbym kupić drugi kpl silnik niż 1000-1500 dać za turbo.
chyba pozostanę przy moim T2 tylko kupie sobie na wszelki wypadek jeszcze jedną t2 w razie zonka bo mam możliwość nabycia dość tanio od znajomego
bardzo ładnie T2 przy 1.3-1.4 bara sobie radzi dość szybko wstaje praktycznie od 1500obr na 3 biegu mam już 0.6-07 bara.
nie chcę by turbo miało dużego doła bo poruszam się tylko po mieście i to na krótkich odcinkach 3-5 km bo tyle od końca do końca ma moje miasto i w dodatku są krótkie uliczki a na trasie i tak lepiej idzie jak znajomego b4 v6 2.6 :mrgreen:
To ona ci wstaje jak VNT
chyba nie będę na ta chwilę turbo zmieniał chyba ze się trafi gt17 na wg od jakiegoś autka lub wpadnę na pomysł jak gt1744v wysterować u mnie.
dziś jeździłem vento tdi 90KM po chipie i wtryskach asv i miał zamontowane turbo T3 1.2bar i nie pasi mi efekt jaki jest na tym turbo praktycznie od 3500 dopiero ostro brał a z moim zetorkiem ani ze startu ani powyżej 140 nie miał szans a vento przecież lżejsze i bardziej mi się podoba dźwięk silnika u mnie powyżej 1900 aż do max tak jakby F16 startowało tylko mi nic nie odpada :mrgreen:
dziś jeździłem vento tdi 90KM po chipie i wtryskach asv i miał zamontowane turbo T3 1.2bar i nie pasi mi efekt jaki jest na tym turbo praktycznie od 3500 dopiero ostro brał a z moim zetorkiem ani ze startu ani powyżej 140 nie miał szans a vento przecież lżejsze i bardziej mi się podoba dźwięk silnika u mnie powyżej 1900 aż do max tak jakby F16 startowało tylko mi nic nie odpada :mrgreen:
gt1749s siedzi w lublinie 3 silnik 2.4 andoria link do przykładowej aukcji http://allegro.pl/item702409169_turbosp ... tanio.html
Obecnie nie mam nowych filmów możesz zerknąć na te :Kafla pisze:Filmiki z pierwszej strony nie działają. Masz może je jeszcze gdzieś i mógłbyś wrzucić bo powiem szczerze, że chętnie bym zobaczył.
http://www.fotosik.pl/video/59f6e1ba00b5bf93.html po samym chipie
http://www.fotosik.pl/video/5d028598488ecacf.html na lekko mokrym asfalcie
jak pogoda pozwoli to może niedługo będą nowe filmy bo mam obecnie jeszcze mocniejszy soft-chip i kilka innych modów.
Jakby ktoś był zainteresowany to mam na sprzedaż sterownik zchipowany z mojej audi 80 tdi o numerze 8A0907401A ver. D06/T pasuje również zamiennie za 8A0907401B ver.D09/T w dość atrakcyjnej cenie info na pw lub gg
Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, 13:19 przez kostrz, łącznie zmieniany 1 raz.
- DINO AUDIb4
- Forum Audi 80
- Posty: 183
- Rejestracja: 29 sty 2008, 18:07
- Lokalizacja: PRZEMYSL
co do spadku mocy po chipie to w najmniejszym stopniu może być to sam chip chyba że powstały zimnie luty najczęściej przyczyną spadku mocy są nieszczelności miedzy turbo-IC-kolektor ssący , turbo, problemy z n75, zawór wg, problemy z nastawnikiem, nieszczelności w zasilaniu paliwa np nieszczelności przy filtrze paliwa itd.DINO AUDIb4 pisze:czesc kolego w ktoryms poscie napisales ze spadek mocy po dawniejszym wlutowaniu programu moze byc z czyms zwiazane
jeśli auto było zchipowane fachowo i z głowa to nic nie powinno się stać.