Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 PM] zamiana na diesla

ODPOWIEDZ
piomal1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
Lokalizacja: Śląsk

[b3 1.8 PM] zamiana na diesla

Post autor: piomal1987 » 31 lip 2009, 10:18

Witam
Mam pytanie odnośnie zamiany silnika z 1.8 benzyna na 1.6 diesel bez turbo.
Szukałem na forum ale nic na ten temat nie znalazłem bo większość jest odnośnie 1.9 chociaż podobno takich wątków było dużo :-)
Chciałem się dowiedzieć czy taki zabieg jest opłacalny bo posiadam silnik 1.6 diesel a mój 1.8 już jest nieźle dojechany, a remont już jest nie opłacalny.
Ewentualnie czy mógłby ktoś coś doradzić w tym temacie co i jak?
Pozdrawiam

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 31 lip 2009, 13:17

wymien na 1.9tdi i zrob na pompie mechanicznej a 1.6d sprzedaj <ok>

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 31 lip 2009, 15:57

karol121, wszystkich namawiasz na TDI i <ok> , ale napisz o kosztach takiej impry i że to nie p&p i pompa do zrobienia żeby to jakoś chodziło , czas , wiedza i umiejętności , i fakt to ma plusy :mrgreen: , 1.6 na 1.8 zabieg prosty , wyjmujesz i wkładasz , zgłaszasz na przeglądzie zmianę i w urzędzie
karol121, ile ci $$$ i czasu zeszło z 1Z ;-)

piomal1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piomal1987 » 31 lip 2009, 17:54

A czy macie gdzieś może schemat jak podłączyć przekaźnik świec żarowych?
Oraz czy nic nie trzeba zmieniać w zawieszeniu, czy skrzynia biegów (V) pasuje, mocowaniu silnika, układzie paliwowym i wiązce kabli do sterownika?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 31 lip 2009, 22:29

piomal1987 pisze:A czy macie gdzieś może schemat jak podłączyć przekaźnik świec żarowych?
poszukaj i znajdziesz
piomal1987 pisze:Oraz czy nic nie trzeba zmieniać w zawieszeniu, czy skrzynia biegów (V) pasuje, mocowaniu silnika, układzie paliwowym i wiązce kabli do sterownika?
nic nie musisz zmieniasz , skrzynia i mocowanie p&p- silnik Audi lub VW B2 , dodajesz filtr paliwa ON do obecnego układu , nie ma ster. wszystko już było ciut chęci bo i ja i koledzy to opisywali ;-)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 01 sie 2009, 08:42

Vision pisze:karol121, wszystkich namawiasz na TDI i <ok> , ale napisz o kosztach takiej impry i że to nie p&p i pompa do zrobienia żeby to jakoś chodziło , czas , wiedza i umiejętności , i fakt to ma plusy :mrgreen: , 1.6 na 1.8 zabieg prosty , wyjmujesz i wkładasz , zgłaszasz na przeglądzie zmianę i w urzędzie
karol121, ile ci $$$ i czasu zeszło z 1Z ;-)
wszystkich namawiam na tdi bo to silnik z bezpośrednim wtryskiem ktorego zalety kazdy chyba zna na tym forum w stosunku do silnika z komora wirowa, a co do kosztow to zalezy kto za ile kupi czesci czyli silnik + pompa wtryskowa np od 1.6td ak sie dobrze poszuka to i w 1tys zl mozna sie zmiescic co do czasu to niestety wszystko go wymaga co do pompy to od td bez zadnych kombinacji tez bedzie jezdzil i namawiam na tdi bo to bardzo prosty silniczek i dobry wiec namawiam na mTDI zrobic raz a dobrze <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl