[B4 2.0 ABT + GAZ] przebicie na przewodzie??
[B4 2.0 ABT + GAZ] przebicie na przewodzie??
witam serdecznie. koledzy podpowiedzcie jak to jest z przewodami (wysokiego napiecia)... do dzisiaj moje drugie audi 80 b4 ABT jezdzilo na oryginalnych przewodach a zmienilem je na przewody BREMI bo podobno dobre no ale do sedna sprawy. zmienilem je ze wzgledu na to ze na pierwszym przewodzie od chłodnicy było przebicie tzn. tak mi sie wydawało. przy uruchomianym silniku po zdjeciu przewodu ze świecy trzymajac za gumowa czesc przewodu wali Iskra po palcach. myslalem ze to wina przewodu i założyłem nowe tyle tylko ze na tych jest tak samo. jestem troche laikiem w tych sprawach. prosze podpowiedzcie. to tak musi byc?? pozdrawiam KOPEC_22
<rotfl2> Ściągałeś przewód palcami?!No nic dziwnego.Iskra "szuka" masy-w tym przypadku twojego ciała :mrgreen:kopec_22 pisze:przy uruchomianym silniku po zdjeciu przewodu ze świecy trzymajac za gumowa czesc przewodu wali Iskra po palcach
To jedyny powód dlaczego zmieniłeś przewody?Nie szarpał,nie strzelał itp?
najłatwiej sprawdzić przewody WN w ten sposób, że po ciemku (czym ciemniej tym lepiej) otwierasz klape, ktoś do pomocy odpala zimny silnik, a Ty w tym czasie obserwujesz czy nie pojawiają się iskry ani żadne błyski od przewodów WN widoczne w ciemnościach. jeśli takowych nie widać, a auto nie szarpie, pracuje równo, to z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że przewody są ok.
poszukaj na forum, bo było gdzieś dość dokładnie omówione jak sprawdzić przewody WN
ps. życie Ci nie miłe, że zdejmujesz przewody WN na włączonym silniku :?:
nie rób tego, bo to niebezpieczne
poszukaj na forum, bo było gdzieś dość dokładnie omówione jak sprawdzić przewody WN
ps. życie Ci nie miłe, że zdejmujesz przewody WN na włączonym silniku :?:
nie rób tego, bo to niebezpieczne
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Można spróbować wyregulować instalację ale niekoniecznie musi to przynieść poprawę, zwłaszcza jeśli masz, kilkuletnią już, LPG I generacji.kopec_22 pisze:jest tak jak pale moje ABT (zimne) i przełączam ja na gaz poprzez przekagazowanie to GAŚNIE. dzieje się tak tylko na zimnym silniku.
Przy okazji popraw profil bo masz w nim ABK, a nie ABT.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
To przepraszam, ale zwróciłem na to uwagę bo często takie pomyłki wprowadzają niepotrzebne zamieszanie. <ok>kopec_22 pisze:w profilu danek mam dobrze wpisane.
Zużyty i/lub niedogrzany parownik, i/lub źle dobrany mikser, i/lub w dalszym ciągu źle wyregulowana instalacja. Rozumiem, że masz I generację. Czy w czasie regulacji był podpięty analizator spalin? Jeśli nie, to zmień gazownika.kopec_22 pisze:a co może być jeszcze oprócz tego wyregulowania?
ja sprawdzalem w ten sposob ze po ciemku odpalałem silniczek i po przewodach wysokiego napiecia pryskalem woda a dokladniej wziolem spryskiwacz do mycia okien wylalem plyn i nalalem wode i spryskalem calutkie przewody wtedy ładnie widac iskierki lub nie widac i jestesmy zadowoleni pozdrawiam.ps nowe nie znaczy dobre ...