[audi b4 1.9 tdi 1z] zapowietrza ukł. paliwowy
[audi b4 1.9 tdi 1z] zapowietrza ukł. paliwowy
Witam chciałem poruszyć już któryś raz ten temat, ale nadal nie mogę uzyskać odpowiedzi.
w przewodzi idącym do pompy jest dużo powietrza i autko muli strasznie,
sprawdziłem szczelność nigdzie nie ma wycieków, pompa sucha , nowy filtr i przewody gumowe. przewody przelewowe nowe, a skąd to powietrze..????
czy to możliwe że w pompie w środku coś puszcza???
w przewodzi idącym do pompy jest dużo powietrza i autko muli strasznie,
sprawdziłem szczelność nigdzie nie ma wycieków, pompa sucha , nowy filtr i przewody gumowe. przewody przelewowe nowe, a skąd to powietrze..????
czy to możliwe że w pompie w środku coś puszcza???
od baku to wymieniłem tylko przewody gumowe co łączą przewody metalowe z bakiem + nowe opaski a całe przewody są w dobrym stanie mają co prawda gdzie nie gdzie małe ogniska korozji ale to chyba nie może mieć większej różnicy.. są suche
jeżeli pompa niema wycieków to chyba nie jest to jej wina ???
a o jaki zaworek chodzi, ja mam założony nowy filtr paliwa od golfa 3, bo jest cały zespolony.
jeżeli pompa niema wycieków to chyba nie jest to jej wina ???
a o jaki zaworek chodzi, ja mam założony nowy filtr paliwa od golfa 3, bo jest cały zespolony.
przewody nadmiarowe na wtryskiwaczach sprawdz, i jak masz przezroczyste przewody od filtra do pompy to popatrz w ktorych pojawia sie powiertrze... ja mialem kiedyś lipę przy filtrze tam przy plastykowym zaworku jest oring... tamtędy mi łapało powietrze... silnik chodził ok ale po nocy znow porażka...
zaworek nowy mam i wężyki przelewowe nowe... jedyne co mnie dziwi to mam na powrocie z pompy za filtrem mam zaworek zwrotny i na nim szczałka pokazuje zgodnie z powrotem do baku ale po co ten zaworek jest na wyjściowym przecież on wtedy funkcji nie spełnia, z tego co wiem to powinien być na zasilaniu żeby po zgaszeniu palwio się nie cofło.
witam. podepne się pod temat bo mam ten sam problem.. tylko u mnie te powietrze w układzie paliwowym powoduje nieregularne szarpanie podczas przyśpieszenia. ja przełożyłem zaworek zwrotny z "wyjścia na wejście" i mam mniej powietrza.podczas pracy silnika mam bardzo maleńkie pęcherzyki w wężyku od baku do filtra a na odcinku filtr - pompa są już duże pęcherze. myśle że powietrze ciągnie mi z oringa pod filtrem. mam pytani- co do pecherzyków w układzie paliwowym ma korek do wlewu i odpowitrznik przy nim skoro i tak ssak w baku jest zatopiony cały w ropie?