Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[audi b4 1.9 tdi 1z] zapowietrza ukł. paliwowy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
audi1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:41
Lokalizacja: Kraków

[audi b4 1.9 tdi 1z] zapowietrza ukł. paliwowy

Post autor: audi1993 » 03 sie 2009, 18:16

Witam chciałem poruszyć już któryś raz ten temat, ale nadal nie mogę uzyskać odpowiedzi.
w przewodzi idącym do pompy jest dużo powietrza i autko muli strasznie,
sprawdziłem szczelność nigdzie nie ma wycieków, pompa sucha , nowy filtr i przewody gumowe. przewody przelewowe nowe, a skąd to powietrze..????
czy to możliwe że w pompie w środku coś puszcza???

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 03 sie 2009, 20:19

A posprawdzałeś opaski na wężykach czy są dobrze pozaciskane??

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 03 sie 2009, 21:47

Tak tak opaski muszą trzymać dobrze i to nie tylko na zasilaniu.Ja kiedyś uszkodziłem ten mały plastikowy zaworek zwrotny i też mi się zapowietrzał :-P

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 03 sie 2009, 22:04

Sprawsź ten zaworek przy filtrze paliwa,nie pamiętam jak się nazywa.

dobo26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 03 wrz 2007, 21:56
Lokalizacja: RBR/Domaradz

Post autor: dobo26 » 03 sie 2009, 22:48

w moim przypadku powietrze dostawało sie do ropy zaraz na początku węzy czyli na wyjściu z baku sprawdź tez pod samochodem czy węże nie są gdzieś łączone, lub korozja je zżera.

Awatar użytkownika
audi1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: audi1993 » 04 sie 2009, 16:10

od baku to wymieniłem tylko przewody gumowe co łączą przewody metalowe z bakiem + nowe opaski a całe przewody są w dobrym stanie mają co prawda gdzie nie gdzie małe ogniska korozji ale to chyba nie może mieć większej różnicy.. są suche
jeżeli pompa niema wycieków to chyba nie jest to jej wina ???
a o jaki zaworek chodzi, ja mam założony nowy filtr paliwa od golfa 3, bo jest cały zespolony.

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 04 sie 2009, 17:18

Chodzi o zaworek zwrotny w układzie przy filtrze paliwa. Powietrze zawsze będzie, zaś nie może go być zbyt wiele.

Awatar użytkownika
audi1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: audi1993 » 04 sie 2009, 18:01

jeżeli chodzi o zaworek ten co jest na filtrze to jest nowy wraz z oringiem i zawleczką

Awatar użytkownika
blady11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 25 lis 2008, 18:20
Lokalizacja: Chelm/Dun Laoghaire

Post autor: blady11 » 04 sie 2009, 18:25

przewody nadmiarowe na wtryskiwaczach sprawdz, i jak masz przezroczyste przewody od filtra do pompy to popatrz w ktorych pojawia sie powiertrze... ja mialem kiedyś lipę przy filtrze tam przy plastykowym zaworku jest oring... tamtędy mi łapało powietrze... silnik chodził ok ale po nocy znow porażka...

Awatar użytkownika
audi1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: audi1993 » 04 sie 2009, 18:46

zaworek nowy mam i wężyki przelewowe nowe... jedyne co mnie dziwi to mam na powrocie z pompy za filtrem mam zaworek zwrotny i na nim szczałka pokazuje zgodnie z powrotem do baku ale po co ten zaworek jest na wyjściowym przecież on wtedy funkcji nie spełnia, z tego co wiem to powinien być na zasilaniu żeby po zgaszeniu palwio się nie cofło.

dobo26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 03 wrz 2007, 21:56
Lokalizacja: RBR/Domaradz

Post autor: dobo26 » 05 sie 2009, 17:22

załóż na wyjściu z baku kawałek przezroczystego wężyka i popatrz czy już tam nie dostaje się powietrze.

Awatar użytkownika
audi1993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 15 cze 2008, 10:41
Lokalizacja: Kraków

Post autor: audi1993 » 06 sie 2009, 19:41

rano wziołem odkręciłem korek od wlewu paliwa i nie ma wogóle pęcherzyków powietrza czyli mam problem z korkiem od wlewu i z odpowietrznikiem przy wlewie zapewne.. jak mogę zdemontować ten odpowietrznik.. ???

ferdek84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 10 mar 2009, 14:50
Lokalizacja: Kuryłówka

Post autor: ferdek84 » 05 wrz 2009, 18:00

witam. podepne się pod temat bo mam ten sam problem.. tylko u mnie te powietrze w układzie paliwowym powoduje nieregularne szarpanie podczas przyśpieszenia. ja przełożyłem zaworek zwrotny z "wyjścia na wejście" i mam mniej powietrza.podczas pracy silnika mam bardzo maleńkie pęcherzyki w wężyku od baku do filtra a na odcinku filtr - pompa są już duże pęcherze. myśle że powietrze ciągnie mi z oringa pod filtrem. mam pytani- co do pecherzyków w układzie paliwowym ma korek do wlewu i odpowitrznik przy nim skoro i tak ssak w baku jest zatopiony cały w ropie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl