Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[b3 1.8 JV] Modyfikacje - zwiekszenie osiągow

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 04 sie 2009, 12:07

Patrząc na koszty, to nic się nie opłaca.

Mcfly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 09 maja 2009, 23:35
Lokalizacja: Radom

Post autor: Mcfly » 04 sie 2009, 13:21

czyli lipa, nie ma to jak podciąć skrzydła a już myślałem, że to dobry pomysł, rozumiem że koszta związane ze swapem nie mają sensu, bo silnik można kupić za 800zł

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 04 sie 2009, 13:36

wsadz 3A 2.0 8V z b3 113km

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 04 sie 2009, 15:40

silnik to nie wszystko, po drodze napewno będą jakieś miny duperele które pochłaniają koszta.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 sie 2009, 12:43

labek pisze:silnik to nie wszystko, po drodze napewno będą jakieś miny duperele które pochłaniają koszta.
A w zasadzie silnik to tylko wierzchołek góry lodowej. Przy zmianie jednostki na inną musisz się liczyć z problemami jej mocowanie (aczkolwiek jeśli się ma trochę smykałki, sprzętu i czasu to da się to zrobić). Dochodzą natomiast takie rzeczy jak komputer, całe okablowanie itp, tip. Gdybyś miał na podwórku jakiegoś szrota z fajnym silnikiem i nie miałbyś co z nim zrobić to można się bawić. W innym wypadku gdzie wszystkie potrzebne części chciałbyś kupować jest to mało opłacalne.

Mcfly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 09 maja 2009, 23:35
Lokalizacja: Radom

Post autor: Mcfly » 13 sie 2009, 14:03

No niestety dzisiaj z silnika zaczęły się wydobywać dziwne dźwięki typu "klekotanie" tak jakby klepał zawór, najgłośniej słychać na wolnych obrotach, co to może być? Ile może kosztować generalny remont silnika i czy się opłaca?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 sie 2009, 14:13

Mcfly pisze:z silnika zaczęły się wydobywać dziwne dźwięki typu "klekotanie" tak jakby klepał zawór
No to mogą klekotać zawory, tak jak sam piszesz. A przyczyną mogą być padnięte popychacze, bądź złej jakości olej.

Mcfly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 09 maja 2009, 23:35
Lokalizacja: Radom

Post autor: Mcfly » 13 sie 2009, 15:45

a możliwe, że gaz się do tego przyczynił, auto kupiłem już z LPG także trochę ma najechane na gazie, jeśli popychacze trafiło to duży koszt?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 sie 2009, 16:03

Same popychacze to koszt około 40zł sztuka.

Natomiast w twoim przypadku problem może leżeć nie tylko po ich stronie. Gniazda zaworów mogą być wypalone, mogą być wyrobione prowadnice zaworowe. Generalnie w tej tematyce specem nie jestem bo nigdy tego nie robiłem. Poszukaj na forum bo na ten temat było sporo.

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl