Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 JV] Modyfikacje - zwiekszenie osiągow

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 04 sie 2009, 12:07

Patrząc na koszty, to nic się nie opłaca.

Mcfly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 09 maja 2009, 23:35
Lokalizacja: Radom

Post autor: Mcfly » 04 sie 2009, 13:21

czyli lipa, nie ma to jak podciąć skrzydła a już myślałem, że to dobry pomysł, rozumiem że koszta związane ze swapem nie mają sensu, bo silnik można kupić za 800zł

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 04 sie 2009, 13:36

wsadz 3A 2.0 8V z b3 113km

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 04 sie 2009, 15:40

silnik to nie wszystko, po drodze napewno będą jakieś miny duperele które pochłaniają koszta.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 sie 2009, 12:43

labek pisze:silnik to nie wszystko, po drodze napewno będą jakieś miny duperele które pochłaniają koszta.
A w zasadzie silnik to tylko wierzchołek góry lodowej. Przy zmianie jednostki na inną musisz się liczyć z problemami jej mocowanie (aczkolwiek jeśli się ma trochę smykałki, sprzętu i czasu to da się to zrobić). Dochodzą natomiast takie rzeczy jak komputer, całe okablowanie itp, tip. Gdybyś miał na podwórku jakiegoś szrota z fajnym silnikiem i nie miałbyś co z nim zrobić to można się bawić. W innym wypadku gdzie wszystkie potrzebne części chciałbyś kupować jest to mało opłacalne.

Mcfly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 09 maja 2009, 23:35
Lokalizacja: Radom

Post autor: Mcfly » 13 sie 2009, 14:03

No niestety dzisiaj z silnika zaczęły się wydobywać dziwne dźwięki typu "klekotanie" tak jakby klepał zawór, najgłośniej słychać na wolnych obrotach, co to może być? Ile może kosztować generalny remont silnika i czy się opłaca?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 sie 2009, 14:13

Mcfly pisze:z silnika zaczęły się wydobywać dziwne dźwięki typu "klekotanie" tak jakby klepał zawór
No to mogą klekotać zawory, tak jak sam piszesz. A przyczyną mogą być padnięte popychacze, bądź złej jakości olej.

Mcfly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 09 maja 2009, 23:35
Lokalizacja: Radom

Post autor: Mcfly » 13 sie 2009, 15:45

a możliwe, że gaz się do tego przyczynił, auto kupiłem już z LPG także trochę ma najechane na gazie, jeśli popychacze trafiło to duży koszt?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 13 sie 2009, 16:03

Same popychacze to koszt około 40zł sztuka.

Natomiast w twoim przypadku problem może leżeć nie tylko po ich stronie. Gniazda zaworów mogą być wypalone, mogą być wyrobione prowadnice zaworowe. Generalnie w tej tematyce specem nie jestem bo nigdy tego nie robiłem. Poszukaj na forum bo na ten temat było sporo.

Zablokowany

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl