[b3 1.8 JV] Modyfikacje - zwiekszenie osiągow
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A w zasadzie silnik to tylko wierzchołek góry lodowej. Przy zmianie jednostki na inną musisz się liczyć z problemami jej mocowanie (aczkolwiek jeśli się ma trochę smykałki, sprzętu i czasu to da się to zrobić). Dochodzą natomiast takie rzeczy jak komputer, całe okablowanie itp, tip. Gdybyś miał na podwórku jakiegoś szrota z fajnym silnikiem i nie miałbyś co z nim zrobić to można się bawić. W innym wypadku gdzie wszystkie potrzebne części chciałbyś kupować jest to mało opłacalne.labek pisze:silnik to nie wszystko, po drodze napewno będą jakieś miny duperele które pochłaniają koszta.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Same popychacze to koszt około 40zł sztuka.
Natomiast w twoim przypadku problem może leżeć nie tylko po ich stronie. Gniazda zaworów mogą być wypalone, mogą być wyrobione prowadnice zaworowe. Generalnie w tej tematyce specem nie jestem bo nigdy tego nie robiłem. Poszukaj na forum bo na ten temat było sporo.
Natomiast w twoim przypadku problem może leżeć nie tylko po ich stronie. Gniazda zaworów mogą być wypalone, mogą być wyrobione prowadnice zaworowe. Generalnie w tej tematyce specem nie jestem bo nigdy tego nie robiłem. Poszukaj na forum bo na ten temat było sporo.