[b4 AAZ] Quattro
- 
				
				Tomciokatowice
 
[b4 AAZ] Quattro
Chodzi mi po głowie  tylny naped zamontowac tzn QUATTRO do mojej AUDICY chciałbym sie dowiedziec jakie wiaza sei z tym rozwiazaniem kłopoty przy montazu i koszty????
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 07 sie 2009, 23:29 przez Tomciokatowice, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- 
				
				Tomciokatowice
 
- Motostacja pl
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6966
 - Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
 - Imię: Motostacja PL
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
Mission Impossible i tyle.
To nie jest kwestia samych części. Konstrukcja tyłu auta w przypadku quattro jest przecież całkiem inna niż w przednionapędowcu. Przecież cały tylny most musi mieć swoje mocowania, nie mówiąc już o tym że trzeba by było gdzieś go zmieścić. Nie mówiąc już o tym że trzeba to wszystko zrobić mega dokładnie żebyś nie miał 4 śladów podczas jazdy.
Nawet ETKA widzi różnicę na tyle że auta z Q traktowane są jak osobne modele.
			
			
									
									
						To nie jest kwestia samych części. Konstrukcja tyłu auta w przypadku quattro jest przecież całkiem inna niż w przednionapędowcu. Przecież cały tylny most musi mieć swoje mocowania, nie mówiąc już o tym że trzeba by było gdzieś go zmieścić. Nie mówiąc już o tym że trzeba to wszystko zrobić mega dokładnie żebyś nie miał 4 śladów podczas jazdy.
Nawet ETKA widzi różnicę na tyle że auta z Q traktowane są jak osobne modele.
- 
				
				Tomciokatowice
 
- Motostacja pl
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6966
 - Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
 - Imię: Motostacja PL
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
tylny zawias swoją drogą... ale gdzie zmieścisz wał napędowy <ok>Labiel pisze:Mission Impossible i tyle.
To nie jest kwestia samych części. Konstrukcja tyłu auta w przypadku quattro jest przecież całkiem inna niż w przednionapędowcu. Przecież cały tylny most musi mieć swoje mocowania, nie mówiąc już o tym że trzeba by było gdzieś go zmieścić. Nie mówiąc już o tym że trzeba to wszystko zrobić mega dokładnie żebyś nie miał 4 śladów podczas jazdy.
Nawet ETKA widzi różnicę na tyle że auta z Q traktowane są jak osobne modele.
Za te pieniadze to kupilbys benzyniaka z Quattro, a tylko takie wychodzily. Przeszczepil bys jakiegos mocnego diesla i tym samym po pewnym czasie potargal torsen z uwagi na wysoki moment obrotowy. Mija sie z celem. Ale swoja droga jesli kupic by A4 Quattro i modlic sie zeby haldex nie padl... nie ma sensu. Lepiej juz benzyniakiem jezdzic i najwyzej zagazowac.
			
			
									
									
						- Motostacja pl
 - Forum Audi 80

 - Posty: 6966
 - Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
 - Imię: Motostacja PL
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Sedan quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Kraków
 - Kontakt:
 
wiem napewno że podłoga nie pasuje,zawias i tak dalej,a jak jest z tłumnikami ?bo w Q mi sie zdaje że inaczej są ułożone...czyli ośka z quattro nie ma nic wspólnego,nigdy nie pytałem o takie przeróbki bo mnie to wkurzało,tak jak ktoś kiedyś na jakims forum pytał może i tu jak zrobić w quattro sam tylny napęd?ale po co?chcesz tył napęd to kup forda jakiegoś albo bmw,ja bym polecał temat zamknąć
			
			
									
									
						- luk_OP_Q89
 - Forum Audi 80

 - Posty: 1288
 - Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
 - Lokalizacja: OPOLE
 
Jakie potargał,ten sam napęd chodzi w S2 i nic go nie targa.S2 zrobione na 300km chodzi bez jęknięcia o ile nie katujesz napędów.Na tych samych podzespołach składano napęd w Audi V8 i też jezdzi bezawaryjnie.Nie przesadzajmy z niszczycielską mocą dieslaflgmnft pisze:Przeszczepil bys jakiegos mocnego diesla i tym samym po pewnym czasie potargal torsen z uwagi na wysoki moment obrotowy.
P.S.Haldex to kupa,jezdziłem i się rozczarowałem.4WD to to nie jest albo stały albo wcale
							









