[b4 AAZ] Quattro
[b4 AAZ] Quattro
Chodzi mi po głowie tylny naped zamontowac tzn QUATTRO do mojej AUDICY chciałbym sie dowiedziec jakie wiaza sei z tym rozwiazaniem kłopoty przy montazu i koszty????
Ostatnio zmieniony 07 sie 2009, 23:29 przez Tomciokatowice, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mission Impossible i tyle.
To nie jest kwestia samych części. Konstrukcja tyłu auta w przypadku quattro jest przecież całkiem inna niż w przednionapędowcu. Przecież cały tylny most musi mieć swoje mocowania, nie mówiąc już o tym że trzeba by było gdzieś go zmieścić. Nie mówiąc już o tym że trzeba to wszystko zrobić mega dokładnie żebyś nie miał 4 śladów podczas jazdy.
Nawet ETKA widzi różnicę na tyle że auta z Q traktowane są jak osobne modele.
To nie jest kwestia samych części. Konstrukcja tyłu auta w przypadku quattro jest przecież całkiem inna niż w przednionapędowcu. Przecież cały tylny most musi mieć swoje mocowania, nie mówiąc już o tym że trzeba by było gdzieś go zmieścić. Nie mówiąc już o tym że trzeba to wszystko zrobić mega dokładnie żebyś nie miał 4 śladów podczas jazdy.
Nawet ETKA widzi różnicę na tyle że auta z Q traktowane są jak osobne modele.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
tylny zawias swoją drogą... ale gdzie zmieścisz wał napędowy <ok>Labiel pisze:Mission Impossible i tyle.
To nie jest kwestia samych części. Konstrukcja tyłu auta w przypadku quattro jest przecież całkiem inna niż w przednionapędowcu. Przecież cały tylny most musi mieć swoje mocowania, nie mówiąc już o tym że trzeba by było gdzieś go zmieścić. Nie mówiąc już o tym że trzeba to wszystko zrobić mega dokładnie żebyś nie miał 4 śladów podczas jazdy.
Nawet ETKA widzi różnicę na tyle że auta z Q traktowane są jak osobne modele.
Za te pieniadze to kupilbys benzyniaka z Quattro, a tylko takie wychodzily. Przeszczepil bys jakiegos mocnego diesla i tym samym po pewnym czasie potargal torsen z uwagi na wysoki moment obrotowy. Mija sie z celem. Ale swoja droga jesli kupic by A4 Quattro i modlic sie zeby haldex nie padl... nie ma sensu. Lepiej juz benzyniakiem jezdzic i najwyzej zagazowac.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
wiem napewno że podłoga nie pasuje,zawias i tak dalej,a jak jest z tłumnikami ?bo w Q mi sie zdaje że inaczej są ułożone...czyli ośka z quattro nie ma nic wspólnego,nigdy nie pytałem o takie przeróbki bo mnie to wkurzało,tak jak ktoś kiedyś na jakims forum pytał może i tu jak zrobić w quattro sam tylny napęd?ale po co?chcesz tył napęd to kup forda jakiegoś albo bmw,ja bym polecał temat zamknąć
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Jakie potargał,ten sam napęd chodzi w S2 i nic go nie targa.S2 zrobione na 300km chodzi bez jęknięcia o ile nie katujesz napędów.Na tych samych podzespołach składano napęd w Audi V8 i też jezdzi bezawaryjnie.Nie przesadzajmy z niszczycielską mocą dieslaflgmnft pisze:Przeszczepil bys jakiegos mocnego diesla i tym samym po pewnym czasie potargal torsen z uwagi na wysoki moment obrotowy.
P.S.Haldex to kupa,jezdziłem i się rozczarowałem.4WD to to nie jest albo stały albo wcale