[B3 90 2.3 NG] Strzelanie w zawieszeniu przy ruszaniu
Jak ruszam autem do przodu i do tyłu koło cofa się tak jak piszesz o około 2cm. Śruby od końcówki wahacza są dokręcone i niby nie ma tam luzów.swiety82 pisze:Rozwiązanie proste i prozaiczne. Elementy ze zdjęcia nr 2 i 3.
Jeśli masz jak-poproś kogoś aby szybko ruszył twoim autem-stojąc obok zobaczysz jak wahacz cofa sie do tyłu i do przodu.
Sprężyna jest dobrze ułożona bo sprawdzałem. Poza tym to nie ten odgłos.brysiu pisze:Może sprężyna się źle ułożyła i tak strzela czasami tak sie dzieje.
Nie wiem już co to może być Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł :?:
Witam.Miałem taki sam problem u mnie było lekko wyrobione mocowanie sworznia śruby numer 2i3 na fotce.Wcześniej spotkałem się z tym że ten miejsce w które wchodził sworzeń był wyrobione i mimo że śruba była mocno dokręcona to ruszał się góra dół. A jak stoi koło? jeśli jest lekko przekrzywione to wina stoi ewidentnie po stronie sworznia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 116
- Rejestracja: 07 cze 2009, 19:22
- Lokalizacja: Świecie n/W
Ja tez mam taki problem jak kolega Leszek,
Wymieniłem wahacze na nowe Lamforder
łaczniki i gumy stabilizatora
potem górne mocowanie amora wraz z łozyskiem
i dalej strzela tak samo jak do przodu trzask jak wsteka trzask.
zachodze w głowe co to??
chyba będzie przegub ale wewnętrzny tylko sie zastanawiam jak go sprawdzić?
Wymieniłem wahacze na nowe Lamforder
łaczniki i gumy stabilizatora
potem górne mocowanie amora wraz z łozyskiem
i dalej strzela tak samo jak do przodu trzask jak wsteka trzask.
zachodze w głowe co to??
chyba będzie przegub ale wewnętrzny tylko sie zastanawiam jak go sprawdzić?
Witajcie!Podłączę się troszeczkemirolb pisze:witam, mam dokladnie to samo... tez po wymianie sworzni, gałek i łożysk w przednich kołach bylo wszystko rozregulowane i wogole mialem wrazenie, jakby kierownica przy skrecaniu podczas wolnej jazdy bardzo łatwo wchodzila w maksymalny skret, tak jakby zamiast dąrzyć do wyprostowania kół, kołą uciekały w pozycje skrętu.
Po ustawieniu zbieznosci, dalej to samo...
Nie czy cos mechanik pomieszal ... na odwrót założył sworznie zwrotnicy (nie wiem czy to możliwe).
Przy max skrecię w lewo prawe koło jest za bardziej skrecone niż lewe (a powinno być odwrotnie) i ślizga się... przy jezdzie prosto jest ok.
U mnie są identyczne objawy jak w cytacie i nie mam pojęcia co może być tego przyczyną już cztery razy byłem na zbieżnośi i ciągle nic niby wszystko ok :cry:
Możecie coś poradzić?
koledzy, podłączę się pod temat, w moim B4 ABK też mam taki efekt uskoku przy zakręcaniu i kierownica nie wraca przy maksymalnym skręcie ale opon mi nie tnie, mam nowe łożyska mc persona, końcówki drążków i tuleje wahaczy, mam zamiar zmienić jeszcze tuleje sanek, czytałem że po tym trzeba zrobić dokładną diagnostykę (zbieżność i pochylenie koła), mam więc prośbę o podanie parametrów jeśli chodzi o zbieżność i pochylenie koła.