Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 90 2.3 NG] Strzelanie w zawieszeniu przy ruszaniu

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
ODPOWIEDZ
brysiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 sie 2009, 11:17

Post autor: brysiu » 09 sie 2009, 21:53

Może sprężyna się źle ułożyła i tak strzela czasami tak sie dzieje.

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 09 sie 2009, 23:53

swiety82 pisze:Rozwiązanie proste i prozaiczne. Elementy ze zdjęcia nr 2 i 3.
Jeśli masz jak-poproś kogoś aby szybko ruszył twoim autem-stojąc obok zobaczysz jak wahacz cofa sie do tyłu i do przodu.
Jak ruszam autem do przodu i do tyłu koło cofa się tak jak piszesz o około 2cm. Śruby od końcówki wahacza są dokręcone i niby nie ma tam luzów.
brysiu pisze:Może sprężyna się źle ułożyła i tak strzela czasami tak sie dzieje.
Sprężyna jest dobrze ułożona bo sprawdzałem. Poza tym to nie ten odgłos.

Nie wiem już co to może być :-( Ktoś jeszcze ma jakiś pomysł :?:

brysiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 sie 2009, 11:17

Post autor: brysiu » 10 sie 2009, 10:00

Może dokręciłeś wahacz na lewarku i oberwało tuleje jak opuściłeś na dół

Awatar użytkownika
swiety82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 13 cze 2007, 23:43
Lokalizacja: Sagan Stadt

Post autor: swiety82 » 10 sie 2009, 11:00

Mi też się wydawało że nie ma tam luzów-ale są-te śruby łatwo przekręcić i mogłeś niechcący zerwać gwint...

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 10 sie 2009, 11:29

brysiu pisze:Może dokręciłeś wahacz na lewarku i oberwało tuleje jak opuściłeś na dół
Dokręcone były na kołach.
swiety82 pisze:Mi też się wydawało że nie ma tam luzów-ale są-te śruby łatwo przekręcić i mogłeś niechcący zerwać gwint...
Sprawdzę jeszcze raz ;-)

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 10 sie 2009, 16:00

Witam.Miałem taki sam problem :-) u mnie było lekko wyrobione mocowanie sworznia śruby numer 2i3 na fotce.Wcześniej spotkałem się z tym że ten miejsce w które wchodził sworzeń był wyrobione i mimo że śruba była mocno dokręcona to ruszał się góra dół. A jak stoi koło? jeśli jest lekko przekrzywione to wina stoi ewidentnie po stronie sworznia.

brysiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 09 sie 2009, 11:17

Post autor: brysiu » 10 sie 2009, 22:25

Nie popadajmy w histerię jak może mieć koło przekrzywione przecież odczuł by to na jeździe a tym bardzie gołym okiem nie stwierdzi czy ma luz czy nie nawet jak go ma. :roll:

Marynarz41
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 116
Rejestracja: 07 cze 2009, 19:22
Lokalizacja: Świecie n/W

Post autor: Marynarz41 » 12 sie 2009, 20:15

Ja bym stawiał na tuleje,a końcówka wachacza przecież jest na stożku :!: :!: :!:

Tommek261
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 24 maja 2009, 21:39
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Tommek261 » 12 sie 2009, 21:46

Ja tez mam taki problem jak kolega Leszek,
Wymieniłem wahacze na nowe Lamforder
łaczniki i gumy stabilizatora
potem górne mocowanie amora wraz z łozyskiem
i dalej strzela tak samo jak do przodu trzask jak wsteka trzask.
zachodze w głowe co to??
chyba będzie przegub ale wewnętrzny tylko sie zastanawiam jak go sprawdzić?

Awatar użytkownika
rafio83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 12 kwie 2008, 15:26
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: rafio83 » 13 sie 2009, 12:55

ja miaem tak samo i okazao sie ze przyczyną stuku przy ruszaniu byy tuleje kołyski (trawersu). Po wymianie wszystko GIT

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 13 sie 2009, 21:11

mirolb pisze:witam, mam dokladnie to samo... tez po wymianie sworzni, gałek i łożysk w przednich kołach bylo wszystko rozregulowane i wogole mialem wrazenie, jakby kierownica przy skrecaniu podczas wolnej jazdy bardzo łatwo wchodzila w maksymalny skret, tak jakby zamiast dąrzyć do wyprostowania kół, kołą uciekały w pozycje skrętu.
Po ustawieniu zbieznosci, dalej to samo...
Nie czy cos mechanik pomieszal ... na odwrót założył sworznie zwrotnicy (nie wiem czy to możliwe).
Przy max skrecię w lewo prawe koło jest za bardziej skrecone niż lewe (a powinno być odwrotnie) i ślizga się... przy jezdzie prosto jest ok.
Witajcie!Podłączę się troszeczke
U mnie są identyczne objawy jak w cytacie i nie mam pojęcia co może być tego przyczyną już cztery razy byłem na zbieżnośi i ciągle nic niby wszystko ok :cry:
Możecie coś poradzić?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 13 sie 2009, 21:36

marko009, a końcówki drążka kierowniczego miałeś wymieniane??

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 14 sie 2009, 05:22

Niki20 pisze:a końcówki drążka kierowniczego miałeś wymieniane??
tak były wymieniane

noorbi

Post autor: noorbi » 14 sie 2009, 07:05

marko009, zawieszenie w jakim masz stanie, są luzy ?

akagi80b4

Post autor: akagi80b4 » 14 sie 2009, 10:57

koledzy, podłączę się pod temat, w moim B4 ABK też mam taki efekt uskoku przy zakręcaniu i kierownica nie wraca przy maksymalnym skręcie ale opon mi nie tnie, mam nowe łożyska mc persona, końcówki drążków i tuleje wahaczy, mam zamiar zmienić jeszcze tuleje sanek, czytałem że po tym trzeba zrobić dokładną diagnostykę (zbieżność i pochylenie koła), mam więc prośbę o podanie parametrów jeśli chodzi o zbieżność i pochylenie koła.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl