Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2,0 PS + LPG] Chodzi na 3 gary,a iskra jest.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
Florek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:59
Lokalizacja: Resko

[B3 2,0 PS + LPG] Chodzi na 3 gary,a iskra jest.

Post autor: Florek » 02 lip 2009, 03:03

Panie i Panowie, jak w temacie... <buu>
Silnik chodzi tylko na 3 gary, 2 gary od strony kabiny nie dają znaku życia. Nie ma znaczenia, czy Pb, czy LPG - jest to samo.
Instalacja I generacji :evil: - raczej wyklucza wadliwość pracy wtrysków...
Wymieniona kopułka, palec, świece - iskra jest taka, że konia ubija w galopie...jednakże po odpięciu fajki przewodu WN na wspomnianych 2 garach różnica pracy żadna.
Nie ma wody w oleju ani oleju w wodzie, nie grzeje się ponad 95 st, żadnego pukania, stukania z silnika, nic.
Czasem dochodzi ze strony tych niedziałających cylindrów dźwięk podobny do cykania, coś tak jakby iskra gdzieś bokiem latała.
Otwierałem maskę w nocy i nie widać żadnych objawów wadliwej instalacji WN.
Z desperacji upiłem Szwagra (ale tak, że jeszcze kontaktował) i przy pracującym silniku kazałem mu przemacać przewody od cewki aż do ostatniej świecy - nic go nie kopło :oops:
Będę wdzięczny za jakąkolwiek sugestię. Z góry dzięki.

arkadia

Post autor: arkadia » 02 lip 2009, 06:31

Witam, jezeli kolego iskre masz na swiecach to musisz sprawdzic kompresje bo jest mozliwe za masz zawory wypalone i w takim przypadku tez nie bedzie autko chodzilo . Zacznij od pomiaru kompresji :). Pozdrawiam .

Florek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:59
Lokalizacja: Resko

Post autor: Florek » 02 lip 2009, 23:53

Ok dzięki kolego, od tego zacznę. <ok>

Awatar użytkownika
Ezumaru
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 760
Rejestracja: 30 mar 2007, 22:39
Lokalizacja: Silesia

Post autor: Ezumaru » 05 lip 2009, 10:07

A nie zalewa Ci tych dwóch cylindrów paliwem ? Bo skoro jest iskra, a nie pracują to może oznaczać że paliwo do nich nie dochodzi. Sprawdził bym przewody paliwowe i wtrysk czy wogóle Pb dochodzi do cylindrów. Jak wiadomo mechaniczny wtrysk nie lubi się za bardzo z LPG więc może tu leż problem ?

Hawker

Post autor: Hawker » 05 lip 2009, 23:30

stawiam na wtrysk

Awatar użytkownika
rycho
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 13
Rejestracja: 21 wrz 2007, 10:32
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: rycho » 06 lip 2009, 10:38

Hawker pisze:stawiam na wtrysk
wtrysk nie ma nic do tego przeczytaj temat od początku.

sprawdz kompresje jak kolega arkadia wyżej radził. ( w najlepszym wypadku wypalone zawory a w najgorszym głowica do remontu + tłok itd. sprawdzenie kompresji wszystko Ci powie)

serial28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 16 wrz 2008, 20:12
Lokalizacja: ostróda

Post autor: serial28 » 06 lip 2009, 11:38

Witam. tak jak koledzy pisali trzeba sprawdzić kompresje.Jeśli jest mało to wtryśnij ok 100 oleju i zobacz jaki jest efekt. Jeśli kompresja wzrośnie to pierścienie do zmiany jeśli nie to prawdopodobnie problem tkwi zaworach.niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę :-)

Florek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:59
Lokalizacja: Resko

Post autor: Florek » 11 sie 2009, 00:40

Sory za zerową aktywność, ale byłem na wakacjach tam, gdzie nie ma neta... :-P
W międzyczasie wszystko się wyjaśniło - przyczyną była wypalona wyrwa między czwartym a piątym garem w głowicy... :cry:
Głowica poszła do remontu - spawanie, planowanie, wymiana uszczelniaczy i prowadnic zaworów, samych zaworów - zabolało kieszeń, ale przynajmniej wiem, co mam :roll:
Jeżdżę czas jakiś, tak ca 1,5 tys km i jak na razie wszystko ok, zobaczymy jak będzie...
Dzięki wszystkim za udzieloną pomoc, temat do zamknięcia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl