[a80 b3 1.6 sb TDi] Szybciej niż 130 nie idzie.... :(
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Może głupie pytanie ale czy filtr paliwa sprawdzałeś? Kiedyś miałem taki objaw że na każdym biegu wkręcał mi się najpierw tylko do 3,5tyś i ani grama dalej, później tylko do 3tyś. Myślałem że to pompa siada. Okazało się że zasyfiony był filtr paliwa i to dawało taki dziwny efekt.
Ale dobrze by było sprawdzić również turbinę jakimś ciśnieniomierzem co tam tak właściwie się dzieje, bo zastanawiający jest ten dym przy 130, tak jak by zabrakło mu powietrze do jego przepalenia.
Ale dobrze by było sprawdzić również turbinę jakimś ciśnieniomierzem co tam tak właściwie się dzieje, bo zastanawiający jest ten dym przy 130, tak jak by zabrakło mu powietrze do jego przepalenia.
Labiel, pryznam się że auto kupiłem dopiero i komplet filtrów czeka na wymiane....
Co do turbo to tak jak pisałem jest po regenracji i mam na to dokumentecje i z resztą widac to po turbinie, a poza tym czuć że dobrze pompuje bo aż wgniata w fotel a na drugim biegu potrafi przyczepność zgubic.....co do wkręcania się to masz racje....raz mi na jakimś biegu wkręci się wyżej raz nie....albo strasznie powoli.... nie mam obrotka więc cieżko mi to określic ale po głośności szacuje że wyżej niż jakieś 3500 się nie wkreca. i to samo się tyczy na 5 biegu....z górki uda mi sie go rozbójac do 150 ale gdy robi się równo zaraz zwalnia....
Co do turbo to tak jak pisałem jest po regenracji i mam na to dokumentecje i z resztą widac to po turbinie, a poza tym czuć że dobrze pompuje bo aż wgniata w fotel a na drugim biegu potrafi przyczepność zgubic.....co do wkręcania się to masz racje....raz mi na jakimś biegu wkręci się wyżej raz nie....albo strasznie powoli.... nie mam obrotka więc cieżko mi to określic ale po głośności szacuje że wyżej niż jakieś 3500 się nie wkreca. i to samo się tyczy na 5 biegu....z górki uda mi sie go rozbójac do 150 ale gdy robi się równo zaraz zwalnia....
Cholera i u mnie to samo jest od paru dni , do 130 ledwo idzie, w ogóle to na każdym biegu jakoś bardzo powoli się wkręca na obroty, o wyprzedzaniu pod górkę i na nie rzadko prostej można zapomnieć jak dojdzie do 3500 obrotów to zaczyna tak jakoś delikatnie warczeć i nie chce dalej iść. Czy to mogłaby być wina wtrysków, moje audi dluższy czas słabo pali, trzeba kręcić rozruchem ze 3-4 sekundy zanim zaskoczy. Dodam że pompa po regeneracji rok czasu było ok aż do teraz tylko z tym paleniem było tak cały czas. Nic nie podkręcałem, miesiąc temu jak sprawdzałem turbo to dawało 0,8 bara przy około 4200 obrotów. Co z tym fantem zrobić teraz? Aha, może głupio myśle ale czy możliwe by było że intercooler jest pełny oleju i przez to są te problemy? Pytam, bo turbo delikatnie sika olejem ale tragedii nie ma jeszcze.
[ Dodano: 2009-08-13, 20:32 ]
Zapomniałem dodać że dymy nie widać za mną jak jadę.
[ Dodano: 2009-08-13, 20:32 ]
Zapomniałem dodać że dymy nie widać za mną jak jadę.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To nic nie znaczy. Wystarczy raz zalać jakieś kijowe paliwo i masz po filtrze.ślepak pisze:znalazłem papiery i u mnie filtr paliwa był wymieniany 4 miesiące temu:(
Rozwiń to bo nie bardzo wiem jak w TD może być zły skład powietrza. Może być jedynie za małe ciśnienie turbodoładowania wtedy będzie słaby i będzie dymił, lub przesadzona dawka paliwa, wtedy będzie mocny, ale też będzie dymił.ślepak pisze:mi się wydaje ze jest u mnie zły skład powietrza....
Powtórzę to panowie jeszcze raz - zanim zaczniecie kombinować z pompami, turbawkami itp sprawdźcie dla świętego spokoju te filtry.
No to teraz to ja już wiem co się u mnie narobiło... Uszczelka pod głowicą do wymiany, w zbiorniczku wyrównawczym pełno oleju i płynu mi ubywa. Tylko się modlić żeby głowica nie była pęknięta. Mam zamiar zasadzić metalową uszczelkę, tak gdzieś czytałem na forum ale czy ktoś wie z jakiego konkretnie silnika będzie pasowała idealnie do mojego SB. Czy z AAZ będzie git ? Chcę metalową bo od razu założę nowe końcówki wtrysków, wymienię uszczelniacze zaworowe, może prowadnice zaworów i potem mam zamiar trochę LDA pokręcić i zwiększyć ciśnienie doładowania więc nie chciałbym za miesiąc znów wymieniać uszczelki...
ślepak, zobacz u siebie co w zbiorniczku wyrównawczym się dzieje, może masz to samo.
ślepak, zobacz u siebie co w zbiorniczku wyrównawczym się dzieje, może masz to samo.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: