Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a80 b3 1.6 sb TDi] Szybciej niż 130 nie idzie.... :(

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 15 sie 2009, 16:48

hmm myśle ciagle nad koncówkami wtrysków i wg.... jak sprawdzic wg i gdzie on jest?? pokaze mi ktoś na foto?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 15 sie 2009, 19:02

ślepak pisze:hmm myśle ciagle nad koncówkami wtrysków i wg.... jak sprawdzic wg i gdzie on jest?? pokaze mi ktoś na foto?
31 zawór sterujący 28 tam WG
dla kolegi trepek 8-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 sie 2009, 20:36

Dziękować dobry człowieku <piwo>

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 15 sie 2009, 20:41

a wpinasz się w przewód do LDA pompy wtryskowej , nr 14 z kolektora ssącego ;-)
schematy turbin T2 i KKK14 przedstawiają 2 występujące rozwiązania WG 3 nie ma , jest tylko ster VNT ;-)

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 16 sie 2009, 01:52

chwila chwila :d nick mam jaki mam ale cyferki dla mnie jakie są i jakie zdjęcie?:D

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 sie 2009, 15:55

Podnieś maskę, spójrz na turbo i zobacz czy masz od spodniej strony turba żeberka, jak tak to masz k14 chłodzone wodą (czyli to, co ja).

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 16 sie 2009, 16:23

jezeli wysypalo ci sie turbo zglos sie do mnie. mam w pelni sprawnego garretta T2 (to samo co KKK14) chlodzonego woda na sprzedaz.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 16 sie 2009, 16:48

wiec gdzie u mnie jest wg??

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 sie 2009, 17:11

A jaką masz turbawkę?

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 16 sie 2009, 17:11

na dole pod muszla sprezarki. numer 31 na schemacie od Vision`a

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 16 sie 2009, 20:48

ślepak, oj :evil: nr 31 sztanga do 28 tam WG to jest klapa w T2 , kkk 14 masz na rysunku Wczoraj 20:41
Ostatnio zmieniony 17 sie 2009, 07:57 przez Vision, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 16 sie 2009, 22:03

nr 31 mam takie coś u siebie. Więc wychodzi że mam k2:) do tego jest podłączony jeden przewód gumowy który idzie od rury od filtra powietrza i on jest lekko przełamany. Jutro pościągam wszystkie rury i zobacze sobie to ustrojstwo 31

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 sie 2009, 00:38

ślepak pisze:Jutro pościągam wszystkie rury i zobacze sobie to ustrojstwo 31
Na wszelki wypadek zrób zdjęcia i wszystko będzie jasne.

adam23wa

Post autor: adam23wa » 17 sie 2009, 01:23

witam ja bym polecil sprawdzic cisnienie doladowania i czy dobrze jest podlaczony grzybek na pompie na poczatek jak bedzie wszystko ok to paliwko najlepiej podlaczyc na krotko z baniaczka i zobaczyc czy bedzie lepiej.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 17 sie 2009, 12:22

ślepak pisze:nr 31 mam takie coś u siebie. Więc wychodzi że mam k2:) do tego jest podłączony jeden przewód gumowy który idzie od rury od filtra powietrza i on jest lekko przełamany. Jutro pościągam wszystkie rury i zobacze sobie to ustrojstwo 31
to masz T2 jak jest 31 gruszka nadciśnienia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl