Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[a80 b3 1.6 sb TDi] Szybciej niż 130 nie idzie.... :(

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 15 sie 2009, 16:48

hmm myśle ciagle nad koncówkami wtrysków i wg.... jak sprawdzic wg i gdzie on jest?? pokaze mi ktoś na foto?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 15 sie 2009, 19:02

ślepak pisze:hmm myśle ciagle nad koncówkami wtrysków i wg.... jak sprawdzic wg i gdzie on jest?? pokaze mi ktoś na foto?
31 zawór sterujący 28 tam WG
dla kolegi trepek 8-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 sie 2009, 20:36

Dziękować dobry człowieku <piwo>

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 15 sie 2009, 20:41

a wpinasz się w przewód do LDA pompy wtryskowej , nr 14 z kolektora ssącego ;-)
schematy turbin T2 i KKK14 przedstawiają 2 występujące rozwiązania WG 3 nie ma , jest tylko ster VNT ;-)

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 16 sie 2009, 01:52

chwila chwila :d nick mam jaki mam ale cyferki dla mnie jakie są i jakie zdjęcie?:D

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 sie 2009, 15:55

Podnieś maskę, spójrz na turbo i zobacz czy masz od spodniej strony turba żeberka, jak tak to masz k14 chłodzone wodą (czyli to, co ja).

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 16 sie 2009, 16:23

jezeli wysypalo ci sie turbo zglos sie do mnie. mam w pelni sprawnego garretta T2 (to samo co KKK14) chlodzonego woda na sprzedaz.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 16 sie 2009, 16:48

wiec gdzie u mnie jest wg??

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 sie 2009, 17:11

A jaką masz turbawkę?

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 16 sie 2009, 17:11

na dole pod muszla sprezarki. numer 31 na schemacie od Vision`a

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 16 sie 2009, 20:48

ślepak, oj :evil: nr 31 sztanga do 28 tam WG to jest klapa w T2 , kkk 14 masz na rysunku Wczoraj 20:41
Ostatnio zmieniony 17 sie 2009, 07:57 przez Vision, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
ślepak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 597
Rejestracja: 25 gru 2007, 17:53
Lokalizacja: Warendorf

Post autor: ślepak » 16 sie 2009, 22:03

nr 31 mam takie coś u siebie. Więc wychodzi że mam k2:) do tego jest podłączony jeden przewód gumowy który idzie od rury od filtra powietrza i on jest lekko przełamany. Jutro pościągam wszystkie rury i zobacze sobie to ustrojstwo 31

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 17 sie 2009, 00:38

ślepak pisze:Jutro pościągam wszystkie rury i zobacze sobie to ustrojstwo 31
Na wszelki wypadek zrób zdjęcia i wszystko będzie jasne.

adam23wa

Post autor: adam23wa » 17 sie 2009, 01:23

witam ja bym polecil sprawdzic cisnienie doladowania i czy dobrze jest podlaczony grzybek na pompie na poczatek jak bedzie wszystko ok to paliwko najlepiej podlaczyc na krotko z baniaczka i zobaczyc czy bedzie lepiej.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 17 sie 2009, 12:22

ślepak pisze:nr 31 mam takie coś u siebie. Więc wychodzi że mam k2:) do tego jest podłączony jeden przewód gumowy który idzie od rury od filtra powietrza i on jest lekko przełamany. Jutro pościągam wszystkie rury i zobacze sobie to ustrojstwo 31
to masz T2 jak jest 31 gruszka nadciśnienia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl