Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1,9TD AAZ] Poważna usterka AAZ

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
carlos0101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 28 maja 2009, 18:29
Lokalizacja: Łowicz woj.Łódzkie

[b4 1,9TD AAZ] Poważna usterka AAZ

Post autor: carlos0101 » 18 sie 2009, 21:45

Witam.
Jadąc moim autem nagle usłyszałem stukanie dlatego zatrzymałem się i wyszłem sprawdzić co się stało silnik pracował normalnie ale w wydechu słychać było stukanie, więc pomyślałem że to obluzowanie tłumika. gdy zatrzymałem auto po dojechaniu w miejsce ok. 3 km zgasiłem silnik ale już nie dało się go zapalić na początku myślałem że to akumulator ale ładowanie nic nie dało. Silnik kręci(ciężko) i nie odpala. Mechanik powiedział że wał nie rusza sie w jedną stronę. Mówi że mógł urwać się zawór i wpaść do tłumika czy to możliwe? Co o tym sądzicie i jaka może być to usterka???

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 18 sie 2009, 21:54

kolego może ci się rozdziąd przestawił bo masz wyrobiony żąb na klinie też tak miałem tylko że zawse odpalał.

Awatar użytkownika
carlos0101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 28 maja 2009, 18:29
Lokalizacja: Łowicz woj.Łódzkie

Post autor: carlos0101 » 18 sie 2009, 21:58

Możliwe ale wał chodzi tylko w 1dną stronę a w drugą nie chce pójść

[ Dodano: 2009-08-18, 21:59 ]
Pozatym pasek był niedawno wymieniany

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 18 sie 2009, 22:39

to ze psaek wymieniany nie znaczy ze koło razem z nim bo pewno sam pasek kazałes zmienic ?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 18 sie 2009, 23:54

1. Sprawdź dokładnie rozrząd, czy jest ustawiony według znaków - jeśli nie to ustaw i sprawdź. Jeśli tak => 2
2. Spróbuj obrócić całym wałem dookoła na "sucho", to znaczy albo przy użyciu klucza albo wrzucając na bieg i delikatnie pociągając samochód. Jeśli będzie się blokował, to niestety pewnie czeka cię zdejmowania głowicy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl