Skoro powstał taki fajny dział, pomyślałem więc, że zaprezentuję swojego potworka. Jest to pierwsza generacja Jeep'a Grand Cherokee.
Trochę danych technicznych: Rok produkcji 1993 Pojemność 5200 ccm Moc 220KM Moment obr. 400Nm Przyspieszenie poniżej 9 przy fabrycznych kołach, masie i zawieszeniu Prędkość maksymalna mierzona GPSem 198km/h Stały napęd na 4 łapki reduktor automatyczna, stuprocentowa blokada tylnego mostu skrzynia automatyczna 4 biegi + Overdrive 2 sztywne mosty
Zmiany: lift(podwyższenie zawieszenia) 4" felgi Cragar 8x15 Et -20 opony BFGoodrich All Terrain(50% teren/50% szosa) 32x11,5x15(metryczny odpowiednik 297/75R15) - szosa opony w teren Yokohama Geolander MT w rozmiarze jak wyżej drążki panharda/trackbar regulowanej długości amortyzatory Sky Jacker Nitro 8000 automatyczna blokada 100% tylnego mostu wzmacniane półosie Yukon zderzak stalowy pod wyciągarkę produkcji krajowej :mrgreen:
Plany: montaż wyciągarki leżącej w garażu od stycznia przednia blokada mostu reduktor z pełną blokadą międzyosiową podwyższenie jeszcze o ok. 1" montaż snorkela montaż poszerzenia błotników Bushwacker większe koła 33x12,5x15
Pewnie o paru rzeczach zapomniałem ale trudno :lol:
Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, 20:07 przez Pawog2, łącznie zmieniany 1 raz.
benzyna oczywiście, z rejestracją, dodatkowymi reflektorami, bagażnikiem i kołem na dachu, do tego dochodzą koła o 4" większe niż fabryczne i parę ładnych centymetrów szersze... w takim zestawieniu pali po mieście do 30 litrów gazu(przy ciężkiej nodze i mega Warszawskich korkach). Normalnie da się zejść do 25 po mieście. Trasy chłoną 17-20 ltr. LPG.
kawal auta, jak na amerykanca przystalo...jechalem kiedys 5.9 Limited i bral wszystko co popadnie a spalanie pokazywal 35 :mrgreen: .ten ma 5.2 wiec pewnie wyrywa podobnie
ps. ladnie go przygotowales na wyprawy, pewnie nie straszny juz mu zaden teren
mmmm mioodnyy!! chyba jestes w temacie Jeep'kow wiec sie tez pochwale (niestety nei mam ich juz..)
mialem Cherokee XJ 4.0 HighOutput <ok> i Granda Cherokee WJ 4.7 V8 <ok>
będzie wyciągarka, będzie na pewno przed zimą jednak jak na razie zabrać się nie mogę ani za Audi, ani za Jeep'a, takie mnie lenistwo ogarnęło. Do obu samochodów pełno gratów leży aż się o montaż proszą ale nie ma skutków :oops:
będzie wyciągarka, będzie na pewno przed zimą jednak jak na razie zabrać się nie mogę ani za Audi, ani za Jeep'a, takie mnie lenistwo ogarnęło. Do obu samochodów pełno gratów leży aż się o montaż proszą ale nie ma skutków :oops:
jeepa już nie raz widziałem, radocha jak nic .. ale zakłądaj w końcu zabawki na audi bo sie doczekac nie mogę
Zapraszam na śląsk bylem na majowej edycji tuman kurzu, fruwające kamienie, wycie silników, miażdżona blacha, brzęk pękającego szkła i te wszystkie rozerwane/urwane reduktory, wały, półosie <ok>
Ja bardziej jeżdżę na zloty połączone z przeprawami. Do Trialu szkoda tego samochodu, do Trialu musiałoby być coś co łatwo naprawić młotkiem i podstawowymi kluczami i ciężko popsuś(Nissan Patrol, Suka Samuraj itp.). Na szybkościówki częściej przybywam jako widz <ok>