Jeep Grand Cherokee 5.2 ZJ '93 by Pawog
Jeep Grand Cherokee 5.2 ZJ '93 by Pawog
Skoro powstał taki fajny dział, pomyślałem więc, że zaprezentuję swojego potworka. Jest to pierwsza generacja Jeep'a Grand Cherokee.
Trochę danych technicznych:
Rok produkcji 1993
Pojemność 5200 ccm
Moc 220KM
Moment obr. 400Nm
Przyspieszenie poniżej 9 przy fabrycznych kołach, masie i zawieszeniu
Prędkość maksymalna mierzona GPSem 198km/h
Stały napęd na 4 łapki
reduktor
automatyczna, stuprocentowa blokada tylnego mostu
skrzynia automatyczna 4 biegi + Overdrive
2 sztywne mosty
Wyposażenie:
poducha kierowcy
ABS
el. szyby x4
el. lusterka
automatyczna klimatyzacja
pełna elektryka foteli
skóra beż
lusterka fotochromatyczne x3
2 komputery pokładowe
wspom. kierownicy
Zmiany:
lift(podwyższenie zawieszenia) 4"
felgi Cragar 8x15 Et -20
opony BFGoodrich All Terrain(50% teren/50% szosa) 32x11,5x15(metryczny odpowiednik 297/75R15) - szosa
opony w teren Yokohama Geolander MT w rozmiarze jak wyżej
drążki panharda/trackbar regulowanej długości
amortyzatory Sky Jacker Nitro 8000
automatyczna blokada 100% tylnego mostu
wzmacniane półosie Yukon
zderzak stalowy pod wyciągarkę produkcji krajowej :mrgreen:
Plany:
montaż wyciągarki leżącej w garażu od stycznia
przednia blokada mostu
reduktor z pełną blokadą międzyosiową
podwyższenie jeszcze o ok. 1"
montaż snorkela
montaż poszerzenia błotników Bushwacker
większe koła 33x12,5x15
Pewnie o paru rzeczach zapomniałem ale trudno :lol:
Trochę danych technicznych:
Rok produkcji 1993
Pojemność 5200 ccm
Moc 220KM
Moment obr. 400Nm
Przyspieszenie poniżej 9 przy fabrycznych kołach, masie i zawieszeniu
Prędkość maksymalna mierzona GPSem 198km/h
Stały napęd na 4 łapki
reduktor
automatyczna, stuprocentowa blokada tylnego mostu
skrzynia automatyczna 4 biegi + Overdrive
2 sztywne mosty
Wyposażenie:
poducha kierowcy
ABS
el. szyby x4
el. lusterka
automatyczna klimatyzacja
pełna elektryka foteli
skóra beż
lusterka fotochromatyczne x3
2 komputery pokładowe
wspom. kierownicy
Zmiany:
lift(podwyższenie zawieszenia) 4"
felgi Cragar 8x15 Et -20
opony BFGoodrich All Terrain(50% teren/50% szosa) 32x11,5x15(metryczny odpowiednik 297/75R15) - szosa
opony w teren Yokohama Geolander MT w rozmiarze jak wyżej
drążki panharda/trackbar regulowanej długości
amortyzatory Sky Jacker Nitro 8000
automatyczna blokada 100% tylnego mostu
wzmacniane półosie Yukon
zderzak stalowy pod wyciągarkę produkcji krajowej :mrgreen:
Plany:
montaż wyciągarki leżącej w garażu od stycznia
przednia blokada mostu
reduktor z pełną blokadą międzyosiową
podwyższenie jeszcze o ok. 1"
montaż snorkela
montaż poszerzenia błotników Bushwacker
większe koła 33x12,5x15
Pewnie o paru rzeczach zapomniałem ale trudno :lol:
Ostatnio zmieniony 24 sie 2009, 20:07 przez Pawog2, łącznie zmieniany 1 raz.
- michael80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 573
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:04
- Lokalizacja: Lubelskie LKR
benzyna oczywiście, z rejestracją, dodatkowymi reflektorami, bagażnikiem i kołem na dachu, do tego dochodzą koła o 4" większe niż fabryczne i parę ładnych centymetrów szersze... w takim zestawieniu pali po mieście do 30 litrów gazu(przy ciężkiej nodze i mega Warszawskich korkach). Normalnie da się zejść do 25 po mieście. Trasy chłoną 17-20 ltr. LPG.
jeepa już nie raz widziałem, radocha jak nic .. ale zakłądaj w końcu zabawki na audi bo sie doczekac nie mogęPawog2 pisze:będzie wyciągarka, będzie na pewno przed zimą jednak jak na razie zabrać się nie mogę ani za Audi, ani za Jeep'a, takie mnie lenistwo ogarnęło. Do obu samochodów pełno gratów leży aż się o montaż proszą ale nie ma skutków :oops:noorbi pisze:Zakładaj wyciągarkę.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
http://www.4x4trial.pl/
Zapraszam na śląsk bylem na majowej edycji tuman kurzu, fruwające kamienie, wycie silników, miażdżona blacha, brzęk pękającego szkła i te wszystkie rozerwane/urwane reduktory, wały, półosie <ok>
Zapraszam na śląsk bylem na majowej edycji tuman kurzu, fruwające kamienie, wycie silników, miażdżona blacha, brzęk pękającego szkła i te wszystkie rozerwane/urwane reduktory, wały, półosie <ok>