Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8] Trzesie strasznie silnikiem na wolnych obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[80 B3 1.8] Trzesie strasznie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: delik » 26 sie 2009, 16:24

Witam wszystkich,

Problem polega na tym, ze moje autko trzesie na PB jak i rowniez na LPG (nierowna praca silnika) juz nie mam pojecia czym to moze byc spowodowane,

Wymienielem:
-klable WN
-Swiece
-kopólke + palec

Czy to mozliwe ze podczas wwymiany rozrzadu mechanik cos zrabal chodzby o 1 zabek i to dlatego autkiem trzesie??

Czeakam na wasze sugestje ;)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
adam28k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 08 lis 2007, 22:31
Lokalizacja: Warmia Mazury

Post autor: adam28k » 26 sie 2009, 16:44

delik pisze:Czy to mozliwe ze podczas wwymiany rozrzadu mechanik cos zrabal chodzby o 1 zabek i to dlatego autkiem trzesie??
Mozliwe,możliwe zwłaszcza koło od aparatu mogło się przestawić i tym samym zapłon.Ja bym to obstawiał.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 26 sie 2009, 16:46

Wszystko zależy od tego, czy elementy układu WN, o których wspominasz, że wymieniałeś, zostały wykonane przez markowych producentów, czy są to jakieś tanie zamienniki, a także od tego czy zostały prawidłowo zamontowane (bo i z tym bywa różnie). Poza tym warto sprawdzić ustawienie rozrządu, a przynajmniej ustawienie zapłonu.
Można też sprawdzić kompresję czy nie ma różnic w stopniu sprężania pomiędzy poszczególnymi cylindrami.

Poszukaj trochę na forum, bo sporo było o tym.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 26 sie 2009, 16:57

Montowalem tylko i wylacznie markowe podzespoly,Tak jak mowisz to zostalo sprawdzic kompresje bo eni wiem co moze byc grane....

Mozliwe ze cos z tymi cylindrami jestnei tak poniewaz na wlaczonym silniku wyjmowalemm pojedynczo kable od swiec i na kazdej poszczegolnie silnik zaczynal gubic swoja pprace zas po wyjeciu 4 kabla tego blizej cewki auto nie zgubilo mocy (nei wiem czy dobrze to opisalem)

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 26 sie 2009, 17:04

A przed wymianą rozrządu było dobrze? Może mechanior źle ustawił rozrząd i próbował korygować kręcąc aparatem zapłonowym.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 26 sie 2009, 17:10

WSzystkie czesci to porzadne podzespoly kupowane przez mojgo sasiada ktory jest mchanikiem,moze i co jest nie tak z ta komprsja.Nie znam sie za dobrze ale slyszalem ze jesli kompresja jest zla to silnik bierze olej?

pozostaje sprawdzic ta kompresje i jesli bedzie dobra ten mojmehanik bedzie musial to poprawic.... bo nei widze wtedy innej mozliwosci dlaczego silnnik neipracuje rowno

[ Dodano: 2009-08-27, 09:47 ]
I mam pytanie jeszcze czy ta nierowna raca silnika moze byc spowodowana slaba cewka bo sam juz nie wiem.......

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl