Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8] Trzesie strasznie silnikiem na wolnych obrotach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[80 B3 1.8] Trzesie strasznie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: delik » 26 sie 2009, 16:24

Witam wszystkich,

Problem polega na tym, ze moje autko trzesie na PB jak i rowniez na LPG (nierowna praca silnika) juz nie mam pojecia czym to moze byc spowodowane,

Wymienielem:
-klable WN
-Swiece
-kopólke + palec

Czy to mozliwe ze podczas wwymiany rozrzadu mechanik cos zrabal chodzby o 1 zabek i to dlatego autkiem trzesie??

Czeakam na wasze sugestje ;)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
adam28k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 08 lis 2007, 22:31
Lokalizacja: Warmia Mazury

Post autor: adam28k » 26 sie 2009, 16:44

delik pisze:Czy to mozliwe ze podczas wwymiany rozrzadu mechanik cos zrabal chodzby o 1 zabek i to dlatego autkiem trzesie??
Mozliwe,możliwe zwłaszcza koło od aparatu mogło się przestawić i tym samym zapłon.Ja bym to obstawiał.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 26 sie 2009, 16:46

Wszystko zależy od tego, czy elementy układu WN, o których wspominasz, że wymieniałeś, zostały wykonane przez markowych producentów, czy są to jakieś tanie zamienniki, a także od tego czy zostały prawidłowo zamontowane (bo i z tym bywa różnie). Poza tym warto sprawdzić ustawienie rozrządu, a przynajmniej ustawienie zapłonu.
Można też sprawdzić kompresję czy nie ma różnic w stopniu sprężania pomiędzy poszczególnymi cylindrami.

Poszukaj trochę na forum, bo sporo było o tym.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 26 sie 2009, 16:57

Montowalem tylko i wylacznie markowe podzespoly,Tak jak mowisz to zostalo sprawdzic kompresje bo eni wiem co moze byc grane....

Mozliwe ze cos z tymi cylindrami jestnei tak poniewaz na wlaczonym silniku wyjmowalemm pojedynczo kable od swiec i na kazdej poszczegolnie silnik zaczynal gubic swoja pprace zas po wyjeciu 4 kabla tego blizej cewki auto nie zgubilo mocy (nei wiem czy dobrze to opisalem)

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 26 sie 2009, 17:04

A przed wymianą rozrządu było dobrze? Może mechanior źle ustawił rozrząd i próbował korygować kręcąc aparatem zapłonowym.

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 26 sie 2009, 17:10

WSzystkie czesci to porzadne podzespoly kupowane przez mojgo sasiada ktory jest mchanikiem,moze i co jest nie tak z ta komprsja.Nie znam sie za dobrze ale slyszalem ze jesli kompresja jest zla to silnik bierze olej?

pozostaje sprawdzic ta kompresje i jesli bedzie dobra ten mojmehanik bedzie musial to poprawic.... bo nei widze wtedy innej mozliwosci dlaczego silnnik neipracuje rowno

[ Dodano: 2009-08-27, 09:47 ]
I mam pytanie jeszcze czy ta nierowna raca silnika moze byc spowodowana slaba cewka bo sam juz nie wiem.......

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl