[80B4]Opadniety zderzak przedni
[80B4]Opadniety zderzak przedni
Witam!
Mam problem ze zderzakiem przednim jest lekko opadniety, szpara miedzy grillem a zderzakiem jest za duza. Zauwazylem ze brakuje mi zaznaczonego na obrazkach elementu, czy on odpowiada za prawidlowa pozycje zderzaka, dociagnia go ku gorze?
Mam problem ze zderzakiem przednim jest lekko opadniety, szpara miedzy grillem a zderzakiem jest za duza. Zauwazylem ze brakuje mi zaznaczonego na obrazkach elementu, czy on odpowiada za prawidlowa pozycje zderzaka, dociagnia go ku gorze?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie wiem dokładnie jak jest w B4, ale w B3 była pewno możliwość regulacji wysokości zderzaka w miejscu jego mocowania pod lampami. Trzeba by było zdjąć zderzak i przekręcić w trochę inną pozycję blaszki mocowane do wzmocnienia zderzaka. Tak przynajmniej było w B3 w którym zderzak trzymał się tylko w tych dwóch miejscach. Nie miałem żadnego mocowania na środku tak jak na twoich zdjęciach.
W takim razie bede musial sie zakrecic na jakims szrocie i poszukac tego, tylko pewnie bede musial sie niezle na wygimnastykowac zeby im wytlumaczyc o co mi chodzi :mrgreen: A moze ktos wie dokladnie cos na temat regulacji w B4 czy wyglada to podobnie jak w B3 co wspomnial juz Labie? Dodam fakt ze mam wersje z halogenami.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Czyli trzeba zdjac zderzak podkrecic te dwa mocowania i to wszystko? czy musze jeszcze wyciagac lampy? a moze wlasnie lepiej wyciagnac lampy i go wyregulowac bez zdejmowania zderzaka?Czy tak sie nie da? Jak musze sciagnac zderzak to od czego zaczac? czy musze sciagac halogeny? Musze chyba najpierw skombinowac te mocowanie co zaznaczylem moze wcale nie bede musial sciagac calego zderzaka.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Masz tu coś na ten temat https://audi80.pl/b4-abt-opadniety-z ... t14373.htmBailando pisze:Czyli trzeba zdjac zderzak podkrecic te dwa mocowania i to wszystko? czy musze jeszcze wyciagac lampy? a moze wlasnie lepiej wyciagnac lampy i go wyregulowac bez zdejmowania zderzaka?Czy tak sie nie da? Jak musze sciagnac zderzak to od czego zaczac? czy musze sciagac halogeny? Musze chyba najpierw skombinowac te mocowanie co zaznaczylem moze wcale nie bede musial sciagac calego zderzaka.
Co do tego środkowego uchwytu, to dorób sobie taki z metalu, bo oryginalny jest z plastiku i z czasem lubi się odkształcić, przez co brakuje mu regulacji.
Tez tak myslem ze jak juz nic nie znajde zrobie se cos takiego na zasadzie kontownika, musze tylko sprawidzic jakie powinny byc tego wymiary? Nie koniecznie ten uchwyt jest chyba plastikowy bo na drugim zdjeciu tej czerwonej jest on metalowy i na dodatek w kolorze, chyba ze ktos se wstawil kawalek metalu i pomalowal na czerwono.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Tak, jest to samoróbka, ale niezbyt udana.Bailando pisze:na drugim zdjeciu tej czerwonej jest on metalowy i na dodatek w kolorze, chyba ze ktos se wstawil kawalek metalu
Bailando pisze:jak juz nic nie znajde zrobie se cos takiego na zasadzie kontownika, musze tylko sprawidzic jakie powinny byc tego wymiary
Po jednej ze stron tego kątownika zrób zastrzał, by go wzmocnić, a co do wymiaru, to podnieś zderzak do właściwego położenia i zmierz odległość od miejsca mocowania do śrub na pasie. Dorze byłoby zrobić w tym wsporniku podłużne otwory, żeby jeszcze była regulacja.
W poprzedniej mojej 80-tce dorabiałem sobie taki wspornik i w obecnej również mnie to czeka, bo zauważyłem ostatnio, że jest pęknięty.
Tak bede musial zrobic, IC69 dzieki za wskazowkiIC69 pisze:Po jednej ze stron tego kątownika zrób zastrzał, by go wzmocnić, a co do wymiaru, to podnieś zderzak do właściwego położenia i zmierz odległość od miejsca mocowania do śrub na pasie. Dorze byłoby zrobić w tym wsporniku podłużne otwory, żeby jeszcze była regulacja.
W poprzedniej mojej 80-tce dorabiałem sobie taki wspornik i w obecnej również mnie to czeka, bo zauważyłem ostatnio, że jest pęknięty.
A co do tego czerwonego na zdjeciu, faktycznie tak jak sie mu przyjrzec niezly strzal dostal z przodu i na dodatek komus sie nie chcialo go klepac do konca bo wyglada tragicznie. Teraz juz wiadomo dlaczego nie ma plastikowego wspornika, poprostu rozleciał sie w drobny mak :mrgreen:
Nie przeklinamy na forum! <nono>
Ostatnio zmieniony 30 sie 2009, 00:11 przez Bailando, łącznie zmieniany 1 raz.