Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Analiza logów statycznych - nowe logi na ciepłym

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

[B4 1Z] Analiza logów statycznych - nowe logi na ciepłym

Post autor: bieniek1984 » 30 sie 2009, 15:15

Witam może ktoś rzucić okiem na moje logi statyczne ?? Silnik był zimny a wiem że powinien być ok 90oC Jak to wygląda waszym zdaniem ??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/770 ... eeda6.html
Ostatnio zmieniony 31 sie 2009, 18:49 przez bieniek1984, łącznie zmieniany 1 raz.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 30 sie 2009, 16:03

obroty 41 czyli ok
kąt wtrysku 56 czyli bardzo dobry
dawka paliwa 33 czyli kosmicznie mała, powinna być ustawiona w granicach 15-20 z czego wolałbym bliżej 15 max 16, więc lepiej ustaw coś w okolicy 15 a poczujesz kolosalną różnicę ;-) ja w swojej mam coś między 9 a 10 i spalanie na poziomie 5.5-5.7L :mrgreen:

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 30 sie 2009, 16:30

ale jak zmienić tą dawkę paliwa ??
UKI_XX pisze:dawka paliwa 33 czyli kosmicznie mała, powinna być ustawiona w granicach 15-20 z czego wolałbym bliżej 15 max 16, więc lepiej ustaw coś w okolicy 15 a poczujesz kolosalną różnicę

jak ma to rozumieć ?? czyli silnik dostaje mało paliwa tak ??

P.S różnicę w czym spalaniu czy osiągach ??? Bo na 5 biegu to auto przestaje przyspieszać dochodzi do 3 tyś obrotów i nic więcej nie chce gadać na maksa wyciąga 160km/h więc szukam przyczyny

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 30 sie 2009, 16:47

z tego co się orientuje to masz boscha więc dawkę zmienisz przesuwając nastawnik w stronę części wysokiego ciśnienia o kilkadziesiąt mikrometrów, różnica w osiągach na plus po zmianie dawki powinna być bardzo odczuwalna i spalanie powinno delikatnie zmaleć, a na max powinieneś potem jechać ok 170-180

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 30 sie 2009, 16:49

ok czyli trzeba ruszać pompą tak ?? tak przepływka Boscha

Marcin_lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 16 lip 2009, 08:49
Lokalizacja: Lublin/Szwajcaria

Post autor: Marcin_lbn » 30 sie 2009, 16:56

bieniek1984 pisze:ok czyli trzeba ruszać pompą tak
Nie pompą kolego tylko nastawnikiem na pompie, ten dekielek na górze pompy.

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 30 sie 2009, 16:56

UKI_XX pisze:przesuwając nastawnik w stronę części wysokiego ciśnienia o kilkadziesiąt mikrometrów
o kurcze to już widzę, że to nie jest takie hop siup coś więcej mi napiszesz o tym ?? Uda się to samemu zrobić metodą prób i błędów sprawdzając VAGiem czy się samemu w to nie bawić ?

A czy czasem na dawkę paliwa nie miało wpływu to że silnik był zimy ???

[ Dodano: 2009-08-30, 16:59 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c1 ... c9aff.html możęcie pokazać na zdjęciu czym ?? :)

woody2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 20 gru 2007, 22:44

witam

Post autor: woody2 » 30 sie 2009, 18:29

Daj auto do fachowca bo sam to mozesz bigosu narobic

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 30 sie 2009, 20:25

no ok też tak myślałem

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Re: witam

Post autor: UKI_XX » 30 sie 2009, 20:42

woody2 pisze:Daj auto do fachowca bo sam to mozesz bigosu narobic
o ile zna dobrego fachowca bo niektórzy to tylko potrafią zepsuć, kolega kostrz ustawiał u siebie dawkę ruszając nastawnikiem więc jak masz VAG'a to nie powinno być problemów, po prostu zaznaczasz czymś ostrym pierwotne położenie nastawnika i najlepiej na każdej ściance a potem przesuwasz o ok 0.1mm dokręcasz i odpalasz sprawdzając VAG'iem ile się zmieniła i dużej z tym filozofii nie ma tylko jedna śrubka jest trochę nietypowa ale podobno da się na nią nabić klucz nasadowy

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Re: [B4 1Z] Analiza logów statycznych

Post autor: przemik » 31 sie 2009, 10:14

bieniek1984 pisze:Witam może ktoś rzucić okiem na moje logi statyczne ?? Silnik był zimny a wiem że powinien być ok 90oC Jak to wygląda waszym zdaniem ??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/770 ... eeda6.html
Zanim ruszysz cokolwiek zrob poprawne logi, bo te sie nadają na smietnik ... jak wogole na ich podstawie mozna radzic komuś cokolwiek.
Kto sprawdza dawke paliwa na zimnym silniku albo niedogrzanym...

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 31 sie 2009, 18:50

Faktycznie była różnica na ciepłym silniku ale i tak przestawiłem bo miałem 22-23 dawkę teraz jest taka :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be1 ... 62493.html jak ktoś może to niech się wypowie co i jak :)

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 01 wrz 2009, 12:46

Zrob porzadnie logi bo te co pokazujesz są do niczego....

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 01 wrz 2009, 19:02

a co jest z nimi nie tak ??
były normalnie na ciepłym silniku tu jest do nich link
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be1 ... 62493.html

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 02 wrz 2009, 07:58

bieniek1984 pisze:a co jest z nimi nie tak ??
Logujemy statycznie:
grupe 000 - czas logowania 20-30 sek
grupe 000 w trybie Basic Settings - czas logowania 20-30 sek

Dynamicznie
grupe 000 - na 3 biegu od 40 km/h gaz do dna do 130 km/h na 3 biegu lub od 1500obr do 4200 obr

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl