[B4 1Z] Analiza logów statycznych - nowe logi na ciepłym
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
[B4 1Z] Analiza logów statycznych - nowe logi na ciepłym
Witam może ktoś rzucić okiem na moje logi statyczne ?? Silnik był zimny a wiem że powinien być ok 90oC Jak to wygląda waszym zdaniem ??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/770 ... eeda6.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/770 ... eeda6.html
Ostatnio zmieniony 31 sie 2009, 18:49 przez bieniek1984, łącznie zmieniany 1 raz.
obroty 41 czyli ok
kąt wtrysku 56 czyli bardzo dobry
dawka paliwa 33 czyli kosmicznie mała, powinna być ustawiona w granicach 15-20 z czego wolałbym bliżej 15 max 16, więc lepiej ustaw coś w okolicy 15 a poczujesz kolosalną różnicę ja w swojej mam coś między 9 a 10 i spalanie na poziomie 5.5-5.7L :mrgreen:
kąt wtrysku 56 czyli bardzo dobry
dawka paliwa 33 czyli kosmicznie mała, powinna być ustawiona w granicach 15-20 z czego wolałbym bliżej 15 max 16, więc lepiej ustaw coś w okolicy 15 a poczujesz kolosalną różnicę ja w swojej mam coś między 9 a 10 i spalanie na poziomie 5.5-5.7L :mrgreen:
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
ale jak zmienić tą dawkę paliwa ??
jak ma to rozumieć ?? czyli silnik dostaje mało paliwa tak ??
P.S różnicę w czym spalaniu czy osiągach ??? Bo na 5 biegu to auto przestaje przyspieszać dochodzi do 3 tyś obrotów i nic więcej nie chce gadać na maksa wyciąga 160km/h więc szukam przyczyny
UKI_XX pisze:dawka paliwa 33 czyli kosmicznie mała, powinna być ustawiona w granicach 15-20 z czego wolałbym bliżej 15 max 16, więc lepiej ustaw coś w okolicy 15 a poczujesz kolosalną różnicę
jak ma to rozumieć ?? czyli silnik dostaje mało paliwa tak ??
P.S różnicę w czym spalaniu czy osiągach ??? Bo na 5 biegu to auto przestaje przyspieszać dochodzi do 3 tyś obrotów i nic więcej nie chce gadać na maksa wyciąga 160km/h więc szukam przyczyny
z tego co się orientuje to masz boscha więc dawkę zmienisz przesuwając nastawnik w stronę części wysokiego ciśnienia o kilkadziesiąt mikrometrów, różnica w osiągach na plus po zmianie dawki powinna być bardzo odczuwalna i spalanie powinno delikatnie zmaleć, a na max powinieneś potem jechać ok 170-180
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
-
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 16 lip 2009, 08:49
- Lokalizacja: Lublin/Szwajcaria
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
o kurcze to już widzę, że to nie jest takie hop siup coś więcej mi napiszesz o tym ?? Uda się to samemu zrobić metodą prób i błędów sprawdzając VAGiem czy się samemu w to nie bawić ?UKI_XX pisze:przesuwając nastawnik w stronę części wysokiego ciśnienia o kilkadziesiąt mikrometrów
A czy czasem na dawkę paliwa nie miało wpływu to że silnik był zimy ???
[ Dodano: 2009-08-30, 16:59 ]
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c1 ... c9aff.html możęcie pokazać na zdjęciu czym ??
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
Re: witam
o ile zna dobrego fachowca bo niektórzy to tylko potrafią zepsuć, kolega kostrz ustawiał u siebie dawkę ruszając nastawnikiem więc jak masz VAG'a to nie powinno być problemów, po prostu zaznaczasz czymś ostrym pierwotne położenie nastawnika i najlepiej na każdej ściance a potem przesuwasz o ok 0.1mm dokręcasz i odpalasz sprawdzając VAG'iem ile się zmieniła i dużej z tym filozofii nie ma tylko jedna śrubka jest trochę nietypowa ale podobno da się na nią nabić klucz nasadowywoody2 pisze:Daj auto do fachowca bo sam to mozesz bigosu narobic
Re: [B4 1Z] Analiza logów statycznych
Zanim ruszysz cokolwiek zrob poprawne logi, bo te sie nadają na smietnik ... jak wogole na ich podstawie mozna radzic komuś cokolwiek.bieniek1984 pisze:Witam może ktoś rzucić okiem na moje logi statyczne ?? Silnik był zimny a wiem że powinien być ok 90oC Jak to wygląda waszym zdaniem ??
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/770 ... eeda6.html
Kto sprawdza dawke paliwa na zimnym silniku albo niedogrzanym...
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
Faktycznie była różnica na ciepłym silniku ale i tak przestawiłem bo miałem 22-23 dawkę teraz jest taka :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be1 ... 62493.html jak ktoś może to niech się wypowie co i jak
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be1 ... 62493.html jak ktoś może to niech się wypowie co i jak
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
a co jest z nimi nie tak ??
były normalnie na ciepłym silniku tu jest do nich link
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be1 ... 62493.html
były normalnie na ciepłym silniku tu jest do nich link
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be1 ... 62493.html