monkahead pisze:a jak beda ostro zapieczone sruby
Spokojnie ,chłopie jak masz ori śruby to w audi wszystkie są porządnie ocynkowane i niema żadnych problemów z ich odkręceniem, ja jak do tej pory nie miałem problemów z zadną śrubą a odkręcałem już w zasadzie wszystkie pod spodem i nie tylko ,sam byłem zdziwiony bo śruby po szesnastu latach mają zero rdzy i aż się chce je odkręcać.Przy wymianie tulei w tylnej belce odkręcasz tylko srubę w samej tulei ,klinujesz sobie z obu stron koło przy którym robisz tuleję ,podnosisz podnośnikiem auto żeby odsłoniła ci się tuleja w belce ,wybijasz (niektórzy rozcinają brzeszczotem jak nie idzie )starą tuleje i to najłatwiejsza część roboty.Najtrudniej jest zabić lub wcisnąc nową ja zabijałem młotkiem 3kg i rurą o odpowiednio dobranej średnicy i do połowy szło w miarę ale puzniej ...masakra po 0,5mm.Tuleję przed wciśnięciem koniecznie posmaruj czymś co zwiększa poslizg np.olej
Ostatnio zmieniony 31 sie 2009, 20:41 przez
muniorek, łącznie zmieniany 1 raz.