Z tego co dowiedziałem się z katalogu świec żarowych to moje autko to 1.6 TD (PP).
Więc to chyba nie bęzyniak albo katalog się myli ?
[ Dodano: 2007-05-09, 19:09 ]
A tak wogóle to czy trzeba wymontowywać wtryski żeby wymienić świece , bo tak słyszałem że wyjmuje się świece z wtryskiem i później trzeba wtryski ustawiać .
Proszę więc o pomoc ?
[80 B3]Problem z zawieszeniem
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
To znaczy po wyciągnięciu wtrysku jest łatwiejsze dojście do tych świec żarowych, bo dojście do nich to jest naprawdę kijowe. Ja u siebie wymontowałem tylo przewody wtryskiwaczy i jakoś juz tam doszedłem, ale mam szczupłą rękę.
[ Dodano: 2007-05-09, 21:03 ]
A tak na marginesie, Artus, masz intercooler, i jaka moc masz wpisaną w dowodzie. Bo jeśli masz intercooler a wpisana moc to 59 Kw (80 km) to chyba masz ten sam silnik co ja, czyli SB.
[ Dodano: 2007-05-09, 21:03 ]
A tak na marginesie, Artus, masz intercooler, i jaka moc masz wpisaną w dowodzie. Bo jeśli masz intercooler a wpisana moc to 59 Kw (80 km) to chyba masz ten sam silnik co ja, czyli SB.
- M@rcus
- Forum Audi 80
- Posty: 1037
- Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
- Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
- Kontakt:
Ja wymieniłem wszystkie bez odkręcania wtrysków, itroszkę zabawy jest, najgorzej chyba z wkręceniem, ale sposobem wszystko da rade, są takie srobokręty przedłużane z magnesem i one ułatwiają wyjęcie i włozenie świecy, kosztował mnie 5zł a daje rade, bo tak to ciężko tam wlożyć i przykręcić , wykręcenie i wkręcenie zajeło mi ok. 1,5 godzinki w garażu nieogrzewanym przy -15 :mrgreen: jak mi odmówiła jedna posłuszeństwa i nie grzała :evil:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Naprawdę dojście do tych świec to jest tragiczne. Jedna mi sie wysmykła i wpadła miedzy blok silnika a pompę wtryskową, tak że jej nawet nie było widać. Nie było wogóle sposobu żeby gdzieś tam ja siegnąć. Godzinę chyba zmarnowałem żeby ją wyciągnąć, ale dało radę.
Tak wieć tak jak pisałem wcześniej, dla ułatwienia sprawy można przewody wtryskowe odkręcić. 10 minut roboty, a naprawdę ułatwa to dojście. Samych wtrysków to raczej bym ne ruszał, bo mozna coś "popsuć".
Tak wieć tak jak pisałem wcześniej, dla ułatwienia sprawy można przewody wtryskowe odkręcić. 10 minut roboty, a naprawdę ułatwa to dojście. Samych wtrysków to raczej bym ne ruszał, bo mozna coś "popsuć".
W dowodzie nie mam wpisanej mocy , ale sprawdziłem w dokumentacji niemieckiej (dokumenty ze sprowadzenia autka) i jest K59/4500, ic nieposiadam .Labiel pisze:To znaczy po wyciągnięciu wtrysku jest łatwiejsze dojście do tych świec żarowych, bo dojście do nich to jest naprawdę kijowe. Ja u siebie wymontowałem tylo przewody wtryskiwaczy i jakoś juz tam doszedłem, ale mam szczupłą rękę.
[ Dodano: 2007-05-09, 21:03 ]
A tak na marginesie, Artus, masz intercooler, i jaka moc masz wpisaną w dowodzie. Bo jeśli masz intercooler a wpisana moc to 59 Kw (80 km) to chyba masz ten sam silnik co ja, czyli SB.
A jeżeli chodzi o świece to dwie wypadają na pompie i niewiem czy wyjdą ?
ale skoro wam się udało to ja też dam rade .
[ Dodano: 2007-05-10, 16:28 ]
Przepraszam wszystkich za pomyłke , sprawdziłem i mam silnik wersji SB.
[ Dodano: 2007-05-10, 18:51 ]
Koledzy ratujcie , bo próbowałem odkręcić świece i raz że to jest na 12 klucz a drugie to boje się że świeca się ukręci i co wtedy , klucz już mam ale pojade chyba do mechanika , bo jak urwę świece to koniec .
Dziw że wam się udało , nic nie urwać . :roll:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jeśli nie dajesz rady z tymi świecami do może faktycznie będzie lepiej jak podskoczysz do tego mechanika. O urwaniu świecy szczerze mówiąc nie słyszałem jeszcze. Dojście jest lipne jak nie wiem, ale naprawdę da to sie zrobić.
A co do twojego autka. To ja też mam silniczek SB. I teraz mam dylemat, bo założyłem post na temat właśnie tych modeli. Piszesz że nie masz Intercoolera. niektórzy mówią że każdy go miał a inni że nie wychodziły one z nim seryjnie. Skoro twój nie ma IC i wpisane ma 80 km a mój ma i też ma 80 km to jak to jest z ta mocą, bo wiem ze IC dodawał tam kilka koników wiecej. Nie wiele, ale jednak. :roll: Teraz to ja jestem juz całkiem zmotany.
A co do twojego autka. To ja też mam silniczek SB. I teraz mam dylemat, bo założyłem post na temat właśnie tych modeli. Piszesz że nie masz Intercoolera. niektórzy mówią że każdy go miał a inni że nie wychodziły one z nim seryjnie. Skoro twój nie ma IC i wpisane ma 80 km a mój ma i też ma 80 km to jak to jest z ta mocą, bo wiem ze IC dodawał tam kilka koników wiecej. Nie wiele, ale jednak. :roll: Teraz to ja jestem juz całkiem zmotany.