Luzuje to znaczy ile obrotów? Bo wykonałem chyba ze dwa obroty zgodnie ze wskazówkami zegara (więc zawór powinien się wykręcać) i nic nie leciało. Wykręcać na wciśniętym czy na popuszczonym zaworze?
Zaznaczyłem skąd mi cieknie. Najprawdopodobniej stąd ale od strony silnika.
[ Dodano: 2009-09-02, 19:09 ]
Dobra, rozkręciłem filtr paliwa. Odkręciłem na jego dole zakrętkę i podstawiłem słoik. Na dnie słoika zrobił się delikatny osad plus 3 cienki 5cm kawałki trawy plus zwój brudu taki jak 5 gumowych o-ringów.
Jak się odpowietrza teraz ten filtr? Bo cały czas powietrze leci mi w przewodzie paliwowym.
Zgadnijcie jaka jest data produkcji filtra paliwa? 03. 1998r
[b3 1.6 TD RA] Słaby jak zimny.
Takiego filtr się nie odpowietrza tylko odrazu wymienia na nowy :shock: bo szkoda pompy.trepek pisze:...
Jak się odpowietrza teraz ten filtr? Bo cały czas powietrze leci mi w przewodzie paliwowym.
Zgadnijcie jaka jest data produkcji filtra paliwa? 03. 1998r
Jak już kupisz nowy to zalewasz go do pełna paliwem i montujesz. Później odpalasz auto i gazujesz troche aż pompa zaciągnie samego paliwa z baku.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Sam się odpowietrzył Fakt, wczoraj co nie co do niego paliwa wlałem przez tą trzecią śrubę na główce filtra, odpaliłem samochód, chwilkę pochodził. Dziś rano otworzyłem maskę i nacisnąłem zawór od spodu a filterek sam się pięknie odpowietrzył
Co mi to może cieknąć z tej pompy... ktoś ma jakieś pomysł? Możliwe, że przyśpieszacz zapłonu?
[ Dodano: 2009-09-05, 23:50 ]
Wyczyściłem filtr paliwa i powiem Wam koledzy/koleżanki, że samochodzik chodzi nie do poznania Szczególnie poniżej 2000 obr/min.
Kiedyś lekkie wzniesienie, 3 bieg, pół gazu (oczywiście niskie obroty) a samochód jak muł... dzisiaj lekko dotknę gaz i czuć, że reaguje, zbiera się
I jeszcze jedno pytanko mam - jak uruchomię silnik to ma obroty ~850-900 obr/min, jak pojeżdżę samochodem i dość mocno rozgrzeję silnik to obroty na biegu jałowym wynoszą lekko ponad 1000 obr/min. To normalne zachowanie tej jednostki napędowej?
Co mi to może cieknąć z tej pompy... ktoś ma jakieś pomysł? Możliwe, że przyśpieszacz zapłonu?
[ Dodano: 2009-09-05, 23:50 ]
Wyczyściłem filtr paliwa i powiem Wam koledzy/koleżanki, że samochodzik chodzi nie do poznania Szczególnie poniżej 2000 obr/min.
Kiedyś lekkie wzniesienie, 3 bieg, pół gazu (oczywiście niskie obroty) a samochód jak muł... dzisiaj lekko dotknę gaz i czuć, że reaguje, zbiera się
I jeszcze jedno pytanko mam - jak uruchomię silnik to ma obroty ~850-900 obr/min, jak pojeżdżę samochodem i dość mocno rozgrzeję silnik to obroty na biegu jałowym wynoszą lekko ponad 1000 obr/min. To normalne zachowanie tej jednostki napędowej?
Co było przyczyną ... mam od jakiegoś czasu identyczny problem w swoim AAZ-cie (filtry nowe).trepek pisze:Powiem Ci, że nie ma żadnej różnicy, czy ciepły, czy zimny. Raz pali dosłownie na dotyk, raz po dwóch obrotach (wiesz: kszy, kszy, bruumm, brum, brum, brum ). Oczywiście pedał gazu nie jest naciskany ani ssanie podciągane.
Zauważyłem, że jak szybko poruszę pedałem gazu 3-4 razy to samochód z muła staje się normalny i już cały czas taki jest. Tak jakby coś się odtykało.