[B3/B4 2.3 NG] nie podaje paliwa, brak sterowania
[B3/B4 2.3 NG] nie podaje paliwa, brak sterowania
Witam
Mam problem, pompa nie podaje paliwa, na wtyczce jest 12v ale bez obciazenia, po podlaczeniu pompy brak napiecia nadmienie ze pompa jest nowa (niepotrzebnie kupiona) i podlaczona bezposrednio do akumulatora kreci. Moge zapalic motor tylko jak podlacze pompe i silnik krokowy bezposrednio do akumulatora, motor pracuje okropnie ale tylko tak zapali o jezdzie nie ma mowy. Wyjalem i rozebralem komputer sterujacy KE Jetronic ale brak widocznych uszkodzen na plycie. Oczywiscie bezpieczniki i przekazniki sprawdzilem na poczatku.
Jesli ktos wie jub mial podobny problem prosze o pomoc
Pozdrawiam i dziekuje
Udepi
Mam problem, pompa nie podaje paliwa, na wtyczce jest 12v ale bez obciazenia, po podlaczeniu pompy brak napiecia nadmienie ze pompa jest nowa (niepotrzebnie kupiona) i podlaczona bezposrednio do akumulatora kreci. Moge zapalic motor tylko jak podlacze pompe i silnik krokowy bezposrednio do akumulatora, motor pracuje okropnie ale tylko tak zapali o jezdzie nie ma mowy. Wyjalem i rozebralem komputer sterujacy KE Jetronic ale brak widocznych uszkodzen na plycie. Oczywiscie bezpieczniki i przekazniki sprawdzilem na poczatku.
Jesli ktos wie jub mial podobny problem prosze o pomoc
Pozdrawiam i dziekuje
Udepi
Ostatnio zmieniony 10 maja 2007, 10:42 przez udepi, łącznie zmieniany 1 raz.
poszukaj na forum (tutaj albo na www.Audi80.PL) postów z wyrazami "kody migowe" lub "kody błędów". Albo z www.centrum.audi80.pl ściągnij książkę "Reguluję i naprawiam Audi 80/90" i tam wszystko jest dokładnie opisane - schemat i procedura testu.
Na tych gniazdach diagnostycznych tam gdzie jest + to jest 12V. Równie dobrze możesz sobie +12V i masę pociągnąć bezpośrednio z aku do testera - to bez różnicy...
co do samego wykonania - potrzebujesz jakiejś diody, opornika, mikroprzełącznika i trochę kabelków. pół godziny zabawy i testerek gotowy...
Na tych gniazdach diagnostycznych tam gdzie jest + to jest 12V. Równie dobrze możesz sobie +12V i masę pociągnąć bezpośrednio z aku do testera - to bez różnicy...
co do samego wykonania - potrzebujesz jakiejś diody, opornika, mikroprzełącznika i trochę kabelków. pół godziny zabawy i testerek gotowy...