Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3 NG] nie podaje paliwa, brak sterowania

udepi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2007, 19:35
Lokalizacja: Silesia

[B3/B4 2.3 NG] nie podaje paliwa, brak sterowania

Post autor: udepi » 10 maja 2007, 07:54

Witam
Mam problem, pompa nie podaje paliwa, na wtyczce jest 12v ale bez obciazenia, po podlaczeniu pompy brak napiecia nadmienie ze pompa jest nowa (niepotrzebnie kupiona) i podlaczona bezposrednio do akumulatora kreci. Moge zapalic motor tylko jak podlacze pompe i silnik krokowy bezposrednio do akumulatora, motor pracuje okropnie ale tylko tak zapali o jezdzie nie ma mowy. Wyjalem i rozebralem komputer sterujacy KE Jetronic ale brak widocznych uszkodzen na plycie. Oczywiscie bezpieczniki i przekazniki sprawdzilem na poczatku.
Jesli ktos wie jub mial podobny problem prosze o pomoc

Pozdrawiam i dziekuje
Udepi
Ostatnio zmieniony 10 maja 2007, 10:42 przez udepi, łącznie zmieniany 1 raz.

wojt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 07 maja 2007, 14:44

Post autor: wojt » 10 maja 2007, 12:14

dostan sie do stacyjki i posprawdzaj plus po stacyjce (jest ich kilka) mialem podobny problem gdy padala mi stacyjka :-/ pozdro

udepi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2007, 19:35
Lokalizacja: Silesia

Post autor: udepi » 17 maja 2007, 08:58

Dzieki, wymienilem kostke ptz stacyjce i pojawilo sie paliwo, niestety motor dalej zle chodzi, spada z obrotow

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 18 maja 2007, 19:09

sprawdź bardzo dokładnie szczelność układu dolotowego i wyreguluj mieszankę.

udepi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2007, 19:35
Lokalizacja: Silesia

Post autor: udepi » 21 maja 2007, 09:14

Dzieki, od tego zaczalem, szczelnosc sprawdzona, znalazlem przyczyne braku odpowiedniego cisnienie, mialem jakis trefny filter paliwa, po wymianie na man-a cisnienie wrocilo do normy. ale nie dziala powrot i zalewa swiece. Trace juz cierpliwosc do tego samochodu.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 21 maja 2007, 10:09

spokojnie, to przecież jeszcze nic wielkiego.... sprawdź drożność przewodu powrotnego.... i sprawdź stan wtryskiwaczy - może nie trzymają parametrów już...

udepi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2007, 19:35
Lokalizacja: Silesia

Post autor: udepi » 22 maja 2007, 08:54

przewody sa drozne, padl chyba regulator cisnienie o ile to sie tak nazywa, to co otwiera zawor powrotny

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 22 maja 2007, 10:11

to sprawdzisz kodami błyskowymi. Jeżeli rzeczywiście masz to skopane - mam gdzieś taki regulator sprawny....info na PW

udepi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2007, 19:35
Lokalizacja: Silesia

Post autor: udepi » 22 maja 2007, 10:38

Czy masz moze schemat jak i z czego zrobic takie kabelki do kodow :mrgreen:

[ Dodano: 2007-05-22, 11:48 ]
Jaki jest prad V? na gniazdach diagnostycznych?

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 22 maja 2007, 21:10

poszukaj na forum (tutaj albo na www.Audi80.PL) postów z wyrazami "kody migowe" lub "kody błędów". Albo z www.centrum.audi80.pl ściągnij książkę "Reguluję i naprawiam Audi 80/90" i tam wszystko jest dokładnie opisane - schemat i procedura testu.

Na tych gniazdach diagnostycznych tam gdzie jest + to jest 12V. Równie dobrze możesz sobie +12V i masę pociągnąć bezpośrednio z aku do testera - to bez różnicy...

co do samego wykonania - potrzebujesz jakiejś diody, opornika, mikroprzełącznika i trochę kabelków. pół godziny zabawy i testerek gotowy...

udepi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2007, 19:35
Lokalizacja: Silesia

Post autor: udepi » 23 maja 2007, 09:57

Dzieki bardzo, poradzilem juz sobie wczoraj z testerem, mam juz kody dzisiaj sprobuje, tak na marginesie baran w elekronicznym sprzedal mi diode migajaca (bardzo przydatna :-) ).
pozdrawiam

[ Dodano: 2007-05-24, 08:41 ]
niestety komputer nie odpowiada, sprawdzone na dwa sposoby

Awatar użytkownika
Byk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:22
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Byk » 24 maja 2007, 14:15

Jak niedpowiada ? Musi coś pokazać. Jak nic się nie wyświetla to coś skopałeś przy pomiarze.

EDIT
Udepi skąd jesteś ?

udepi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2007, 19:35
Lokalizacja: Silesia

Post autor: udepi » 24 maja 2007, 14:53

program diagnostyczny nie laczy sie z komputerem, nie widzi go. Tester diodowy nie reaguje, powinien blysnac przed pomiarem

Bytom

Awatar użytkownika
Byk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:22
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Byk » 24 maja 2007, 16:04

Jaki program diagnostyczny :shock: Do NG nie da się podłączyć kompa. Tester diodowy nie reaguje bo coś źle robisz :lol: Przeczytaj raz jeszcze instrukcje błyskania.

udepi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 09 maja 2007, 19:35
Lokalizacja: Silesia

Post autor: udepi » 25 maja 2007, 10:51

To napisz jak podlaczyc tester, ja robie zgodnie z instrukcja, dlaczego do NG nie da sie podlaczyc kompa?
pozdrawiam :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl