[B4 1,9 TDI 1Z] Prośba o analize logów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
[B4 1,9 TDI 1Z] Prośba o analize logów
Witam wszystkich mam prośbe o sprawdzenie logów
Test przeprowadziłem przy temp ok 90 stopni turbo jest nowe i silnik zrobiony ale troszke za duzo pali i dymi mi na szaro pod białe, staram sie jezdzić max do 2700 obrotów
To logi
1. 041
2. 094
3. 000
4. 009
5. 115
6. 115
7. 064
8. 093
9. 145
10. 063
Dodaje ze auto jest na przepływomierzu BOSCH i EGR jest zaślepiony
Z góry dzięki
[/quote]
Test przeprowadziłem przy temp ok 90 stopni turbo jest nowe i silnik zrobiony ale troszke za duzo pali i dymi mi na szaro pod białe, staram sie jezdzić max do 2700 obrotów
To logi
1. 041
2. 094
3. 000
4. 009
5. 115
6. 115
7. 064
8. 093
9. 145
10. 063
Dodaje ze auto jest na przepływomierzu BOSCH i EGR jest zaślepiony
Z góry dzięki
[/quote]
dawka dość duża (poz 4.) a kąt wtrysku (poz 2.) to już całkiem poza granicą a jak już to są odczytane wartości gr. 000 a nie logi <ok>
co o dawki to u mnie na takiej na pierburgu spalanie trzymało się na poziomie 5.7l a jeśli chodzi o kąt wtrysku to sprawdź wtrysk sterujący oraz zawór N108 (regulator w pompie) bo możliwe że albo wtryskowi odbija albo zawór się przycina, no chyba że ktoś źle złożył rozrząd lub masz nie ustawiony kąt wtrysku (wartość powinna być między 60-65 a nie 94)
co o dawki to u mnie na takiej na pierburgu spalanie trzymało się na poziomie 5.7l a jeśli chodzi o kąt wtrysku to sprawdź wtrysk sterujący oraz zawór N108 (regulator w pompie) bo możliwe że albo wtryskowi odbija albo zawór się przycina, no chyba że ktoś źle złożył rozrząd lub masz nie ustawiony kąt wtrysku (wartość powinna być między 60-65 a nie 94)
Poczytaj ten temat
https://audi80.pl/b4-1z-analiza-logo ... t32872.htm
i wyciagnij wnioski co zrobiles źle...
https://audi80.pl/b4-1z-analiza-logo ... t32872.htm
i wyciagnij wnioski co zrobiles źle...
jak ustawisz dawkę na 30 to będzie kosmicznie mała, zrobisz muła i będzie jeszcze więcej palił, dawkę zmniejsz nie bardziej jak do 15 a co do sprawdzenia wtrysku użyj opcji "szukaj" bo było tego sporo na forum (potrzebna druga osoba + młotek), jeśli chodzi o regulację kąta wtrysku to jest 15 minut roboty a piękne fotostory co i jak zrobić jest na forum A4
Prośba w imieniu kolegi w analizie logów 1,9 TDI 110KM ASV
dynamiczne
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1787.html 001
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1788.html 003
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1789.html 004
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1790.html 010
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1791.html 000
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1792.html 008
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1793.html 011
dynamiczne BS
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1794.html 011
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1795.html 003
statyczne
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1796.html 000
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1797.html 002
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1798.html 001
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1799.html 004
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1800.html 007
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1801.html 003
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1802.html 011
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1803.html 012
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1804.html 005
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1805.html 015
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1806.html 016
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1807.html 021
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1808.html 013
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1809.html 023
statyczne BS
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1810.html 000
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1811.html 003
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1812.html 004
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1813.html 011
Gdzie widać że jest podniesione ciśnienie doładowania?
Cytat:
Logi Basic Settings zle wykonane trzeba bedzie powtorzyc: 000,003,004 i 011 - STATYCZNE.
Nie bardzo rozumiem dlaczego. Można prosić o wyjaśnienie?
Cytat:
Niepokoi mnie ta wysoka temperatura - 99*... chyba że to było chwilowe.
Testy były robione jeden po drugim, może dlatego dobrze się nagrzał.
dynamiczne
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1787.html 001
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1788.html 003
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1789.html 004
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1790.html 010
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1791.html 000
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1792.html 008
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1793.html 011
dynamiczne BS
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1794.html 011
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1795.html 003
statyczne
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1796.html 000
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1797.html 002
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1798.html 001
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1799.html 004
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1800.html 007
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1801.html 003
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1802.html 011
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1803.html 012
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1804.html 005
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1805.html 015
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1806.html 016
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1807.html 021
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1808.html 013
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1809.html 023
statyczne BS
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1810.html 000
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1811.html 003
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1812.html 004
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1813.html 011
Gdzie widać że jest podniesione ciśnienie doładowania?
Cytat:
Logi Basic Settings zle wykonane trzeba bedzie powtorzyc: 000,003,004 i 011 - STATYCZNE.
Nie bardzo rozumiem dlaczego. Można prosić o wyjaśnienie?
Cytat:
Niepokoi mnie ta wysoka temperatura - 99*... chyba że to było chwilowe.
Testy były robione jeden po drugim, może dlatego dobrze się nagrzał.
logi dynamiczne gr. 011 kolumna Specified MAP wartości rzędu 2040mbar (+1.04bara a seryjna 110KM powinna mieć ok 1950mbar czyli +0.95bara)rczopik2 pisze:Prośba w imieniu kolegi w analizie logów 1,9 TDI 110KM ASV .....
Gdzie widać że jest podniesione ciśnienie doładowania?
kto Ci tak napisał :?: logi robione przez ponad 30s a minimalny czas przez jaki się powinno robić to ok 20s i widać że elementy wykonawcze pracują, w gr. BS003 EGR działa prawidłowo (EGR ON/EGR OFF), w BS004 kąt wtrysku też się zmienia (Late/Early), w BS011 widać że sterowanie turbiną też działa (ON/OFF)rczopik2 pisze: Cytat:
Logi Basic Settings zle wykonane trzeba bedzie powtorzyc: 000,003,004 i 011 - STATYCZNE.
Nie bardzo rozumiem dlaczego. Można prosić o wyjaśnienie?
ja bym się martwił jakby była ponad 100st, u mnie jest między 94 a 98st i jest dobrzerczopik2 pisze: Cytat:
Niepokoi mnie ta wysoka temperatura - 99*... chyba że to było chwilowe.
Testy były robione jeden po drugim, może dlatego dobrze się nagrzał.
Ja napisalem... a widziales pierwotnie pokazane logi ? nie widziales...UKI_XX pisze:rczopik2 napisał/a:
Cytat:
Logi Basic Settings zle wykonane trzeba bedzie powtorzyc: 000,003,004 i 011 - STATYCZNE.
Nie bardzo rozumiem dlaczego. Można prosić o wyjaśnienie?
kto Ci tak napisał logi robione przez ponad 30s a minimalny czas przez jaki się powinno robić to ok 20s i widać że elementy wykonawcze pracują, w gr. BS003 EGR działa prawidłowo (EGR ON/EGR OFF), w BS004 kąt wtrysku też się zmienia (Late/Early), w BS011 widać że sterowanie turbiną też działa (ON/OFF)
Teraz widzisz juz poprawione.
rczopik.... logi Basic Settings ktore do mnie wyslałes byly logowane za krótko (czas), dodatkowo brakowało 000 i 004. Stad moja prosba o powtorzenie.
Jesli 99* to temperatura chwilowa to nie ma sie czym martwic.
Pozdrawiam