Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9 TDI 1Z] Prośba o analize logów

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

[B4 1,9 TDI 1Z] Prośba o analize logów

Post autor: kris00 » 03 wrz 2009, 21:51

Witam wszystkich mam prośbe o sprawdzenie logów
Test przeprowadziłem przy temp ok 90 stopni turbo jest nowe i silnik zrobiony ale troszke za duzo pali i dymi mi na szaro pod białe, staram sie jezdzić max do 2700 obrotów
To logi


1. 041
2. 094
3. 000
4. 009
5. 115
6. 115
7. 064
8. 093
9. 145
10. 063

Dodaje ze auto jest na przepływomierzu BOSCH i EGR jest zaślepiony
Z góry dzięki

[/quote]

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 04 wrz 2009, 09:30

dawka dość duża (poz 4.) a kąt wtrysku (poz 2.) to już całkiem poza granicą a jak już to są odczytane wartości gr. 000 a nie logi <ok>

co o dawki to u mnie na takiej na pierburgu spalanie trzymało się na poziomie 5.7l a jeśli chodzi o kąt wtrysku to sprawdź wtrysk sterujący oraz zawór N108 (regulator w pompie) bo możliwe że albo wtryskowi odbija albo zawór się przycina, no chyba że ktoś źle złożył rozrząd lub masz nie ustawiony kąt wtrysku (wartość powinna być między 60-65 a nie 94)

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 04 wrz 2009, 10:15

Poczytaj ten temat
https://audi80.pl/b4-1z-analiza-logo ... t32872.htm
i wyciagnij wnioski co zrobiles źle... ;-)

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 04 wrz 2009, 11:23

To więc kąt wtrysku jest za duzy a powinien być w granicach 50-65 tak
no i dawka paliwa jest chyba za mała bo piszą ze ma być w granicach 15-30 czyli do regulacji kąt , dawka i sprawdzić wtrysk sterujący a jak go można sprawdzić samemu i czy da sie kąt zmienic samemu czy to trudne :-?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 04 wrz 2009, 11:41

jak ustawisz dawkę na 30 to będzie kosmicznie mała, zrobisz muła i będzie jeszcze więcej palił, dawkę zmniejsz nie bardziej jak do 15 a co do sprawdzenia wtrysku użyj opcji "szukaj" bo było tego sporo na forum (potrzebna druga osoba + młotek), jeśli chodzi o regulację kąta wtrysku to jest 15 minut roboty a piękne fotostory co i jak zrobić jest na forum A4

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 04 wrz 2009, 12:47

Ja tam nie widze nic w tych "logach"....

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 04 wrz 2009, 22:21

No to dawka i kąt do zmiany a reszta parametrów jest w miarę ok czy może jakiś czujnik przekłamuje, co wy na to? :-?
A jak sie zmienia kąt słyszałem ze sie popuszcza śruby na pompie i się przekręca do lub od silnika tylko które bo ja jestem troche zielony :-/

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 05 wrz 2009, 00:05

Nic nie przestawiaj poki nie zrobisz porzadych logów...

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 05 wrz 2009, 19:44

No to na dniach zrobie logi tak jak ma być 8-)

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 10 wrz 2009, 10:46

Prośba w imieniu kolegi w analizie logów 1,9 TDI 110KM ASV


dynamiczne

http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1787.html 001
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1788.html 003
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1789.html 004
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1790.html 010
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1791.html 000
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1792.html 008
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1793.html 011

dynamiczne BS

http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1794.html 011
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1795.html 003

statyczne

http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1796.html 000
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1797.html 002
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1798.html 001
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1799.html 004
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1800.html 007
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1801.html 003
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1802.html 011
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1803.html 012
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1804.html 005
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1805.html 015
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1806.html 016
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1807.html 021
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1808.html 013
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1809.html 023

statyczne BS

http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1810.html 000
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1811.html 003
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1812.html 004
http://rtnet.pl/vaglog/m4r10l4_1813.html 011

Gdzie widać że jest podniesione ciśnienie doładowania?
Cytat:
Logi Basic Settings zle wykonane trzeba bedzie powtorzyc: 000,003,004 i 011 - STATYCZNE.

Nie bardzo rozumiem dlaczego. Można prosić o wyjaśnienie?

Cytat:
Niepokoi mnie ta wysoka temperatura - 99*... chyba że to było chwilowe.

Testy były robione jeden po drugim, może dlatego dobrze się nagrzał.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 10 wrz 2009, 12:46

rczopik2 pisze:Prośba w imieniu kolegi w analizie logów 1,9 TDI 110KM ASV .....

Gdzie widać że jest podniesione ciśnienie doładowania?
logi dynamiczne gr. 011 kolumna Specified MAP wartości rzędu 2040mbar (+1.04bara a seryjna 110KM powinna mieć ok 1950mbar czyli +0.95bara)
rczopik2 pisze: Cytat:
Logi Basic Settings zle wykonane trzeba bedzie powtorzyc: 000,003,004 i 011 - STATYCZNE.

Nie bardzo rozumiem dlaczego. Można prosić o wyjaśnienie?
kto Ci tak napisał :?: logi robione przez ponad 30s a minimalny czas przez jaki się powinno robić to ok 20s i widać że elementy wykonawcze pracują, w gr. BS003 EGR działa prawidłowo (EGR ON/EGR OFF), w BS004 kąt wtrysku też się zmienia (Late/Early), w BS011 widać że sterowanie turbiną też działa (ON/OFF)
rczopik2 pisze: Cytat:
Niepokoi mnie ta wysoka temperatura - 99*... chyba że to było chwilowe.

Testy były robione jeden po drugim, może dlatego dobrze się nagrzał.
ja bym się martwił jakby była ponad 100st, u mnie jest między 94 a 98st i jest dobrze

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 10 wrz 2009, 14:50

Zacytowane informacje pochodzą od kolegi przemik.
Więc jak to jest bo nieraz już spotkałem się z rozbieżnościami w wypowiedzi na temat logów kolegi UKI_XX i przemik.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 10 wrz 2009, 15:23

UKI_XX pisze:rczopik2 napisał/a:
Cytat:
Logi Basic Settings zle wykonane trzeba bedzie powtorzyc: 000,003,004 i 011 - STATYCZNE.

Nie bardzo rozumiem dlaczego. Można prosić o wyjaśnienie?


kto Ci tak napisał logi robione przez ponad 30s a minimalny czas przez jaki się powinno robić to ok 20s i widać że elementy wykonawcze pracują, w gr. BS003 EGR działa prawidłowo (EGR ON/EGR OFF), w BS004 kąt wtrysku też się zmienia (Late/Early), w BS011 widać że sterowanie turbiną też działa (ON/OFF)
Ja napisalem... a widziales pierwotnie pokazane logi ? nie widziales...
;-) Teraz widzisz juz poprawione.

rczopik.... logi Basic Settings ktore do mnie wyslałes byly logowane za krótko (czas), dodatkowo brakowało 000 i 004. Stad moja prosba o powtorzenie.

Jesli 99* to temperatura chwilowa to nie ma sie czym martwic.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 10 wrz 2009, 16:52

Już ok na priw nie wkleiły mi się statyczne BS .
Turbina w ASV po programie pompuje 1,2bara co może być z tą że daje więcej niż fabrycznie ustawiona? Może jakiś box ? Jak to sprawdzić?

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 11 wrz 2009, 19:32

No a końcu zrobiłem te logi tak jak ma być, ale tylko statyczne, co o tym myślicie, co do poprawki głównie mi, aby auto nie dymiło i paliło tak jak na diesla przystało
Z góry dzięki za odpowiedzi :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl