[B3 2.3 20V 7A]Przerobienie seryjnego układu hamulcowego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
[B3 2.3 20V 7A]Przerobienie seryjnego układu hamulcowego
Koledzy mam pytanie :!: Czy da radę przerobić seryjny układ hamulcowy na układ z serwem :?: Jak tak to jak i czy macie namiar na takiego czarodzieja???zrobiłbym ori układ ale cena gruszki i pompy jest podobno ogromny(gruszka ok.800zł. a pompa wiele więcej).A probłem jest taki że nie mam wspomagania układu ham. i mruga kontrolka przy hamowaniu.ABS też nie domaga ale po kolei A używkę nie wiadomo jaką się kupi.
Fajne podejście, po coś fabryka dała do tego auta hydraluiczne serwo a nie podcisnieniowe. Kupując 7A trzeba było być świadomym kosztów, a nie je teraz drutować
Gruszkę kupisz już za 500zł. Proponuje poszukać używek z Audi S lub starych 100tek, a nie kombinować.
Koszt przeróbki też nie jest taki niski, samo nowe serwo podciśnieniowe kosztuje tyle co grucha, do tego dolicz pompe wspomagania, zabawy z podłączeniem, 7A może zgłupieć jak zabierzesz mu podciśnienie na serwo. A z używkami sam piszesz, że jest ruletka.
Poszukaj lepiej ori, a lepiej na tym wyjdziesz.
A ABS wariuje pewnie z powodu czujnika w kole.
Gruszkę kupisz już za 500zł. Proponuje poszukać używek z Audi S lub starych 100tek, a nie kombinować.
Koszt przeróbki też nie jest taki niski, samo nowe serwo podciśnieniowe kosztuje tyle co grucha, do tego dolicz pompe wspomagania, zabawy z podłączeniem, 7A może zgłupieć jak zabierzesz mu podciśnienie na serwo. A z używkami sam piszesz, że jest ruletka.
Poszukaj lepiej ori, a lepiej na tym wyjdziesz.
A ABS wariuje pewnie z powodu czujnika w kole.
Jmm ma racje wez to wysztko doprowadz do porzadku na czesciach ktore przewidzial producent a nie bedziesz bawil sie w drutowanie, Sprawne Hamulce to twoje zycie i zdrowie.
P.S. Silnik 7a chodzi tak samo na serwie podcisnieniowym i hydraulicznym, pompa wspomagania zostaje ta sama tylko trzeba zrobic wlew plynu w zbiorniczku. Do wlewu ma leciec plyn ktory trafilby normalnie do "gruchy". Ale to rozwiazanie jest mowiac delikatnie dyskusyjne... - Choc Sprawdzone i dziala, co prawda jeszcze nie sa zalozone zaciski 2 tloczkowe ale na jednotoloczkowych jest ok. Zobaczymy jak bedzie z innymi zaciskami.
P.S. Silnik 7a chodzi tak samo na serwie podcisnieniowym i hydraulicznym, pompa wspomagania zostaje ta sama tylko trzeba zrobic wlew plynu w zbiorniczku. Do wlewu ma leciec plyn ktory trafilby normalnie do "gruchy". Ale to rozwiazanie jest mowiac delikatnie dyskusyjne... - Choc Sprawdzone i dziala, co prawda jeszcze nie sa zalozone zaciski 2 tloczkowe ale na jednotoloczkowych jest ok. Zobaczymy jak bedzie z innymi zaciskami.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
Dzięki koledzy!!!Ja taż wolałbym zostać przy ori układzie ale jak powiedziano mi że nowa grucha kosztuje 800 (czy 500 jak pisze jmm)do tego czytałem na tym forum że pompa jest w cenie niejednego auta klubowiczów to pomyślałem nad przeróbką.Może jedno z tych rzeczy padło Nie mam wspomagania układu bo hamulec trzeba ostro wciskać i czuć jak on drga(bez ABS bo nie działa)jakby coś chciało wytworzyć to ciśnienie do wspomagania a nie mogło.Mruga ni też kontrolka hamulcy przy nawet delikatnym naciskaniu pedału.Jak koledzy myślicie to grucha czy pompa???Czy oba??? i macie może namiary na dobre używki????????? :?: :?: :?:
jmmczytałem że borykałeś się z tym problemem. piszesz że pasują z S-ki i domyślam się że chodzi o S2 ,S4. Setki też więc trzeba szukać jak najmłodszej.Macie może kogoś znajomego kto ma pewne owe części :?: :?: :?:
jmmczytałem że borykałeś się z tym problemem. piszesz że pasują z S-ki i domyślam się że chodzi o S2 ,S4. Setki też więc trzeba szukać jak najmłodszej.Macie może kogoś znajomego kto ma pewne owe części :?: :?: :?:
janek1coupe pisze:Macie może kogoś znajomego kto ma pewne owe części :?: :?: :?:
Mam 200q c3 wersja 2.2T '89 (chyba to jest coś typu "stara setka" o której pisał jmm) na części, ale nie wiem czy to będzie pasowało więc ktoś kumaty musi się wypowiedzieć. Nie ma w niej serwa takiego jak w 80tce. Ona ogólnie różni się od innych c3 które widziałem - ma koła na 5 śrub, a nie na 4 jak inne, większe przeguby itd. Może to by pasowało, a hamowała idealnie wiec raczej wszystko działa.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 50
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 19:00
- Lokalizacja: Działoszyn
Dzięki kolego!!!Jak z wymianą na używki z C3 V8 zatydzień mi nie wypali to pojade tam gdzie ty.Ale czekam na namiary:)Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-09-12, 23:27 ]
Mam pytanie czy gruszka. pompa i wzmacniacz siły hamowania pasuje z C3 V8 :?: :?: :?:
Da radę jakoś dopasować :?: :?: :?: macie rację że przerabiać nie warto bo cenowo to prawie to samo a z przeróbkami to różnie jest i można się słono przejechać
[ Dodano: 2009-09-26, 22:34 ]
heble naprawione
Wymieniłem wspomagacz i pompę z (2.2 turbo).i gruszkę z V8.czeka mnie jeszcze dokładne odpowietrzenie i naprawa ABS-u.Autko hamuje rewelacyjnie!!!Dobrze ze Was posłuchałem i zostałem przy ori :!: :!: :!: :!:
Pozdrawiam <ok>
[ Dodano: 2009-09-12, 23:27 ]
Mam pytanie czy gruszka. pompa i wzmacniacz siły hamowania pasuje z C3 V8 :?: :?: :?:
Da radę jakoś dopasować :?: :?: :?: macie rację że przerabiać nie warto bo cenowo to prawie to samo a z przeróbkami to różnie jest i można się słono przejechać
[ Dodano: 2009-09-26, 22:34 ]
heble naprawione
Wymieniłem wspomagacz i pompę z (2.2 turbo).i gruszkę z V8.czeka mnie jeszcze dokładne odpowietrzenie i naprawa ABS-u.Autko hamuje rewelacyjnie!!!Dobrze ze Was posłuchałem i zostałem przy ori :!: :!: :!: :!:
Pozdrawiam <ok>