[B4] Lakier lakiernik ceny
[B4] Lakier lakiernik ceny
witam od niedawna cieszę się nowym nabytkiem do niedawna cieszyła się nim również moja dziewczyna ale wczoraj zdarzył się wypadek który mam nadzieję odrzuci ją od mojej niuni na długi czas a więc przechodząc do rzeczy otarła mój samochód o płot sąsiada i w ten o to sposób zrobiła mi zadrapanie (krechę) na jakieś 30 cm na tylnych drzwiach od strony pasażera oraz na nadkolu ;/ do tego dochodzi jeszcze kilka innych niewielkich zadrapań które były już przy zakupie przeze mnie samochodu dodam że samochód ma same zadrapania blacha nie jest powyginana.
Jest to mój pierwszy samochód nie znam się kompletnie zanim pojadę do lakiernika chciał bym wiedzieć ile takie wyprawki mogą kosztować, nie chciał bym zostać oszukany kiedy już pojawię się na miejscu.
w razie gdyby opis nie był wystarczający mogę zrobić zdjęcie z góry dziękuję za pomoc
Jest to mój pierwszy samochód nie znam się kompletnie zanim pojadę do lakiernika chciał bym wiedzieć ile takie wyprawki mogą kosztować, nie chciał bym zostać oszukany kiedy już pojawię się na miejscu.
w razie gdyby opis nie był wystarczający mogę zrobić zdjęcie z góry dziękuję za pomoc
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
napiszę Ci jak to jest u nas w lublinie , za malowanie elementu ceny zaczynają się od 250zł w górę i myślę że takie malowanie to nie jest zrobienie zaprawki jeśli jest głęboko tylko pomalowanie całego elementu i spolerowanie go . Cena myślę że więcej nie zapłacisz niż 300zł ,a jeśli będziesz chciał tylko zaprawkę to mniej . Pojedz zapytaj i napewno całego auta nie musisz malować i te koszta które podaje kolega wyżej to ceny i tak małe za pomalowanie całego auta i dobrego fachowca <ok>
Mówię to na bazie swoich doświadczeń ...
Mówię to na bazie swoich doświadczeń ...