Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Drżenie kierownicy przy hamowaniu

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 14 wrz 2009, 11:10

witam też mam taki problem ,że telepie się kierownica tylko przy hamowaniu ze 120 do 50 i słychać wibracje w lewym kole, zmieniałem tarcze 3 kompl. klocki zamieniałem koła porawy nie widać pojawiło mi się to tuż przed wymianą łożyska przedniego , zaczęło wyć po wymianie na nowe (kager) już to zostało może to wina łożyska lub tej piasty czekam na kąkretne sugestie widze że sporo osób ten problem dotkną napiszcie jak z tego wybrneliście tulejki wahacza i sanek zmieniałem 30 tys. temu(febi)

Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: misiek3456 » 14 wrz 2009, 12:02

Witam, wymiana tulejek na wahaczach i kolysce nie zawsze przynosza pozadany efekt wiadomo ze czesci odpowiadajace za amortyzacje(nowe zamienniki)ich jakosc jest rozna sam sie o tym przekonalem (3-krotnie)dopiero zastosowanie tulej tak zwanego pierwszego montazu pozwolilo na usuniecje problemu,innym powodem moga byc przegrzane tarcze,ktore w trakcje hamowania wypatrzaja sie i tez moga powodowac wibracje na kierownicy. :-)

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 14 wrz 2009, 12:07

zamierzam zmieniac wszystkie tuleje jakiej firmy polecasz

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 14 wrz 2009, 14:24

maly81, a jakie tarcze i klocki założyłeś?? Ja po ich wymianie nie mam żadnych problemów. ;-)

Mireczek 1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29

Post autor: Mireczek 1 » 14 wrz 2009, 19:50

Kolego jest prawdopodobienstwo ze masz lekki luz na przekladni ,sprobuj go skasowac na prostych kolach tylko nie za mocno i sprawdzaj w czasie jazdy czy jes lepiej.Mialem podobny problem skasowalem luz na przekladni i jes lepiej.

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 14 wrz 2009, 20:33

ja mam wspomaganie to chyba niema tam regulacji ,chyba będe musiał zmienić piaste tylko niewiem czy mi łożysko się nie rozwali a wymieniane było 10 tyś. temu

[ Dodano: 2009-09-15, 18:38 ]
dziś odkryłem luz pionowy na przegubie wewnętrznym

Mireczek 1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29

Post autor: Mireczek 1 » 15 wrz 2009, 20:25

Jestes w bledzie na maglownicy jest sruba kasujaca luz na maglownicy. Ja tesz mam wspomaganie wiec u ciebie napewno jest tak samo.Sprobuj moze to wlasnie pomoze.Powodzenia

Awatar użytkownika
maly81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 15 gru 2008, 20:00
Lokalizacja: bialystok / sztabin

Post autor: maly81 » 21 wrz 2009, 11:25

i dalej lipa czy komuś pomogła wymiana piasty na bicie przy hamowaniu bo mi tylko to zostało

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 21 wrz 2009, 18:15

Zanim wymienisz piastę upewnij się jakimś prostym domowym sposobem że jest krzywa ,bo jak jest prosta to nadasz sobie kupę niepotrzebnej roboty.Też mi lekko trzepie kierownicą przy hamowaniu wymieniłem już wszystko co się dało i dalej trzepie.Najgorsze jest to że tyle roboty i dalej to samo.Dałem sobie spokój i sie do tego przyzwyczaiłem bo ile mozna wymieniać ...

kamil762
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 29 sie 2009, 14:24
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: kamil762 » 01 paź 2009, 21:25

witam ja również ma problem z hamulcami a mianowicie drży mi przód przy lekkim hamowaniu natomiast przy mocny przycisniecu hamulca drganie ustaje zależne jest to również od prędkości im prędkosci wieksza tym jest co raj gorzej az drzy cały samochód mechanik u którego byłem stwierdził po wymianie wszystkiego co przupuszczał za przyczyne a mianowicie tarcz zacisków i tulejek i innych rzeczy których wymienił że niema pojecia co jest przyczyna tego drgania mozę ktos zwas bedzie w stanie mi pomóc ??????????? pozdrówka

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 01 paź 2009, 22:25

Prawdopodobnie masz zwichrowane delikatnie tarcze hamulcowe... :-/

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 01 paź 2009, 22:47

maly81 pisze:i dalej lipa czy komuś pomogła wymiana piasty na bicie przy hamowaniu bo mi tylko to zostało
Mi pomogla przyjacielu. Ja mierzylem czujnikiem zegarowym kazdy dobry tokarz ma taki:) i prawa mialem krzywa piaste. Ale wczesniej sprawdz czy ci tylnie kola hamuja i czy cylinderki odpuszczaja jak jedno bedzie slabiej hamowac przez zapieczone prowadniczki itp to tez bedzie strzeslo buda.

Awatar użytkownika
knagooss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 10 lip 2009, 13:11

Post autor: knagooss » 02 paź 2009, 12:43

witam
Również mialem problem z trzesieniem kierownicy przy hamowaniu i najpierw przetoczyłem tarcze i załozylem nowe klocki no i bylo pieknie mniej wiecej do 1000 km. Bicie powrociło!!!
Uzbierałem troche kasy i wymnienilem co sie da w zawieszeniu plus nowe tarcze i klocki TRW.
Jak narazie jest super ale jak dlugo tak bedzie to zobaczymy...
Moim zdaniem to bicie bylo powodem tarcz bo nie byly to jakies markowe tylko tanie scierwo ktore jak dostaly konkretnej temperatury pokrzywily sie.
Duzo ludzi robi tez blad podczas pierwszych kilometrow eksploatacji swiezo zalozonych tarcz i klockow, poprostu za ostro hamuja! Czytalem ze przez pierwsze 200 km powinno sie bardzo delikatnie hamowac zeby sie ladnie dotarło i ulozylo.

PS. Jesli po jakims czasie znow bicie wroci napisze

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 02 paź 2009, 20:24

knagooss pisze:Czytalem ze przez pierwsze 200 km powinno sie bardzo delikatnie hamowac zeby sie ladnie dotarło i ulozylo.
Dokładnie i nie radzę o tym zapominac bo hebelki będą kiepskie :-/

Awatar użytkownika
kochan1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 19 lip 2009, 18:29
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: kochan1984 » 07 paź 2009, 20:38

Witam.
Też miałem ten problem i wymieniłem tarcze i trzęsienie kierownicą ustało, ale po przejechaniu 2tys kilometrów znowu problem powrócił. Naczytałem się tysiący opinii i wreszcie pojechałem na stacje diagnostyczną, aby sprawdzić zawieszenie ( ponieważ nie chciałem uwierzyć, że znowu tarcze). Na stacji koleś powiedział, że pierwszy raz na siłę próbuje coś znaleźć i nie może :mrgreen: . Rozmawiałem z mechanikiem 90% trzęsienia kierownicą jest winą krzywych tarcz. Wymieniłem tarcze i trzęsienie ustało.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl