[B4 2.0 ABT] Drżenie kierownicy przy hamowaniu
witam też mam taki problem ,że telepie się kierownica tylko przy hamowaniu ze 120 do 50 i słychać wibracje w lewym kole, zmieniałem tarcze 3 kompl. klocki zamieniałem koła porawy nie widać pojawiło mi się to tuż przed wymianą łożyska przedniego , zaczęło wyć po wymianie na nowe (kager) już to zostało może to wina łożyska lub tej piasty czekam na kąkretne sugestie widze że sporo osób ten problem dotkną napiszcie jak z tego wybrneliście tulejki wahacza i sanek zmieniałem 30 tys. temu(febi)
- misiek3456
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
- Lokalizacja: Wroclaw
Witam, wymiana tulejek na wahaczach i kolysce nie zawsze przynosza pozadany efekt wiadomo ze czesci odpowiadajace za amortyzacje(nowe zamienniki)ich jakosc jest rozna sam sie o tym przekonalem (3-krotnie)dopiero zastosowanie tulej tak zwanego pierwszego montazu pozwolilo na usuniecje problemu,innym powodem moga byc przegrzane tarcze,ktore w trakcje hamowania wypatrzaja sie i tez moga powodowac wibracje na kierownicy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29
-
- Forum Audi 80
- Posty: 46
- Rejestracja: 26 lip 2009, 10:29
Zanim wymienisz piastę upewnij się jakimś prostym domowym sposobem że jest krzywa ,bo jak jest prosta to nadasz sobie kupę niepotrzebnej roboty.Też mi lekko trzepie kierownicą przy hamowaniu wymieniłem już wszystko co się dało i dalej trzepie.Najgorsze jest to że tyle roboty i dalej to samo.Dałem sobie spokój i sie do tego przyzwyczaiłem bo ile mozna wymieniać ...
witam ja również ma problem z hamulcami a mianowicie drży mi przód przy lekkim hamowaniu natomiast przy mocny przycisniecu hamulca drganie ustaje zależne jest to również od prędkości im prędkosci wieksza tym jest co raj gorzej az drzy cały samochód mechanik u którego byłem stwierdził po wymianie wszystkiego co przupuszczał za przyczyne a mianowicie tarcz zacisków i tulejek i innych rzeczy których wymienił że niema pojecia co jest przyczyna tego drgania mozę ktos zwas bedzie w stanie mi pomóc ??????????? pozdrówka
Mi pomogla przyjacielu. Ja mierzylem czujnikiem zegarowym kazdy dobry tokarz ma taki:) i prawa mialem krzywa piaste. Ale wczesniej sprawdz czy ci tylnie kola hamuja i czy cylinderki odpuszczaja jak jedno bedzie slabiej hamowac przez zapieczone prowadniczki itp to tez bedzie strzeslo buda.maly81 pisze:i dalej lipa czy komuś pomogła wymiana piasty na bicie przy hamowaniu bo mi tylko to zostało
witam
Również mialem problem z trzesieniem kierownicy przy hamowaniu i najpierw przetoczyłem tarcze i załozylem nowe klocki no i bylo pieknie mniej wiecej do 1000 km. Bicie powrociło!!!
Uzbierałem troche kasy i wymnienilem co sie da w zawieszeniu plus nowe tarcze i klocki TRW.
Jak narazie jest super ale jak dlugo tak bedzie to zobaczymy...
Moim zdaniem to bicie bylo powodem tarcz bo nie byly to jakies markowe tylko tanie scierwo ktore jak dostaly konkretnej temperatury pokrzywily sie.
Duzo ludzi robi tez blad podczas pierwszych kilometrow eksploatacji swiezo zalozonych tarcz i klockow, poprostu za ostro hamuja! Czytalem ze przez pierwsze 200 km powinno sie bardzo delikatnie hamowac zeby sie ladnie dotarło i ulozylo.
PS. Jesli po jakims czasie znow bicie wroci napisze
Również mialem problem z trzesieniem kierownicy przy hamowaniu i najpierw przetoczyłem tarcze i załozylem nowe klocki no i bylo pieknie mniej wiecej do 1000 km. Bicie powrociło!!!
Uzbierałem troche kasy i wymnienilem co sie da w zawieszeniu plus nowe tarcze i klocki TRW.
Jak narazie jest super ale jak dlugo tak bedzie to zobaczymy...
Moim zdaniem to bicie bylo powodem tarcz bo nie byly to jakies markowe tylko tanie scierwo ktore jak dostaly konkretnej temperatury pokrzywily sie.
Duzo ludzi robi tez blad podczas pierwszych kilometrow eksploatacji swiezo zalozonych tarcz i klockow, poprostu za ostro hamuja! Czytalem ze przez pierwsze 200 km powinno sie bardzo delikatnie hamowac zeby sie ladnie dotarło i ulozylo.
PS. Jesli po jakims czasie znow bicie wroci napisze
- kochan1984
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 lip 2009, 18:29
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Witam.
Też miałem ten problem i wymieniłem tarcze i trzęsienie kierownicą ustało, ale po przejechaniu 2tys kilometrów znowu problem powrócił. Naczytałem się tysiący opinii i wreszcie pojechałem na stacje diagnostyczną, aby sprawdzić zawieszenie ( ponieważ nie chciałem uwierzyć, że znowu tarcze). Na stacji koleś powiedział, że pierwszy raz na siłę próbuje coś znaleźć i nie może :mrgreen: . Rozmawiałem z mechanikiem 90% trzęsienia kierownicą jest winą krzywych tarcz. Wymieniłem tarcze i trzęsienie ustało.
Też miałem ten problem i wymieniłem tarcze i trzęsienie kierownicą ustało, ale po przejechaniu 2tys kilometrów znowu problem powrócił. Naczytałem się tysiący opinii i wreszcie pojechałem na stacje diagnostyczną, aby sprawdzić zawieszenie ( ponieważ nie chciałem uwierzyć, że znowu tarcze). Na stacji koleś powiedział, że pierwszy raz na siłę próbuje coś znaleźć i nie może :mrgreen: . Rozmawiałem z mechanikiem 90% trzęsienia kierownicą jest winą krzywych tarcz. Wymieniłem tarcze i trzęsienie ustało.