Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[Audiczka 80 B3 1,6TD] BLACK a będzie DEVIL

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 14 wrz 2009, 19:31

Dziwi nas to, bo 20 lat temu diesla kupowano do jazdy/do pracy/do codziennego tyrania a nie do rekreacyjnego wyjazdu za miasto czy do teatru. Nikt nie inwestował w wyposażenie diesli. Np. mój samochód ma centralny zamek, procon-ten, skórzaną kierownicę i... tyle :-) Nawet wspomagania nie ma bo i po co? człowie, ktory dużo prowadzi samochód ma "parę" w rękach więc po co wspomaganie ;-)

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 14 wrz 2009, 21:07

hehe no w sumie racja ale jest to jest i koniec kropka ;D ja ewentualnie mogę ją nabić na lato :-P :mrgreen:


Sprawy na jutro:
-wymiana końcówek drążka kierowniczego 2x 25,-
-wymiana czujników ciśnienia oleju 3x 15,-
-ustawienie zbieżności


Co byście powiedzieli na taki zestaw bucików do mojej niuńki:
-felgi http://www.alufelgi.net/index.php?produ ... rod_id=672 lub http://www.alufelgi.net/index.php?produ ... rod_id=517
-opony http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=442848

Hmm??? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Tomiko9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 20 lip 2009, 17:57
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Tomiko9 » 15 wrz 2009, 14:12

Pamiętaj Kolego,że po wymianie amorka lub końc.dr.kier.powinieneś ust.zbieżność,ale przy wymianie tulejek na wachaczu (ściągnięcie wachacza) nie musisz,nie słuchaj jak Ci ktoś będzie kazał,naciągną Cię ;-)
POZDRO!!!

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 15 wrz 2009, 14:18

tak tak Tomiko9 ale ściąga mi w prawo i to zaje...cie więc i tak muszę ustawić, jeśli dobrze pójdzie to już w tym miesiącu w mojej niuni zagoszczą takie sprężynki http://allegro.pl/item731246020_audi_80 ... _40mm.html :mrgreen:

Awatar użytkownika
Tomiko9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 20 lip 2009, 17:57
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Tomiko9 » 16 wrz 2009, 09:03

Sprężynki-gicior!!! ;-)
A co do ściągania w naszych Niuniach,to jest różnie,bo ja np.mam wyważone (letnie i zimowe) z ustawioną zb. i tak mi letnie delikatnie na prawo ściąga,a zimowe delikatnie na lewo ;-)
Ale puki nie tnie bierznika to jest cacy ;-) a i mała rada,miej zawsze na przodzie oponki z dużym bierznikiem! tj.i zawieszenie tak nie cierpi i wspomaganie lepiej chodzi ;-) (wiem po sobie-kiedyś na łysych się latało...błędy młodości ;-) )
POZDRO!!!

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 16 wrz 2009, 09:19

[quote/Tomiko9]miej zawsze na przodzie oponki z dużym bieżnikiem![/quote]
bieżnik jest idealny po prostu jak na razie nie wiem ile sezonów dokładnie były te oponki na mojej niuni ale dębica to dębica ;D

Awatar użytkownika
Tomiko9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 20 lip 2009, 17:57
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Tomiko9 » 16 wrz 2009, 09:26

Myśl nad wolną niedzielą 27ego to zaAudicujemy cały Przemyśl!!! ;-)
Jak ostatnio Krosno ;-)
Ja mam Michelinki na lato,a Matadorki na zimę (jak w opisie ;-) ).
Dumaj nad 27! ;-)

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 16 wrz 2009, 13:58

27 mam wesele także będzie to niemożliwe :-/ :-P

Byłem dzisiaj w warsztacie i wymieniłem końcówki drążków kierowniczych, przy wymianie czujników dowiedziałem się, że przy czujniku ciśnienia tzn w tej dziurze co jest wkręcany jest zje...ny gwint i albo będę zmieniał cały silnik albo głowicę (lub zdjęcie głowicy i nagwintowanie tej dziurki) :-/ lub auto na jakieś audi a4 lub b4 w kombiaku ale to ostatnie rozwiązanie wymaga większych funduszy więc bardzo długo zejdzie zanim zmienię auto. Chwilowo problem jest rozwiązany przez wkręconą śrubę z większym gwintem w miejsce czujnika na głowicy.

Awatar użytkownika
Tomiko9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 20 lip 2009, 17:57
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Tomiko9 » 16 wrz 2009, 14:55

No to pewnie!
Spece Ci wszystko wynajdą ;-) byś tylko często ich odwiedzał i chojnie sponsorował! ;-)
Jak Niunia jest zdrowa i ją ,,kochasz'' to jeszcze dłuuuugo nią powojujesz! ;-)
Tego Ci życzę! ;-)
POZDRO!!!

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 16 wrz 2009, 15:11

ale ja przy tym byłem po za tym ten mechanik to mój bardzo dobry znajomy więc chęć zysku można wykluczyć a tak po za tym to jak próbował wkręcić nowy czujnik po raz drugi to zaproponował żebym to ja sprawdził czy trzyma i w ogóle nie trzymał :-/ Pozostałe dwa czujniki (na filtrze oleju) zostały wymienione bezproblemowo. Jeszcze pomyślę co z tym fantem zrobić. Pozdro

Awatar użytkownika
Tomiko9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 20 lip 2009, 17:57
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Tomiko9 » 16 wrz 2009, 15:18

A,to chylę czoła ;-)
Ale zazwyczaj tak to jest ze specami,sam osobiście też nikomu Niuni nie zostawiam,przez 4 lata użytkowania wiele się można nauczyć ;-)
Dobrze by było coś z tym wymyślić,bo autko jest śliczne!!! ;-)
POZDRO!!!

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 16 wrz 2009, 15:32

ja też jej nie zostawiłem cały czas patrzyłem co i jak robi ;P może uda mi się znaleść silnik bo chyba i tak bym musiał kapitalke silnika zrobić, ale znowu jakbym silnik nabył to cholera wie co by było z nim :-/ no i kurde mam dylemat.....

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 wrz 2009, 20:57

Nagwintuj i po problemie.
Widzę, że mlody jesteś i bardzo "żywiołowy". A to to zrobię, a to to, kolejnego dnia już całkiem inne plany ;-)

EDIT.
Przynajmniej zdejmiesz głowicę i będziesz widział co w środku piszczy. Przy okazji możesz wymienić uszczelniacze zaworów, nie zawadzi a jednego późniejszego problemu mniej.

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 17 wrz 2009, 09:29

trepek pisze: Widzę, że mlody jesteś i bardzo "żywiołowy". A to to zrobię, a to to, kolejnego dnia już całkiem inne plany
a dzięki dzięki ;-) nagwintuję to ale jeszcze nie wiem kiedy po kurcze caly czas autko jest potrzebne a tak po za tym to pewnie przy okazji gwintowania trzeba będzie wymienić uszczelkę pod głowicą

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 17 wrz 2009, 13:09

Źle dla silnika napewno nie będzie, bo nie wiadomo w jakim stanie jest uszczelka i kiedy by Ci ją wydmuchało.
Jak będziesz wymieniał uszczelkę to załóż metalową od AAZ (1.9 TD 75KM).

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl