Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audiczka 80 B3 1,6TD] BLACK a będzie DEVIL

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 14 wrz 2009, 19:31

Dziwi nas to, bo 20 lat temu diesla kupowano do jazdy/do pracy/do codziennego tyrania a nie do rekreacyjnego wyjazdu za miasto czy do teatru. Nikt nie inwestował w wyposażenie diesli. Np. mój samochód ma centralny zamek, procon-ten, skórzaną kierownicę i... tyle :-) Nawet wspomagania nie ma bo i po co? człowie, ktory dużo prowadzi samochód ma "parę" w rękach więc po co wspomaganie ;-)

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 14 wrz 2009, 21:07

hehe no w sumie racja ale jest to jest i koniec kropka ;D ja ewentualnie mogę ją nabić na lato :-P :mrgreen:


Sprawy na jutro:
-wymiana końcówek drążka kierowniczego 2x 25,-
-wymiana czujników ciśnienia oleju 3x 15,-
-ustawienie zbieżności


Co byście powiedzieli na taki zestaw bucików do mojej niuńki:
-felgi http://www.alufelgi.net/index.php?produ ... rod_id=672 lub http://www.alufelgi.net/index.php?produ ... rod_id=517
-opony http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=442848

Hmm??? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Tomiko9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 20 lip 2009, 17:57
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Tomiko9 » 15 wrz 2009, 14:12

Pamiętaj Kolego,że po wymianie amorka lub końc.dr.kier.powinieneś ust.zbieżność,ale przy wymianie tulejek na wachaczu (ściągnięcie wachacza) nie musisz,nie słuchaj jak Ci ktoś będzie kazał,naciągną Cię ;-)
POZDRO!!!

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 15 wrz 2009, 14:18

tak tak Tomiko9 ale ściąga mi w prawo i to zaje...cie więc i tak muszę ustawić, jeśli dobrze pójdzie to już w tym miesiącu w mojej niuni zagoszczą takie sprężynki http://allegro.pl/item731246020_audi_80 ... _40mm.html :mrgreen:

Awatar użytkownika
Tomiko9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 20 lip 2009, 17:57
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Tomiko9 » 16 wrz 2009, 09:03

Sprężynki-gicior!!! ;-)
A co do ściągania w naszych Niuniach,to jest różnie,bo ja np.mam wyważone (letnie i zimowe) z ustawioną zb. i tak mi letnie delikatnie na prawo ściąga,a zimowe delikatnie na lewo ;-)
Ale puki nie tnie bierznika to jest cacy ;-) a i mała rada,miej zawsze na przodzie oponki z dużym bierznikiem! tj.i zawieszenie tak nie cierpi i wspomaganie lepiej chodzi ;-) (wiem po sobie-kiedyś na łysych się latało...błędy młodości ;-) )
POZDRO!!!

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 16 wrz 2009, 09:19

[quote/Tomiko9]miej zawsze na przodzie oponki z dużym bieżnikiem![/quote]
bieżnik jest idealny po prostu jak na razie nie wiem ile sezonów dokładnie były te oponki na mojej niuni ale dębica to dębica ;D

Awatar użytkownika
Tomiko9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 20 lip 2009, 17:57
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Tomiko9 » 16 wrz 2009, 09:26

Myśl nad wolną niedzielą 27ego to zaAudicujemy cały Przemyśl!!! ;-)
Jak ostatnio Krosno ;-)
Ja mam Michelinki na lato,a Matadorki na zimę (jak w opisie ;-) ).
Dumaj nad 27! ;-)

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 16 wrz 2009, 13:58

27 mam wesele także będzie to niemożliwe :-/ :-P

Byłem dzisiaj w warsztacie i wymieniłem końcówki drążków kierowniczych, przy wymianie czujników dowiedziałem się, że przy czujniku ciśnienia tzn w tej dziurze co jest wkręcany jest zje...ny gwint i albo będę zmieniał cały silnik albo głowicę (lub zdjęcie głowicy i nagwintowanie tej dziurki) :-/ lub auto na jakieś audi a4 lub b4 w kombiaku ale to ostatnie rozwiązanie wymaga większych funduszy więc bardzo długo zejdzie zanim zmienię auto. Chwilowo problem jest rozwiązany przez wkręconą śrubę z większym gwintem w miejsce czujnika na głowicy.

Awatar użytkownika
Tomiko9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 20 lip 2009, 17:57
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Tomiko9 » 16 wrz 2009, 14:55

No to pewnie!
Spece Ci wszystko wynajdą ;-) byś tylko często ich odwiedzał i chojnie sponsorował! ;-)
Jak Niunia jest zdrowa i ją ,,kochasz'' to jeszcze dłuuuugo nią powojujesz! ;-)
Tego Ci życzę! ;-)
POZDRO!!!

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 16 wrz 2009, 15:11

ale ja przy tym byłem po za tym ten mechanik to mój bardzo dobry znajomy więc chęć zysku można wykluczyć a tak po za tym to jak próbował wkręcić nowy czujnik po raz drugi to zaproponował żebym to ja sprawdził czy trzyma i w ogóle nie trzymał :-/ Pozostałe dwa czujniki (na filtrze oleju) zostały wymienione bezproblemowo. Jeszcze pomyślę co z tym fantem zrobić. Pozdro

Awatar użytkownika
Tomiko9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 624
Rejestracja: 20 lip 2009, 17:57
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: Tomiko9 » 16 wrz 2009, 15:18

A,to chylę czoła ;-)
Ale zazwyczaj tak to jest ze specami,sam osobiście też nikomu Niuni nie zostawiam,przez 4 lata użytkowania wiele się można nauczyć ;-)
Dobrze by było coś z tym wymyślić,bo autko jest śliczne!!! ;-)
POZDRO!!!

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 16 wrz 2009, 15:32

ja też jej nie zostawiłem cały czas patrzyłem co i jak robi ;P może uda mi się znaleść silnik bo chyba i tak bym musiał kapitalke silnika zrobić, ale znowu jakbym silnik nabył to cholera wie co by było z nim :-/ no i kurde mam dylemat.....

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 wrz 2009, 20:57

Nagwintuj i po problemie.
Widzę, że mlody jesteś i bardzo "żywiołowy". A to to zrobię, a to to, kolejnego dnia już całkiem inne plany ;-)

EDIT.
Przynajmniej zdejmiesz głowicę i będziesz widział co w środku piszczy. Przy okazji możesz wymienić uszczelniacze zaworów, nie zawadzi a jednego późniejszego problemu mniej.

Awatar użytkownika
Arten
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 13 wrz 2009, 11:31
Lokalizacja: Przeworsk

Post autor: Arten » 17 wrz 2009, 09:29

trepek pisze: Widzę, że mlody jesteś i bardzo "żywiołowy". A to to zrobię, a to to, kolejnego dnia już całkiem inne plany
a dzięki dzięki ;-) nagwintuję to ale jeszcze nie wiem kiedy po kurcze caly czas autko jest potrzebne a tak po za tym to pewnie przy okazji gwintowania trzeba będzie wymienić uszczelkę pod głowicą

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 17 wrz 2009, 13:09

Źle dla silnika napewno nie będzie, bo nie wiadomo w jakim stanie jest uszczelka i kiedy by Ci ją wydmuchało.
Jak będziesz wymieniał uszczelkę to załóż metalową od AAZ (1.9 TD 75KM).

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl