[Audiczka 80 B3 1,6TD] BLACK a będzie DEVIL
Tomiko9 kapie ale ze wspomagania (jeśli to jest wąż od wspomagania ale raczej tak) nie wiem czy winy w takim ubytku oleju nie ma turbina
dzisiaj wyczyściłem i pomalowałem bębny dalszy ciąg prac po niedzieli (zaciski)
wlepy zamówione haha oznaczę moją Niuńke ;D
takie małe pytanie: jakbym chciał założyć obrotek to skąd musiałbym ciągnąć przewód do niego? Słyszałem że od alternatora i że musi być taki "specjalny" z auta które miało obrotek w standardzie. Prawda to?
dzisiaj wyczyściłem i pomalowałem bębny dalszy ciąg prac po niedzieli (zaciski)
wlepy zamówione haha oznaczę moją Niuńke ;D
takie małe pytanie: jakbym chciał założyć obrotek to skąd musiałbym ciągnąć przewód do niego? Słyszałem że od alternatora i że musi być taki "specjalny" z auta które miało obrotek w standardzie. Prawda to?
Foty bębnów jeszcze zrobie a wczoraj nie zrobiłem bo się rozpędziłem z zakładaniem kółek xD
a co do chmurki to na wyższych obrotach tylko taka czarna chmurka zostaje.
A w przeworsku mogłeś widzieć moją Niuńke bo bardzo często tam bywam no i do szkoły tam chodziłem także wiesz ;P gdzie prasowałeś te węże??? jak odświeżę lakier to moja Niuńka dorówna Twojej ;P tylko czekam na przypływ gotówki. A tak apropo to czy ktoś z moich okolic mógłby się popytać o pracę dla mnie? (budowlanka) Byłbym bardzo wdzięczny.
W tym tygodniu (chyba) dojdą do mnie białe zegary dzięki dobroci Dzikiego następnie będzie zakup ringów od DIDO. Szukałem na allegro ale nie znalazłem. Stąd moje pytanie czy w jakichś sklepach motoryzacyjnych będą takowe mieć i miej więcej ile kosztują? ;P
a co do chmurki to na wyższych obrotach tylko taka czarna chmurka zostaje.
A w przeworsku mogłeś widzieć moją Niuńke bo bardzo często tam bywam no i do szkoły tam chodziłem także wiesz ;P gdzie prasowałeś te węże??? jak odświeżę lakier to moja Niuńka dorówna Twojej ;P tylko czekam na przypływ gotówki. A tak apropo to czy ktoś z moich okolic mógłby się popytać o pracę dla mnie? (budowlanka) Byłbym bardzo wdzięczny.
W tym tygodniu (chyba) dojdą do mnie białe zegary dzięki dobroci Dzikiego następnie będzie zakup ringów od DIDO. Szukałem na allegro ale nie znalazłem. Stąd moje pytanie czy w jakichś sklepach motoryzacyjnych będą takowe mieć i miej więcej ile kosztują? ;P
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Co do obrotka:
Kupujesz cały licznik z obrotomierzem od anglika TDI. Bierzesz z tego licznika PCB i obrotomierz, w obrotomierzu zmieniasz jeden kondensator, resztę bebechów zakładasz ze starego licznika i wsio gra
M.in. ja tak zrobiłem na tym forum.
EDIT:
Dymienie na zimnym czy na ciepłym silniku?
Jak na ciepłym dymi Ci na czarno to albo wtrysk leje, albo nieszczelność w układzie dolotowym powietrza i gdzieś Ci ono ucieka (lub turbo za słabo pompuje) albo za duża dawka paliwa.
Jak na niebiesko - olej bierze.
Jak na szaro, ciemny szary to chyba dobrze jest wtedy Ten silnik zawsze będzie lubiał sobie dymek puścić.
Kupujesz cały licznik z obrotomierzem od anglika TDI. Bierzesz z tego licznika PCB i obrotomierz, w obrotomierzu zmieniasz jeden kondensator, resztę bebechów zakładasz ze starego licznika i wsio gra
M.in. ja tak zrobiłem na tym forum.
EDIT:
Dymienie na zimnym czy na ciepłym silniku?
Jak na ciepłym dymi Ci na czarno to albo wtrysk leje, albo nieszczelność w układzie dolotowym powietrza i gdzieś Ci ono ucieka (lub turbo za słabo pompuje) albo za duża dawka paliwa.
Jak na niebiesko - olej bierze.
Jak na szaro, ciemny szary to chyba dobrze jest wtedy Ten silnik zawsze będzie lubiał sobie dymek puścić.
do dymka nie mam zastrzeżeń ale oleju dużo bierze i to mnie martwi dymienie na ciepłym silniku, wtryski są dobre bo ostatnio wymieniałem wkłady wtrysków. Więc bardziej bym obstawiał nieszczelność w układzie dolotowym powietrza bo coś tam koło turba olej się pojawił.
Ringi na zegarki do mojej Niuńki zamówione ;-D
Ringi na zegarki do mojej Niuńki zamówione ;-D