Witam
zostałem posiadaczem audi b4 1,9 TDI 94 avant kombi silnik 1Z, 90 km na przepływce Pizburga
od początku odkąd mam to auto dziwnie pali na zimnym silniku np. z rana - trzeba go kręcić trwa to chwile ale ponoć ma to chodzić od tzn "pierwszego strzału"
radą udałem sie do mechanika i okazało się, że z pompa wtryskowa jest "mokra" wiec wymiana uszczelek i ustawienie wszystkiego od początku - i tak
ustawienia były robione na ciepłym silniku (do mechanika jade 40 km)
kąt wtrysku mam ok 70 stopni (nie mam zdjęcia wykresu TDI timing ale kat wtrysku był ponad tymi trzema równoległymi wykresami - chyba coś tak - bo na forum piszą ze ma byc inaczej - bliżej środkowej
dawka paliwa 2.8 - 3.0
po ustawieniu inaczej silnik chodzi lecz problem nadal nie rozwiązany - mechanik uparcie twierdzi ze kąt wtrysku jest oki i ze to niema związku, za to chce rozbierać rozrusznik
:shock:
pomóżcie jak to ma byc w końcu
[80 B4 1.9 TDI 1Z] dziwnie pali jak zimny, kąt wtrysku?
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
jak długo kręci przy takim kącie to może masz za małą dawkę startową lub Ci się zapowietrza, u mnie przy kącie ok 50 pali rano z półobrotu (no czasem max 1 obrót) a jak Ci kręci :?: normalnie czy ledwo da radę przełamać :?: bo jak rozrusznik czy też akumulator nie domaga to mogą być problemy z paleniem, ja dawkę mam ustawioną ok 2.0-2.2mg/R (w BS000 ok 10) i jest dobrze ale dawki 2.8 nie ruszaj a już na pewno nie próbuj zmniejszać czyli ustawiać większej wartości
sprawdź też wężyki przelewowe i te co idą do filtra (zasilający i powrotny)
sprawdź też wężyki przelewowe i te co idą do filtra (zasilający i powrotny)
- hackthemilk
- Forum Audi 80
- Posty: 587
- Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
- Lokalizacja: LTM-LHR
pali za 3 lub 4 obrotem
kreci normalnie aku niby oki Jutro nagram na telefon i plik zamieszczę na forum
wężyki przelewowe sprawdzę
[ Dodano: 2009-09-25, 00:02 ]
Znów byłęm u mechanika - sprawdzałem jeszcze raz jak to jest ustawione
i tak dawka paliwa 2.8 - 3.0 (wymienione uszczelki pompy wtryskowej - bo było mokro od ropy)
tdi timing 68 - 70 wykres ponad gonym wykresem
mechanik twierdzi ze oki tak ma być bo tylko w nowych ustawia sie na od 55 do 65 - a winę obarcza aku lub / i rozrusznik <buu>
weżyki sprawdzone teraz niema grama powietrza (po wymianie uszczelek)
plik odpalenia z rana zaraz załacze (konwersja z amr) :-x
[ Dodano: 2009-09-25, 00:24 ]
podaje link to pliku ( nagranie jak odpala) plik .wav [146kb]
i jak to wygląda? aku rozrusznik? czy tdi timing?
[ Dodano: 2009-09-27, 23:00 ]
pomoze ktos?
[ Dodano: 2009-10-24, 02:05 ]
ok i mozna zamknąć Aku rafiło - prąd rozruchowy na tym aku maiłem 21%
Nowy aku 74 Ah 680 A troszke wiekszy ale cóz bedzie!
kreci normalnie aku niby oki Jutro nagram na telefon i plik zamieszczę na forum
wężyki przelewowe sprawdzę
[ Dodano: 2009-09-25, 00:02 ]
Znów byłęm u mechanika - sprawdzałem jeszcze raz jak to jest ustawione
i tak dawka paliwa 2.8 - 3.0 (wymienione uszczelki pompy wtryskowej - bo było mokro od ropy)
tdi timing 68 - 70 wykres ponad gonym wykresem
mechanik twierdzi ze oki tak ma być bo tylko w nowych ustawia sie na od 55 do 65 - a winę obarcza aku lub / i rozrusznik <buu>
weżyki sprawdzone teraz niema grama powietrza (po wymianie uszczelek)
plik odpalenia z rana zaraz załacze (konwersja z amr) :-x
[ Dodano: 2009-09-25, 00:24 ]
podaje link to pliku ( nagranie jak odpala) plik .wav [146kb]
Kod: Zaznacz cały
http://winsblack.fm.interii.pl/SP0000.WAV
[ Dodano: 2009-09-27, 23:00 ]
pomoze ktos?
[ Dodano: 2009-10-24, 02:05 ]
ok i mozna zamknąć Aku rafiło - prąd rozruchowy na tym aku maiłem 21%
Nowy aku 74 Ah 680 A troszke wiekszy ale cóz bedzie!