[Coupe B4 2,0 ABK+LPG] Problem z odpalaniem
- kamil-1507
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 15:57
- Lokalizacja: Stalowa Wola
[Coupe B4 2,0 ABK+LPG] Problem z odpalaniem
Witam problem mój polega na tym ze gdy zapalam auto na paliwie za pierwszym razem nie zaskakuje odrazu trzeba wcisnac pedał gazu dopiero zaskoczy potem jest wszystko ok. Auto nie łapie odrazu tak jak było do tej pory trzeba mu pomóc wciskajac pedal gazu jak moze byc przyczyna ??? aaa i gdy zaplam np za 2godz zaksakuje juz normalnie problem wystepuje tylko za pierwszym rozruchem auta.
Sprawdź niebieski czujnik w króćcu po lewej stronie głowicy, w zależności jak zmienia się rezystancja na tym czujniku sterownik załącza ssanie lub nie.Tylko nie kupuj jakiś tanich podróbek.
Numer: 025 906 041 A
Cena tych lepszych waha się od 50 do 60zł
Numer: 025 906 041 A
Cena tych lepszych waha się od 50 do 60zł
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2009, 11:01 przez krisiun1, łącznie zmieniany 2 razy.
- kamil-1507
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 15:57
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Witam!
Szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Czasami, i nie gra roli zimny/ciepły czy rano/ w dzień, zacina się... Przygasają mi kontrolki i tak kręci tak jakbym miał rozładowany akumulator. Akumu jest nowy, wymieniona sonda. Myślałem, że to wina zapłonu i wymieniłem świece, przewody, kopułkę i palec. Dodam, że rozrusznik był regenerowany i bierze mi 1l oleju na 1500km. Czego może to być wina bo ja już nie wiem....
Szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Czasami, i nie gra roli zimny/ciepły czy rano/ w dzień, zacina się... Przygasają mi kontrolki i tak kręci tak jakbym miał rozładowany akumulator. Akumu jest nowy, wymieniona sonda. Myślałem, że to wina zapłonu i wymieniłem świece, przewody, kopułkę i palec. Dodam, że rozrusznik był regenerowany i bierze mi 1l oleju na 1500km. Czego może to być wina bo ja już nie wiem....
a gasisz auto na gazie czy na benzynie ?? bo jeśli na gazie to mogą w układzie dolotowym zostać pary gazu który jest cięższy niż powietrze i to również może być przyczyną. Spróbuj przed zgaszeniem przełączyć na benzynę niech kilka sekund na niej pochodzi i rano normalnie tak jak zawsze odpal silnik bez pompowania