Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe B4 2,0 ABK+LPG] Problem z odpalaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
kamil-1507
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 27 kwie 2009, 15:57
Lokalizacja: Stalowa Wola

[Coupe B4 2,0 ABK+LPG] Problem z odpalaniem

Post autor: kamil-1507 » 19 wrz 2009, 14:37

Witam problem mój polega na tym ze gdy zapalam auto na paliwie za pierwszym razem nie zaskakuje odrazu trzeba wcisnac pedał gazu dopiero zaskoczy potem jest wszystko ok. Auto nie łapie odrazu tak jak było do tej pory trzeba mu pomóc wciskajac pedal gazu jak moze byc przyczyna ??? aaa i gdy zaplam np za 2godz zaksakuje juz normalnie problem wystepuje tylko za pierwszym rozruchem auta.

Awatar użytkownika
macspeed
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 30 sty 2009, 17:28
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: macspeed » 19 wrz 2009, 23:55

Odpalasz na gazie czy na benzynie?

Awatar użytkownika
Marcin19l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 734
Rejestracja: 12 mar 2007, 18:41
Lokalizacja: Radom

Post autor: Marcin19l » 20 wrz 2009, 10:26

mam to samo z porannym rozruchem
odpalam na gazie jesli nie podpompuje gazem to samochod nie zaskoczy za 1 razem
a jak podpompuje odrazu pali

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 20 wrz 2009, 10:47

Sprawdź niebieski czujnik w króćcu po lewej stronie głowicy, w zależności jak zmienia się rezystancja na tym czujniku sterownik załącza ssanie lub nie.Tylko nie kupuj jakiś tanich podróbek.

Numer: 025 906 041 A

Cena tych lepszych waha się od 50 do 60zł
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2009, 11:01 przez krisiun1, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
kamil-1507
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 27 kwie 2009, 15:57
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: kamil-1507 » 20 wrz 2009, 22:27

Problem jest tylko na benzynie na LPG wszystko ok. Odpalam zawsze na benzynie.

Awatar użytkownika
Łysy_18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 466
Rejestracja: 21 sie 2007, 23:11
Lokalizacja: Siennica

Post autor: Łysy_18 » 22 wrz 2009, 10:21

Bardzo możliwe że ssanie ma problemy z załączeniem. Sprawdź tak jak kolegakrisiun1mówi, niebieski czujnik.

Awatar użytkownika
Tomi1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 14 maja 2009, 18:53
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Tomi1989 » 24 wrz 2009, 11:48

Witam!
Szukałem ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Czasami, i nie gra roli zimny/ciepły czy rano/ w dzień, zacina się... Przygasają mi kontrolki i tak kręci tak jakbym miał rozładowany akumulator. Akumu jest nowy, wymieniona sonda. Myślałem, że to wina zapłonu i wymieniłem świece, przewody, kopułkę i palec. Dodam, że rozrusznik był regenerowany i bierze mi 1l oleju na 1500km. Czego może to być wina bo ja już nie wiem....

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 24 wrz 2009, 17:27

Sprawdź jeszcze przekaźnik nr 30 nad nogami kierowcy.

Awatar użytkownika
meir
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 927
Rejestracja: 17 lis 2008, 22:48
Lokalizacja: Tychy

Post autor: meir » 24 wrz 2009, 17:53

a gasisz auto na gazie czy na benzynie ?? bo jeśli na gazie to mogą w układzie dolotowym zostać pary gazu który jest cięższy niż powietrze i to również może być przyczyną. Spróbuj przed zgaszeniem przełączyć na benzynę niech kilka sekund na niej pochodzi i rano normalnie tak jak zawsze odpal silnik bez pompowania

Awatar użytkownika
Tomi1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 14 maja 2009, 18:53
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Tomi1989 » 24 wrz 2009, 18:39

Takie dziwne przycinki zdarzają się sporadycznie (1x na 10 odpaleń).
Zawsze gaszę auto na gazie a odpalam na benzynie.
Co do przekaźnika, zapytałem się u elektromechanika o niego i zrobił takie oczy :shock: . Na dniach podjadę do kolegi z lutownicą i spróbujemy coś z tym zdziałać.

Awatar użytkownika
wilin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 03 cze 2009, 00:12
Lokalizacja: Otwock

Post autor: wilin » 24 wrz 2009, 20:44

przekaźnik nr. 30 w sklepie moto kosztował mnie 20 zl więc nie opłaca się paprac z lutowaniem , u mnie pomógł aż dziw ,że taka pierdoła może stważac tyle problemów .

Awatar użytkownika
Tomi1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 14 maja 2009, 18:53
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Tomi1989 » 25 wrz 2009, 19:28

Przekaźnik 30 prze lutowany, zobaczymy czy będzie poprawa.
Zauważyłem, że przekaźnik 321 (czy coś takiego, był mocno starty) był nie do końca wciśnięty. Od czego on tak w ogóle jest?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl