[Coupe 90 b3 2.0 3A] ciężko zapala gdy zimny
[Coupe 90 b3 2.0 3A] ciężko zapala gdy zimny
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem audi 90 coupe 2.0 w benzynie rok prod. 1990. Kłopot w tym iż nie chcę palić jak jest zimny.
Po kilkukrotnym kręceniu jak się rozgrzeje do ok. 50 stopni to ledwo zapali, jak zapali to się trzęsie i męczy.
Obroty falują na 1000-1100. Dodam że wymieniłem w nim : kable, świece, kopułe, palec, czujnik spalania stukowego oraz
mechanizm wtryskowy. Jest to mój pierwszy samochód i nie znam się jeszcze za dobrze na mechanice, co radzicie ??
Kolego stosuj Tagi
Po kilkukrotnym kręceniu jak się rozgrzeje do ok. 50 stopni to ledwo zapali, jak zapali to się trzęsie i męczy.
Obroty falują na 1000-1100. Dodam że wymieniłem w nim : kable, świece, kopułe, palec, czujnik spalania stukowego oraz
mechanizm wtryskowy. Jest to mój pierwszy samochód i nie znam się jeszcze za dobrze na mechanice, co radzicie ??
Kolego stosuj Tagi
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2009, 10:22 przez master90, łącznie zmieniany 5 razy.
pompa jest ok sprawdzone , zapłon również . jak przyłącze prąd do wtrysku rozruchowego to zaskoczy na dotyk ale na chwile potem gaśnie przy ponownym odpaleniu nie chce a jak już to trzeba przyłączać prąd co 2, 3 sekundy wtedy trzyma wolne obroty , czujnik temperatury również wymieniłem, i tak trzeba go podtrzymywać aż osiągnie 60 stopni temp. wtedy dopiero trzyma wolne obroty szybciej zgaśnie i trzeba go trzymać na 2500 - 3000 obrotów lub podawać mu prąd co 2, 3 sekundy na ww wtrysk.
ten z prawej strony silnika dolny jest nowy a do tego wtrysku nie dochodzi zadne napięcie jeśli chodzi o ten ?
[ Dodano: 2009-09-21, 13:03 ]
Kwietniu , pomyłka powinno być 3A bo to jest 2.0 113 km , dolot jest cały poklejony, co to znaczy że filtr jest zabity ?? Faktycznie silnik jakby się męczył i nie ma mocy.
[ Dodano: 2009-09-21, 13:03 ]