[Coupe 90 b3 2.0 3A] ciężko zapala gdy zimny
[Coupe 90 b3 2.0 3A] ciężko zapala gdy zimny
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem audi 90 coupe 2.0 w benzynie rok prod. 1990. Kłopot w tym iż nie chcę palić jak jest zimny.
Po kilkukrotnym kręceniu jak się rozgrzeje do ok. 50 stopni to ledwo zapali, jak zapali to się trzęsie i męczy.
Obroty falują na 1000-1100. Dodam że wymieniłem w nim : kable, świece, kopułe, palec, czujnik spalania stukowego oraz
mechanizm wtryskowy. Jest to mój pierwszy samochód i nie znam się jeszcze za dobrze na mechanice, co radzicie ??
Kolego stosuj Tagi
Po kilkukrotnym kręceniu jak się rozgrzeje do ok. 50 stopni to ledwo zapali, jak zapali to się trzęsie i męczy.
Obroty falują na 1000-1100. Dodam że wymieniłem w nim : kable, świece, kopułe, palec, czujnik spalania stukowego oraz
mechanizm wtryskowy. Jest to mój pierwszy samochód i nie znam się jeszcze za dobrze na mechanice, co radzicie ??
Kolego stosuj Tagi
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2009, 10:22 przez master90, łącznie zmieniany 5 razy.
pompa jest ok sprawdzone , zapłon również . jak przyłącze prąd do wtrysku rozruchowego to zaskoczy na dotyk ale na chwile potem gaśnie przy ponownym odpaleniu nie chce a jak już to trzeba przyłączać prąd co 2, 3 sekundy wtedy trzyma wolne obroty , czujnik temperatury również wymieniłem, i tak trzeba go podtrzymywać aż osiągnie 60 stopni temp. wtedy dopiero trzyma wolne obroty szybciej zgaśnie i trzeba go trzymać na 2500 - 3000 obrotów lub podawać mu prąd co 2, 3 sekundy na ww wtrysk.
ten z prawej strony silnika dolny jest nowy a do tego wtrysku nie dochodzi zadne napięcie jeśli chodzi o ten ?
[ Dodano: 2009-09-21, 13:03 ]
Kwietniu , pomyłka powinno być 3A bo to jest 2.0 113 km , dolot jest cały poklejony, co to znaczy że filtr jest zabity ?? Faktycznie silnik jakby się męczył i nie ma mocy.
[ Dodano: 2009-09-21, 13:03 ]
Kwietniu , pomyłka powinno być 3A bo to jest 2.0 113 km , dolot jest cały poklejony, co to znaczy że filtr jest zabity ?? Faktycznie silnik jakby się męczył i nie ma mocy.
zabity= brudny
ja tam żadnym ekspertem nie jestem ale jak wyciągnąłem swój filtr to nie wyglądał najgorzej ale kupiłem nowy ( filtron'a 18 zeta) i auto odpalało od razu a też miałem jak ty ze po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręcił a zapalał dopiero za którymś razem wskazówka podskakiwała na 1.1 tyś obrotów i do zera i nie wstawała tu masz link poczytaj może ci coś pomoże o szczelności dolotu ( to może być przyczyną tych skaczących obrotów):
https://audi80.pl/coupe-20-3a-proble ... t29277.htm
nie wiem czy nie strzele babola poprawcie mnie jct ale tej fotce z kółkiem i strzałką jak pokazałeś ten wtrysk to mi coś nie pasuje bo tam masz rurki z chłodzenia.
p.s. AAaaatak sławna guma ( i tu parę przekleństw pod jej adresem by się przydało) ja też mam z nią problem także nie czuj się odosobniony <ok>
ja tam żadnym ekspertem nie jestem ale jak wyciągnąłem swój filtr to nie wyglądał najgorzej ale kupiłem nowy ( filtron'a 18 zeta) i auto odpalało od razu a też miałem jak ty ze po przekręceniu kluczyka rozrusznik kręcił a zapalał dopiero za którymś razem wskazówka podskakiwała na 1.1 tyś obrotów i do zera i nie wstawała tu masz link poczytaj może ci coś pomoże o szczelności dolotu ( to może być przyczyną tych skaczących obrotów):
https://audi80.pl/coupe-20-3a-proble ... t29277.htm
nie wiem czy nie strzele babola poprawcie mnie jct ale tej fotce z kółkiem i strzałką jak pokazałeś ten wtrysk to mi coś nie pasuje bo tam masz rurki z chłodzenia.
p.s. AAaaatak sławna guma ( i tu parę przekleństw pod jej adresem by się przydało) ja też mam z nią problem także nie czuj się odosobniony <ok>
Ostatnio zmieniony 23 wrz 2009, 17:48 przez Kwietniu, łącznie zmieniany 1 raz.
dobrze się sprawdza taśma taka z nitkami w środku ( niby tzw majsterkowicza czy jakoś tak ) ja tak mam i na razie nie narzekam a ta guma jest trochę droga bo od 100-200 na alledrogo albo jakoś niedawno widziałem na forum w dziale ogłoszenia jeszcze zapakowaną nówkę...
ps dobre druciarstwo nie jest złe
ps dobre druciarstwo nie jest złe
sprawdź jeszcze ten filtr powietrza ( jak mu zatkałeś lewe powietrze to morze go teraz w ogóle nie mieć jeśli filtr jest już zasyfiony [ale się uczepiłem tego filtra]) oraz jak napisałeś parę postów wyżej działałeś z zapłonem sprawdź czy masz dobrze wyregulowany kąt wyprzedzenia( chociaż nijak mi nie to pasuje to tej temperatury) co możesz jeszcze może kody błyskowe sczytać z "kompa"