drozda pisze:Dziekuję wszystkim za zainteresowanie. Przyczyna rzeczywiście można powiedzieć banalna. Całe szczęście że posiadałem drugą pompę oleju. Poprostu pompa tłoczyła 10 barów w silnik i świciła się kontrolka nieze względu na to że niema oleju tylko że jest za duże ciśnienie. W pompie zatarty był , niewiem czy to dobrze nazwe , zawór bezpieczeństwa nadciśnienia oleju. Po wymianie pomy cisnienie przy 90 stopniach silnika ma 2 bary katalogowo wg autodaty.
teraz tyko dotrzeć silniczek i upalać audice.
Dziekuję i pozdrawiam
Czy ja wiem czy to jest takie banalne? Na moje oko to byla dosc powazna usterka
Banalne to sa zasniedziale styki czy przelamane kabelki
No w kazdym razie z tego co sie nasluchalem/naczytalem to zapalanie sie kontorlki oleju jest nagminne w naszych audiczkach 80-kach niestety, mnie rowniez nie ominelo. Palila sie, gasla, bez zadnego powodu i w roznych warunkach - jednym slowem brak prawidlowosci
parokrotnie miezono cisnienie w silniku (w normie), wymienilem czujnik, wymienilem zegary (z innego powodu akurat) i dalej sie zapalala i gasla jak chciala. W koncu mechanik na moja prosbe cos tam odlaczyl przy zegarach i teraz jest martwa w czasie jazdy heh ale ja mam przyjemniejsza jazde, bo nic mi nie swieci na czerwono na desce (jaka byla panika kazdego pasazera, ktory ze mna jechal i widzial swiecaca naczerwono kontrolke oleju w czasie jazdy
)