[b3 JK 1,6d] Jak tanio zwiększyć moc?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
[b3 JK 1,6d] Jak tanio zwiększyć moc?
Witam.
Jak w temacie, zna ktoś sposoby (o ile są) na zwiększenie mocy w tym silniku? Chodzi mi głównie żeby był żwawszy.... Szukałem na forum ale nic nie znalazłem na temat tego silnika... Proszę o pomoc...
Jak w temacie, zna ktoś sposoby (o ile są) na zwiększenie mocy w tym silniku? Chodzi mi głównie żeby był żwawszy.... Szukałem na forum ale nic nie znalazłem na temat tego silnika... Proszę o pomoc...
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2009, 01:13 przez Paweeel822, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie ma co dyskutować, to jest 1,6D bez żadnych perspektyw. Nic tam nie zrobisz. Jedna alternatywa to przekładka na 1,6TD.
//edit spiczi
//edit spiczi
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2009, 00:59 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 104
- Rejestracja: 27 lip 2009, 21:35
- Lokalizacja: Chełm
No dobra, dzięki wszystkim .
Mam jeszcze jedno pytanie... a mianowicie wiecie może czemu auto gdy jest zimne (z rana) to po zagrzaniu świec pali na dotyk, a gdy jest już rozgrzany silnik i jak chce zapalić to kręcę i kręcę i dopiero łapie... Zna ktoś przyczynę tego? Dodam tyle ze jak jest już ciepły silnik to nie grzeje świec... :-|
Mam jeszcze jedno pytanie... a mianowicie wiecie może czemu auto gdy jest zimne (z rana) to po zagrzaniu świec pali na dotyk, a gdy jest już rozgrzany silnik i jak chce zapalić to kręcę i kręcę i dopiero łapie... Zna ktoś przyczynę tego? Dodam tyle ze jak jest już ciepły silnik to nie grzeje świec... :-|
przyśpiesz kąt wtrysku , bez $$$ popraw dolot i wydech , podnieś deko dawkę a poprawę osiągów na pewno odczujeszPaweeel822 pisze:No dobra, dzięki wszystkim .
Mam jeszcze jedno pytanie... a mianowicie wiecie może czemu auto gdy jest zimne (z rana) to po zagrzaniu świec pali na dotyk, a gdy jest już rozgrzany silnik i jak chce zapalić to kręcę i kręcę i dopiero łapie... Zna ktoś przyczynę tego? Dodam tyle ze jak jest już ciepły silnik to nie grzeje świec... :-|
Sam kiedyś myślałem nad założeniem takiego tematu, ale skoro już jest to bede go ciągnał <ok>
W grudni 2008 r zrobilem remont silnika 1,6d (jk). Remont pochłonął prawie 1,3tys zł +plus robocizna moja i taty. (Z perspektywy czasu wiem że remont to był błąd, i szkoda że nie szukałem Td, ale stało się).
Remont objął:
- zmianę pierścieni
- regeneracja wszystkich wtrysków
- kpl robienie głowicy
- nowe panewki korbowodowe
- ustawienie kąta wtrysku
I auto idzie mi max 130km/h:evil: (tylko kierowca i paliwo ponizej 1/2). Opony 185/65r14. Silnik przy obecnych temp (około 10st) pali od obrotu.
Dziś lukłem na filmik kolegi matt1988 i pomyślałem że ma taki sam silnik tylko że jego jest do remontu to :evil: . Gadalem z Mattem i mówił że wg gps miał 169km/h co dla 54KM jest niezłym wynikiem.
Co mam zrobić zeby mój tak jeżdził :?: Czekam na pomysły, ale zaznaczam że nie chce zakładać turba.
Może jest jakiś klubowicz który ma pojęcie o dieslu i zaglądnał by do mnie pod maske za jakiś symboliczny 8-pak, bo ja nie mam pomysłów :cry:
W grudni 2008 r zrobilem remont silnika 1,6d (jk). Remont pochłonął prawie 1,3tys zł +plus robocizna moja i taty. (Z perspektywy czasu wiem że remont to był błąd, i szkoda że nie szukałem Td, ale stało się).
Remont objął:
- zmianę pierścieni
- regeneracja wszystkich wtrysków
- kpl robienie głowicy
- nowe panewki korbowodowe
- ustawienie kąta wtrysku
I auto idzie mi max 130km/h:evil: (tylko kierowca i paliwo ponizej 1/2). Opony 185/65r14. Silnik przy obecnych temp (około 10st) pali od obrotu.
Dziś lukłem na filmik kolegi matt1988 i pomyślałem że ma taki sam silnik tylko że jego jest do remontu to :evil: . Gadalem z Mattem i mówił że wg gps miał 169km/h co dla 54KM jest niezłym wynikiem.
Co mam zrobić zeby mój tak jeżdził :?: Czekam na pomysły, ale zaznaczam że nie chce zakładać turba.
Może jest jakiś klubowicz który ma pojęcie o dieslu i zaglądnał by do mnie pod maske za jakiś symboliczny 8-pak, bo ja nie mam pomysłów :cry:
Vision pisze:wygląda że masz coś z pompą , nr pompy podaj i podnieś dawkę , a jak masz jakaś w zapasie to podmieńspiczi pisze:Co mam zrobić zeby mój tak jeżdził :?: Czekam na pomysły, ale zaznaczam że nie chce zakładać turba.
podaje te oto magiczne cyfry
nr 0460 494 207
r 221-BS 4002
068 130 081 H
a pompa wyglada mniej więcej tak:
(ma takie podwójne ssanie).
A na zamiane nie mam innej
a Ja tam nie narzekam na ten silniczek niema to ja adrenalinka przy wyprzedzniu ("da rade czy nie") Moj mial genralny remoncik w 2000r i do dzis ładnie kręci, tylko tata go oszczędzał po remonciku. Przedtem pamiętam mieliśmy 4 biegową skrzynie i niunia rozkulała sie do 175km/h. teraz jeszcze nie próbowałem ile wyciągnie na 5 biegu... szkoda go troszku... A poza tym mało Lancerów EVO śmiga żeby sie za takim puścić
Vision pisze:spiczi, jakie masz osiągi na poszczególnych biegach , masz obrotek ,
pompa ma niezłe parametry a u ciebie zaczął bym od dawki jeśli za wiele nie da , to zapewne dynamiczny kuleje i ciśnienie
Obrotek własnie zrezałem, bo chce zobaczyć do ilu idzie.
Co do dawki to ile mam kręcić? Jak zwiększam dawke, to muszę tą śrubka ze sprężynka widoczna na fotce na poprzedniej stronie kręcic, bo obroty rosną. Tylko ta śrubka jest połączona z "ssaniem" i pewnie przestawia kąt wtrysku.