[2,3 NG] Przestała chodzic na PB
[2,3 NG] Przestała chodzic na PB
Witam!
W mojej 2,3 ng mam gaz drugiej generacji. Wiem że to zło, ale kupiłem bardzo okazyjnie!
Otóż w zeszłym tygodniu zdarzyły mi sie jednego dnia 3 strzały gazu, po czym samochod nie chodzil na benzynie. okazało sie ze spadła guma z przepływki, załozylem spowrotem, zmieniłem opaske na nowa, dociagnolem, zaraz wymienilem przewody, swiece, kopulke i palec, ale autko dalej nie chodzi na benzynie.
Przy zapalaniu bez gazu zaskoczy ale ma okolo 300 oborotow chwilke sie dlawi i gasnie, jak dodac gazu, to gasnie od razu. Jak odpalam z pedałem w podlodze to zapala i ma jakies 2 tys obr przez jakis czas po czym spada na 300 i jak dodaje gazu to gasnie całkiem!
Dzieje sie tak i na zimnym i cieplym silniku Nie pomoglo prostowanie klapki przepływki, dalej to samo.... Na gazie chodzi bardzo ładnie, choc na zimnym ma 1000 obr a jak sie zagrzeje to trzyma 1500... Ktos cos moze pomoc?! Moze jakis fachowiec od tych silników w okolicach Bytomia?!
W mojej 2,3 ng mam gaz drugiej generacji. Wiem że to zło, ale kupiłem bardzo okazyjnie!
Otóż w zeszłym tygodniu zdarzyły mi sie jednego dnia 3 strzały gazu, po czym samochod nie chodzil na benzynie. okazało sie ze spadła guma z przepływki, załozylem spowrotem, zmieniłem opaske na nowa, dociagnolem, zaraz wymienilem przewody, swiece, kopulke i palec, ale autko dalej nie chodzi na benzynie.
Przy zapalaniu bez gazu zaskoczy ale ma okolo 300 oborotow chwilke sie dlawi i gasnie, jak dodac gazu, to gasnie od razu. Jak odpalam z pedałem w podlodze to zapala i ma jakies 2 tys obr przez jakis czas po czym spada na 300 i jak dodaje gazu to gasnie całkiem!
Dzieje sie tak i na zimnym i cieplym silniku Nie pomoglo prostowanie klapki przepływki, dalej to samo.... Na gazie chodzi bardzo ładnie, choc na zimnym ma 1000 obr a jak sie zagrzeje to trzyma 1500... Ktos cos moze pomoc?! Moze jakis fachowiec od tych silników w okolicach Bytomia?!
- krzysiek_kw15
- Forum Audi 80
- Posty: 287
- Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: CW/DW
Witam! Miałem podobny problem co prawda nie miałem wtedy strzałów gazu ale stało się tak po wymianie pierścieni i regeneracji głowicy, nie chciała audiczka palic na Pb jak zapaliła to zaraz gasła i trzeba było trochę pokręcic z pedałem w podłodze. Paliwo dochodziło do rozdzielacza a dalej na wtryski już nie , wiec wyrok padł na rozdzielacz , kupiłem używkę (500zł) i tu szok po wymianie to samo nawet gorzej. W końcu znajomy elektromechanik polecił mi swojego kumpla który takimi sprawami się zajmuje, pojechałem do niego i zostawiłem samochód na trzy godzinki po czym koleś dzwoni ,że autko już gotowe zapłaciłem za to 50zł , a 500zł wywalone w błoto. Nie wiem co on tam robił przy samochodzie , mówił ,że coś tam regulował. Aaa... zapomniałem napisac ,że też mam Lpg II generacji i audiczka na gazie wtedy o ile pamietam chodziła dobrze problem był z Pb. Pozdrawiam!
Po regulacji przepływomierza udało sie odpalić autko na benzynie, ale musze trzymac go na gazie, pompowac, bo inaczej obroty spadaja, telepie silnikiem i gasnie. Dolot caly szczelny, oprocz jakiegos malutkiego kropcca wychodzacego z przepustnicy w strone kolektora (na oko na wezyk szóstke), ktos wie gdzie ma byc podpiety? Po zatkaniu go, zero reakcji silnika. Czy ustawienie mieszanki powinno zalatwic sprawe? Dodam ze przy mocniejszym przegazowaniu autko sie jakby przydusza i pojawia sie cos w stylu strzałów gazu, takie dziwwne odgłosy...
[ Dodano: 2009-10-08, 12:11 ]
Koledzy, wrzucam zdjęcie króćca wychodzącego z przepustnicy, gdzie on powinien być podpięty?
[ Dodano: 2009-10-08, 12:17 ]
Dodatkowo zdjęcie całego silnika, może ktoś gdzieś zauważy coś niewłaściwego?
Z góry dzięki za wszelką pomoc!
[ Dodano: 2009-10-13, 12:54 ]
Uporałem sie z problemem! Winna okazała się elektronika przepływomierza prawdopodobnie, bo w swoim mialem wszystko poustawiane według ksiazki, talerzyk prosciutenki i nie chodzil, natomiast po wymianie przepływki chodzi jak marzenie!
[ Dodano: 2009-10-08, 12:11 ]
Koledzy, wrzucam zdjęcie króćca wychodzącego z przepustnicy, gdzie on powinien być podpięty?
[ Dodano: 2009-10-08, 12:17 ]
Dodatkowo zdjęcie całego silnika, może ktoś gdzieś zauważy coś niewłaściwego?
Z góry dzięki za wszelką pomoc!
[ Dodano: 2009-10-13, 12:54 ]
Uporałem sie z problemem! Winna okazała się elektronika przepływomierza prawdopodobnie, bo w swoim mialem wszystko poustawiane według ksiazki, talerzyk prosciutenki i nie chodzil, natomiast po wymianie przepływki chodzi jak marzenie!