Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,3 NG] Przestała chodzic na PB

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
farow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:51

[2,3 NG] Przestała chodzic na PB

Post autor: farow » 29 wrz 2009, 10:19

Witam!

W mojej 2,3 ng mam gaz drugiej generacji. Wiem że to zło, ale kupiłem bardzo okazyjnie!
Otóż w zeszłym tygodniu zdarzyły mi sie jednego dnia 3 strzały gazu, po czym samochod nie chodzil na benzynie. okazało sie ze spadła guma z przepływki, załozylem spowrotem, zmieniłem opaske na nowa, dociagnolem, zaraz wymienilem przewody, swiece, kopulke i palec, ale autko dalej nie chodzi na benzynie.
Przy zapalaniu bez gazu zaskoczy ale ma okolo 300 oborotow chwilke sie dlawi i gasnie, jak dodac gazu, to gasnie od razu. Jak odpalam z pedałem w podlodze to zapala i ma jakies 2 tys obr przez jakis czas po czym spada na 300 i jak dodaje gazu to gasnie całkiem!
Dzieje sie tak i na zimnym i cieplym silniku :/ Nie pomoglo prostowanie klapki przepływki, dalej to samo.... Na gazie chodzi bardzo ładnie, choc na zimnym ma 1000 obr a jak sie zagrzeje to trzyma 1500... Ktos cos moze pomoc?! Moze jakis fachowiec od tych silników w okolicach Bytomia?!

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 29 wrz 2009, 11:21

Nieszczelnosc w dolocie? Troche gumowych wezy tam jest, warto je sprawdzic (np. wchodzacy i wychodzacy z krokowca). Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 29 wrz 2009, 11:38

no cie kolego nie pociesze bo mam to samo szlak ci trafił rozdzielacz paliwka on bardzo nie lubi jakichkolwiek strzalow i podblkowal sie w nim tlczek teoretycznie nie do naprawy praktycznie sa magicy ale najszybciej wymiana na uzywke co gazu nie widziala

farow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:51

Post autor: farow » 29 wrz 2009, 15:29

Kurde sprobuje rozebrac ten rozdzielacz i go zreanimowac, a jak nie da rady to kupie inny :/
Chyba ze ktos jeszcze ma jakies inne pomysły?

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 29 wrz 2009, 15:56

z rozbieraniem bedize ciezko spasowanie elementow jest tak tak dokladne ze niemajac uszczelek trzyma pare bar cisnienia paliwa wiec bez specjalistycznego sprzetu moze byc ciezko no chyba ze uda ci sie tloczek opuscic i niebedize on uszkodzony to bys ial duzo szczescia

farow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:51

Post autor: farow » 29 wrz 2009, 21:56

Jak narazie to i tak nie wiem o czym do mnie rozmawiasz bo nigdy tam nie dłubałem :P
Jak rozbiore i zerkne do tego to moze mi sie cos rozjasni ;)

Awatar użytkownika
wadeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:41

Post autor: wadeo » 29 wrz 2009, 22:03

hehe zycze powodzenia jak ci sie uda to przesle ci odrazu moj rozdzielacz z 6 packiem piwka dla zachety

Awatar użytkownika
krzysiek_kw15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 287
Rejestracja: 20 maja 2007, 09:20
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: CW/DW

Post autor: krzysiek_kw15 » 29 wrz 2009, 22:17

jak sprawdzić czy rozdzielacz działa poprawnie ??

wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 30 wrz 2009, 11:07

Witam! Miałem podobny problem co prawda nie miałem wtedy strzałów gazu ale stało się tak po wymianie pierścieni i regeneracji głowicy, nie chciała audiczka palic na Pb jak zapaliła to zaraz gasła i trzeba było trochę pokręcic z pedałem w podłodze. Paliwo dochodziło do rozdzielacza a dalej na wtryski już nie , wiec wyrok padł na rozdzielacz , kupiłem używkę (500zł) i tu szok po wymianie to samo nawet gorzej. W końcu znajomy elektromechanik polecił mi swojego kumpla który takimi sprawami się zajmuje, pojechałem do niego i zostawiłem samochód na trzy godzinki po czym koleś dzwoni ,że autko już gotowe zapłaciłem za to 50zł , a 500zł wywalone w błoto. Nie wiem co on tam robił przy samochodzie , mówił ,że coś tam regulował. Aaa... zapomniałem napisac ,że też mam Lpg II generacji i audiczka na gazie wtedy o ile pamietam chodziła dobrze problem był z Pb. Pozdrawiam!

farow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:51

Post autor: farow » 30 wrz 2009, 12:52

Super! :) A ile ten fachura by wziol za telefoniczna konsultacje?! :P Bo mam do niego dosc kawałek ;) Dzis bede miał na podmiane cały przepływomierz z rozdzielaczem, kumpel ma mi podrzucic i wytlumaczyc co i jak z mieszanka, przeloze i sprawdze efekty! :)

darekk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 01 lut 2007, 17:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: darekk » 30 wrz 2009, 18:44

Ja mam ten sam problem i sam się z tym nie uporam chyba.Trzeba odwiedzić warsztat.
Dwa lata było spokoju na gazie,a później zaczęło się pierdzielić na PB>

farow
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 84
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:51

Post autor: farow » 02 paź 2009, 20:35

Po regulacji przepływomierza udało sie odpalić autko na benzynie, ale musze trzymac go na gazie, pompowac, bo inaczej obroty spadaja, telepie silnikiem i gasnie. Dolot caly szczelny, oprocz jakiegos malutkiego kropcca wychodzacego z przepustnicy w strone kolektora (na oko na wezyk szóstke), ktos wie gdzie ma byc podpiety? Po zatkaniu go, zero reakcji silnika. Czy ustawienie mieszanki powinno zalatwic sprawe? Dodam ze przy mocniejszym przegazowaniu autko sie jakby przydusza i pojawia sie cos w stylu strzałów gazu, takie dziwwne odgłosy...

[ Dodano: 2009-10-08, 12:11 ]
Koledzy, wrzucam zdjęcie króćca wychodzącego z przepustnicy, gdzie on powinien być podpięty?
Obrazek

[ Dodano: 2009-10-08, 12:17 ]
Dodatkowo zdjęcie całego silnika, może ktoś gdzieś zauważy coś niewłaściwego?
Obrazek
Z góry dzięki za wszelką pomoc!

[ Dodano: 2009-10-13, 12:54 ]
Uporałem sie z problemem! :) Winna okazała się elektronika przepływomierza prawdopodobnie, bo w swoim mialem wszystko poustawiane według ksiazki, talerzyk prosciutenki i nie chodzil, natomiast po wymianie przepływki chodzi jak marzenie! :)

so65
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 07 lis 2009, 23:26
Lokalizacja: garwolin

Post autor: so65 » 16 lis 2009, 23:22

zaślep ten ciuciek!!!!!!!ja tak mam i wszystko jest LUX <ok>

morfik00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 26 lis 2008, 20:20
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: morfik00 » 17 lis 2009, 19:37

W tym przepływomierzu gleboko jest taka srubka na imbus która reguluje mieszanke paliwa , ja mialem podobnie jak TY Mechanik zrobil dwa obroty imbusem i wszystko zagrało , ale nie jestem pewien czy to to. <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl