Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80B4 1.9 1Z]trudności z odpaleniem z rana

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 29 wrz 2009, 17:44

budzik pisze:czyli uważasz że jeśli ustawie ten kąt to winno być ok, tak? orientujesz się ile może to kosztować PLN,ów?
czy będzie to się okaże taki kolor dymu daje jeszcze zapowietrzenie układu paliwowego kiedy filtr wymieniałeś i czy w przewodach paliwowych jest powietrze , a jak zapali pojeździsz ciut i zgasisz to za 1 godz dobrze pali , jak z mocą auta
cena nie znam coś od 50 PLN pywnie , jak jesteś ciut manual to sam możesz kąt na kreski skorygować znaczysz ustawienie pompy i luzujesz 4 śruby i milimetr do silnika dokręcasz i palisz jest ok zostawiasz :mrgreen: a i rozrząd był sprawdzany czy się pokrywa ze znakami :?:

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 29 wrz 2009, 19:39

Panowie a uszczelka tu czasem nie wyleciała?? :roll:

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 29 wrz 2009, 19:53

Niki20 pisze:Panowie a uszczelka tu czasem nie wyleciała?? :roll:
pod głowica to na pomiarze ciśnienia by wykazało , próbę olejową powinni wykonać i by było wiadome co leży pierścienie , zawory , uszczelka , chyba że na pałę robili w co mi ciężko uwierzyć bo to żaden problem i wykluczają inne awarie ale są ludzie i taborety
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2009, 19:56 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 29 wrz 2009, 19:54

Ale ewidentnie biały dym by wskazywał na spalanie płynu. :-/

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 29 wrz 2009, 19:59

Niki20 pisze:Ale ewidentnie biały dym by wskazywał na spalanie płynu. :-/
znaczeń dymu jest kilka i by napisał że płyn znika , olej , czy cóś , chociaż to laik ale mechanicy tylko nie znachorzy mu badali aut , ale z 2 strony że nie można kąta na Vag u niego sprawdzić tak mu powiedzieli w co nie chce mi się wierzyć

[ Dodano: 2009-09-29, 20:04 ]
Niki20, masz na bosch , OBD1 i indukcje :mrgreen: , kąt jak na vag ustawić sprawdzić :?: tak jak karol121 pisał na stronie wcześniej :?:
i odnośnie dymu zawsze zaczynam wykluczać najłatwiejsze do sprawdzenia , zaoszczędza masę $$$$ ;-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 29 wrz 2009, 20:10

Mam '92 rok na boschu i niedawno miałem ustawiany kąt wtrysku. Bezproblemowo wszystko. ;-) Wątpię w to że jemu się nie da podpiąć audioli pod kompa... :-/
i odnośnie dymu zawsze zaczynam wykluczać najłatwiejsze do sprawdzenia , zaoszczędza masę $$$$ ;-)
Święte słowa. :->

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 29 wrz 2009, 20:18

Niki20 pisze:Wątpię w to że jemu się nie da podpiąć audioli pod kompa... :-/
po co w takim razie ma compa w zetoże :mrgreen: ja nie mam bo lepiej się posługuje kluczami ;-)
Niki20 pisze:Święte słowa. :->
<piwo> ;-)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 30 wrz 2009, 10:38

Vision pisze:ale z 2 strony że nie można kąta na Vag u niego sprawdzić tak mu powiedzieli w co nie chce mi się wierzyć
tak mowia ludzie co im sie nie chce albo nie maja czym albo nie moga sie polaczyc lub nie maja zielonego pojecia co toto wogole jest jak dla mnie dziwna sytuacja

graszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 17 lis 2008, 21:30
Lokalizacja: Łęczna

[80B4 1.9 1Z]trudności z odpaleniem z rana

Post autor: graszu » 30 wrz 2009, 12:23

Też mam taki problem, odpiąłem wtyczkę niebieską i zobaczyłem w końcu ikonkę od grzania świec mała tego samochód zapalił od razu, co prawda trochę dziwnie jak by tak trochę nie równo, ale za to z pierwszego mam pytanie dodatkowe, ponieważ z pod czujnika wypływa mi płyn, czym wiecie, czym to uszczelnić?

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 30 wrz 2009, 13:54

Pod czujnikiem powinien być oring, pewnie się uszkodził.

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Re: [80B4 1.9 1Z]trudności z odpaleniem z rana

Post autor: dubbler » 30 wrz 2009, 14:38

graszu pisze:ponieważ z pod czujnika wypływa mi płyn, czym wiecie, czym to uszczelnić?
Nie wiem czy dostaniesz sam oring właśnie do niego, ale zawsze możesz wyjąć i poszukać identycznego. Na pewno dostaniesz go z nowym czujnikiem, ale chyba się nie opłaca.

Chyba mam ze starego czujnika to jak chcesz to Ci wyślę.

graszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 17 lis 2008, 21:30
Lokalizacja: Łęczna

Re: [80B4 1.9 1Z]trudności z odpaleniem z rana

Post autor: graszu » 30 wrz 2009, 15:31

Dzięki kupię czujnik jak nie będzie oringa to będę szukał, ale jeszcze raz wielkie dzięki

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 30 wrz 2009, 22:36

mozna pociapciac sylikonem wysoko temp <ok> na oring tochu poczekac i zamontowac dolac plynu i heya, co do odpalania to sprawdz wartosci czujnikow temp w grupie 007 jak silnik jest zimny czyli np po nocy powinny byc te 3 temp do siebie zblizone i do temp zew, jak juz pisalem czujnik temp cieczy i czujnik g28 jest odpowiedzialny za wielkość dawki rozruchowej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl