[b4 all] pali 14 bezpiecznik...
[b4 all] pali 14 bezpiecznik...
witam zaczeło mi palic 14 bezpiecznik od podswietlania licznikow i srodka orginalnie powinien byc 5A a był załozony 15A wiec załozyłem tez 15A I odrazu go spaliło dlaczego tak sie dzieje...?
Ostatnio zmieniony 13 maja 2007, 21:33 przez mietek81, łącznie zmieniany 1 raz.
14 oświetlenie tablicy rejestracyjnej, oświetlenie wskaźników, oświetlenie
komory silnikowej,oświetlenie skrzynki na rękawiczki - 5A
Stawiam na uszkodzony przewód od tylnej klapy , rozepnij złączkę przewody idącego do klapy i wtedy sprawdź czy przepali się bezpiecznik . Może unikniesz grzebania w zegarach .
Daj znać o postępach .
komory silnikowej,oświetlenie skrzynki na rękawiczki - 5A
Stawiam na uszkodzony przewód od tylnej klapy , rozepnij złączkę przewody idącego do klapy i wtedy sprawdź czy przepali się bezpiecznik . Może unikniesz grzebania w zegarach .
Daj znać o postępach .
jak otworzysz klapę to tam są gumowe wężyki z przewodami elektrycznymi. Zobacz co tam się dzieje. U mnie była masakramarko pisze:14 oświetlenie tablicy rejestracyjnej, oświetlenie wskaźników, oświetlenie
komory silnikowej,oświetlenie skrzynki na rękawiczki - 5A
Stawiam na uszkodzony przewód od tylnej klapy , rozepnij złączkę przewody idącego do klapy i wtedy sprawdź czy przepali się bezpiecznik . Może unikniesz grzebania w zegarach .
Daj znać o postępach .
Ja obstawiam klapę :!:
Zgadza się. To jest mankament wszystkich avantów (w sedanach też często się zdarza).minon1 pisze:jak otworzysz klapę to tam są gumowe wężyki z przewodami elektrycznymi. Zobacz co tam się dzieje. U mnie była masakramarko pisze:14 oświetlenie tablicy rejestracyjnej, oświetlenie wskaźników, oświetlenie
komory silnikowej,oświetlenie skrzynki na rękawiczki - 5A
Stawiam na uszkodzony przewód od tylnej klapy , rozepnij złączkę przewody idącego do klapy i wtedy sprawdź czy przepali się bezpiecznik . Może unikniesz grzebania w zegarach .
Daj znać o postępach .
Ja obstawiam klapę :!:
Witam, mam problem z bezpiecznikiem nr 14 który spaliło, a właściwe stopiło. Ale zaczne może od początku. Jade sobie do pracy włączam lewy kierunkowskaz i nagle słysze dziwne stukanie przekanika, wtedy włącznik przeciwmgielnych przednich zaczął palić się na czerwono czyli jakieś zwarcie (halogeny nie były włączone). W moim avancie halogeny włącza sie pod kierownica. Poza tymi halogenami wszystko działa tzn. z podświetlenia tablicy pali sie tylko jedna żarówka, jak "pykne" palcem tą nie swiecąca to sie zapala. Stopionego bezpiecznika nie udało się wyjąc w całości, jutro musze coś po kombinowac, może pincetą da rade. Co mogło być przyczyną ?