[80B4 Sedan] Pytanie o demontaż bocznych tylnych szyb.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[80B4 Sedan] Pytanie o demontaż bocznych tylnych szyb.
Witam. Jak w temacie. Niestety jestem zmuszony polakierować tylny błotnik a że nie chcę robić fuszery potrzeuje wyciągnąć boczną tylną szybkę. Stąd moje pytanie czy w/w szybki są klejone czy przykręcanie jak np. w oplu vectra? Proszę o podpowieź bo nie chcę coś połamać i robić fuszery. Pozdrawiam.
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zdjęcie się nie ładuje ale jutro spróbuje i oczywiście nie omieszkam poinformować jak poszło.Dzięki
[ Dodano: 2007-05-14, 19:14 ]
Oczywiście poszło jak po maśle Ale mały problem się pojawił bo nie wiem jak ściągnąć ten plastykowy łącznik błotnika z słupkiem dachowym oraz tą spinkę metalową może jakś rada bo nie chcę tego połamać a "łapy" to ma raczej kowalskie :mrgreen:
[ Dodano: 2007-05-14, 19:14 ]
Oczywiście poszło jak po maśle Ale mały problem się pojawił bo nie wiem jak ściągnąć ten plastykowy łącznik błotnika z słupkiem dachowym oraz tą spinkę metalową może jakś rada bo nie chcę tego połamać a "łapy" to ma raczej kowalskie :mrgreen:
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Sorry że tak długo nie odpowiadałem ale pare dni mnie nie było.Nie wiem czy już poradziłeś sobie z tym problemem, ale jak by co to prosze:
Łącznik błotnika (aluminiowy, nie plastikowy)jest mocowany na wcisk, w łączniku tym są dwa bolce które wchodzą w plastikowe gniazda w słupku.Demontuje się go podważając czymś cienkim i sztywnym zarazem (wąska metalowa szpachelka). Ta metalopwa spinka na końcu czarnej ramki jest zablokowana jednym z tych bolcy łącznika.Więc, pierwsze demonujemy łącznik a potem zsówamy spinke z ramki(w dół).Osobiście radził bym oklejenie tych elementów, ponieważ ich demontaż i ponowny montaż, niestety nie należą do łatwych czynności i dodatkowo istnieje ryzyko prysowania nowego lakieru.
Dodaje kilka fotek, mam nadzieję że tym razem bedą widoczne.
Łącznik błotnika (aluminiowy, nie plastikowy)jest mocowany na wcisk, w łączniku tym są dwa bolce które wchodzą w plastikowe gniazda w słupku.Demontuje się go podważając czymś cienkim i sztywnym zarazem (wąska metalowa szpachelka). Ta metalopwa spinka na końcu czarnej ramki jest zablokowana jednym z tych bolcy łącznika.Więc, pierwsze demonujemy łącznik a potem zsówamy spinke z ramki(w dół).Osobiście radził bym oklejenie tych elementów, ponieważ ich demontaż i ponowny montaż, niestety nie należą do łatwych czynności i dodatkowo istnieje ryzyko prysowania nowego lakieru.
Dodaje kilka fotek, mam nadzieję że tym razem bedą widoczne.