Audi B2 80 quattro - 2-door sedan VR632 turbo + skrzynia 0B4
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
pare nowości
zakupilem kompletne kolumny z B3 7A
sworznie jak sie okazało maja ten sam rozmiar zarówno te na 2 (B2, B3 7A tył) jak i na 3 śruby (z 7A przód i B4)
grilingi 60 będą spowalniały auto na setupie zimowym - koła 15 cali
misz masz zaczął sie z próbą pożenienia piast 5x112 z audi 100 turbo z półosią i zwrotnicami z 7A
głebokość piasty B3 7A tył
głębokość piasty 7A przód
głebokośc piasty 5x112 audi 100 turbo
:mrgreen:
wyszło na to że w 7A są rónej grubości półosie ! albo juz mi sie coś pomieszało
wczesniej przymierzałem piaste 5x112 na przednią półoś B3 7A i było tak:
a teraz wziałem ze sobą tylną i okazuje się że jest mniejsza średnica - a półosie mam komplet z jednego auta !
piasta 5x112 i przednia ma taki rozmiar ~30mm:
a półoś tył ma taki ~26mm:
poza tym jest za krótko nafrezowana...
teraz nie wiem co kombinowac, czy przymierzać piasty z A4 - może przednia ze słabszych wersji bedzie ok na tył, z kolei ma podobno inne ET ale to raczej nie jest mozliwe..
????????????????????????
****************************************************************************************
27.09.2009
przymiarka felgi z Phaetona
felgi mają czujnik cisnienia, wynik podawany jest radiowo (433MHz)
do tego jest oddzielny sterownik ale gadżet fajny, szczególnie jak sie jeździ po torze to warto znać cisnienia i temperature opon
****************************************************************************************
29.09.2009
SPY FOTO
bedzie jednak VR6 24V Turbo
docelowa moc ~400KM
****************************************************************************************
zakupilem kompletne kolumny z B3 7A
sworznie jak sie okazało maja ten sam rozmiar zarówno te na 2 (B2, B3 7A tył) jak i na 3 śruby (z 7A przód i B4)
grilingi 60 będą spowalniały auto na setupie zimowym - koła 15 cali
misz masz zaczął sie z próbą pożenienia piast 5x112 z audi 100 turbo z półosią i zwrotnicami z 7A
głebokość piasty B3 7A tył
głębokość piasty 7A przód
głebokośc piasty 5x112 audi 100 turbo
:mrgreen:
wyszło na to że w 7A są rónej grubości półosie ! albo juz mi sie coś pomieszało
wczesniej przymierzałem piaste 5x112 na przednią półoś B3 7A i było tak:
a teraz wziałem ze sobą tylną i okazuje się że jest mniejsza średnica - a półosie mam komplet z jednego auta !
piasta 5x112 i przednia ma taki rozmiar ~30mm:
a półoś tył ma taki ~26mm:
poza tym jest za krótko nafrezowana...
teraz nie wiem co kombinowac, czy przymierzać piasty z A4 - może przednia ze słabszych wersji bedzie ok na tył, z kolei ma podobno inne ET ale to raczej nie jest mozliwe..
????????????????????????
****************************************************************************************
27.09.2009
przymiarka felgi z Phaetona
felgi mają czujnik cisnienia, wynik podawany jest radiowo (433MHz)
do tego jest oddzielny sterownik ale gadżet fajny, szczególnie jak sie jeździ po torze to warto znać cisnienia i temperature opon
****************************************************************************************
29.09.2009
SPY FOTO
bedzie jednak VR6 24V Turbo
docelowa moc ~400KM
****************************************************************************************
bez przesady jest juz jedno audi z takim silnikiem na swiecietrepek pisze:Robisz rzeczy niemożliwe <ok>
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4001630&page=1
ma 800 WHP czyli około 1000KM na silniku pewnie
filmik on board:
filmik z zewnątrz:
na hamowni:
mała aktualaizacja:
stary silnik OUT
nowy silnik juz skręcony ze skrzynią za pomocą przekładki
zrezygnowałem za namową Kefira z ori ECU i całej instalacji na rzecz standalone
30kg mniej: wiązka kabli, ecu, stacyjka, immo, zegary, pedały - przy okazji pedały i tak bedą customowe w związku z:
- brakiem miejsca na serwo
- przesunięciem miejsca pracy kierowcy - w sumie 95kg mniej cofnięte o 30-40 cm do tyłu tez nie pogorszy balansu
silnik w komorze - jak widać duże bydle jak stoi pionowo, wiec trzeba bedzie troche pomysleć co zrobić żeby sie maska sport quattro zamknęła... ale juz jest na to sposob
silnik został cofnięty na maksa do tyłu - takie mniej wiecej bedzie finalne ustawienie
z przodu jak widać dużo miejsca w sam raz na BIG FMIC z ciężarówki (chłodnica wody bedzie w bagazniku, bo akurat obydwa krócce wypadają przy firewallu )
miska olejowa taka jak ma 034 motorsport w swoim projekcie - oryginalna musiałaby zostać pocięta , a w zasadzie zrobiona od nowa
dotarł w koncu gwint z H&Ra
przyszla paczka z kolejnymi gratami z USA wylicytowanymi na ebayu
pedal box home made z aluminium, z trzema pompami tiltona, kazda 1 cal srednicy tłoczka
pedal gazu w komplecie jakies dziwne widelki - nie wiem jak to ma byc zainstalowane
NRG quick release gen 2.5
tu juz w komplecie z nabą i kierą MOMO
obrotomierz VDO top eliminator z shif light - niezły budzik 5 cali średnicy
jakies ARPy... ale to do innych mocnych B2jek... ja mam komplet srub z ASO
Klatka IRECO MOTORSPORT
fotki jeszcze z wakacji z etapu przymiarek, co prawda jeszcze lampa poliftowa, auto na podnosniku stoi jak koza, maska niedomknięta ale znalazlem własnie na dysku..
stary silnik OUT
nowy silnik juz skręcony ze skrzynią za pomocą przekładki
zrezygnowałem za namową Kefira z ori ECU i całej instalacji na rzecz standalone
30kg mniej: wiązka kabli, ecu, stacyjka, immo, zegary, pedały - przy okazji pedały i tak bedą customowe w związku z:
- brakiem miejsca na serwo
- przesunięciem miejsca pracy kierowcy - w sumie 95kg mniej cofnięte o 30-40 cm do tyłu tez nie pogorszy balansu
silnik w komorze - jak widać duże bydle jak stoi pionowo, wiec trzeba bedzie troche pomysleć co zrobić żeby sie maska sport quattro zamknęła... ale juz jest na to sposob
silnik został cofnięty na maksa do tyłu - takie mniej wiecej bedzie finalne ustawienie
z przodu jak widać dużo miejsca w sam raz na BIG FMIC z ciężarówki (chłodnica wody bedzie w bagazniku, bo akurat obydwa krócce wypadają przy firewallu )
miska olejowa taka jak ma 034 motorsport w swoim projekcie - oryginalna musiałaby zostać pocięta , a w zasadzie zrobiona od nowa
dotarł w koncu gwint z H&Ra
przyszla paczka z kolejnymi gratami z USA wylicytowanymi na ebayu
pedal box home made z aluminium, z trzema pompami tiltona, kazda 1 cal srednicy tłoczka
pedal gazu w komplecie jakies dziwne widelki - nie wiem jak to ma byc zainstalowane
NRG quick release gen 2.5
tu juz w komplecie z nabą i kierą MOMO
obrotomierz VDO top eliminator z shif light - niezły budzik 5 cali średnicy
jakies ARPy... ale to do innych mocnych B2jek... ja mam komplet srub z ASO
Klatka IRECO MOTORSPORT
fotki jeszcze z wakacji z etapu przymiarek, co prawda jeszcze lampa poliftowa, auto na podnosniku stoi jak koza, maska niedomknięta ale znalazlem własnie na dysku..
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 85
- Rejestracja: 30 mar 2009, 19:07
- Lokalizacja: Kłodzko