[B4 1Z] Wymiana tulei tylnego zawieszenia
Panowie, proszę pomóżcie! Chcę wymienić 2 wahacze łącznie ze sworzniami oraz łącznikami stabilizatorów. Z lektury tego forum wnioskuję, że najlepsze są firmy lemforder.
Ponieważ nie mam możliwości wymiany tych elementów we własnym zakresie dlatego bardzo proszę jakiegoś pomocnego forumowicza o informację gdzie we Wrocławiu znajdę dobrego fachowca w tych sprawach ? Jakiego ewentualnie kosztu naprawy mogę się spodziewać ?
Czy wydatek na te części (2 wahacze z tulejami + sworzniami oraz 2 łączniki stabilizatora wszystko firmy lemforder) zamknie się w kwocie 250 zł ?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i ewentualne porady.
Pozdrawiam, szczęśliwy posiadacz AUDI B4
Ponieważ nie mam możliwości wymiany tych elementów we własnym zakresie dlatego bardzo proszę jakiegoś pomocnego forumowicza o informację gdzie we Wrocławiu znajdę dobrego fachowca w tych sprawach ? Jakiego ewentualnie kosztu naprawy mogę się spodziewać ?
Czy wydatek na te części (2 wahacze z tulejami + sworzniami oraz 2 łączniki stabilizatora wszystko firmy lemforder) zamknie się w kwocie 250 zł ?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i ewentualne porady.
Pozdrawiam, szczęśliwy posiadacz AUDI B4
Kiedyś pytałem o sworzeń wahacza z lemfordera koszt sztuki to 197zł, koszt tulejek na wahacze to koszt 88zł za 4 sztuki tyle ja płaciłem. Po co zmieniać całe wahacze :?: jak można same tuleje. Koszt 250zł jest zdecydowanie za niski jak na tyle częśći z tej firmy Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2009, 21:23 przez tomekk666, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie lenio21 i tomekk666 dzięki Wam bardzo za odpowiedzi. Czyli widzę, że cena to będzie przynajmniej 2 razy wyższa niż mi się przyśniło...
tomekk666 - myślę, że masz racją, że wahaczy wymieniać nie trzeba. Tylko pytanie, czy wymiana samych tulejek na prasie itd (czyli robocizna) nie przekroczy ceny wahacza ?
Czy można coś spartolić wymieniając same tuleje ?
Rok temu wymieniłem wahacz + sworzeń + łącznik (wszystko firmy FEBI bo ją najbardziej chwalili właśnie na tym forum) i teraz mi tak suka w zawieszeniu że już nie mogę tego słuchać...Nawet jak nacisnę na hamulec to czuję jak mi się koła cofają o jakiś centymetr...To jakaś paranoja...Dlatego zraziłem się po pierwsze do mechanika (bo mógł to źle założyć, nie dokręcając na kołach tylko w powietrzu) a po drugie do firmy FEBI...
dzięki raz jeszcze, pozdrawiam, Michał
tomekk666 - myślę, że masz racją, że wahaczy wymieniać nie trzeba. Tylko pytanie, czy wymiana samych tulejek na prasie itd (czyli robocizna) nie przekroczy ceny wahacza ?
Czy można coś spartolić wymieniając same tuleje ?
Rok temu wymieniłem wahacz + sworzeń + łącznik (wszystko firmy FEBI bo ją najbardziej chwalili właśnie na tym forum) i teraz mi tak suka w zawieszeniu że już nie mogę tego słuchać...Nawet jak nacisnę na hamulec to czuję jak mi się koła cofają o jakiś centymetr...To jakaś paranoja...Dlatego zraziłem się po pierwsze do mechanika (bo mógł to źle założyć, nie dokręcając na kołach tylko w powietrzu) a po drugie do firmy FEBI...
dzięki raz jeszcze, pozdrawiam, Michał
slugs pisze:Czy tuleja w Coupe B3 powinna mieć metalowy kołnierzyk, czy powinna być to sama guma wbijana w "belke" zawieszenia?
Wczoraj wziąłem się za wymiane i wyciągnąłem gumę, na której metalu nie było. Wewnątrzbelki nie dostrzegłem zaklinowanej tulei...? WTF?
byly dwa modele tuleji duze i male jedne i drugie maja na 100% metalowy kołnierz zapewne wypadla ci sama guma metal zostal w srodku