[80 B3 1.8 NE] pytanie o gaźnik Kehin I
[80 B3 1.8 NE] pytanie o gaźnik Kehin I
Witam
Mam w mojej Audisi gaźniczek Kehina K82 pierwszej seri.
Moja przeponka przyśpieszacza coś cieknie, jest ona taka sama czyli 34mm jak w K82 II ?
Jest zamontowana do góry "nogami" na 3 śrubeczkach , moge to to w tym stanie odkrecić, czy
powypada dużo części ? Według schematu z K82 II co dorwałem jest tam tylko jeszcze oprócz przeponki sprężynka.Przychodzi tam może jakaś uszczelka ? Narazie brykam tylko na gazie, bo inaczej benzynka pryska na boki że ojoj ; )
Prosze o pomoc, jakieś wskazówki i sugestie.Z góry dziękuje.
Pozdrawiam serdecznie
Dadu
Mam w mojej Audisi gaźniczek Kehina K82 pierwszej seri.
Moja przeponka przyśpieszacza coś cieknie, jest ona taka sama czyli 34mm jak w K82 II ?
Jest zamontowana do góry "nogami" na 3 śrubeczkach , moge to to w tym stanie odkrecić, czy
powypada dużo części ? Według schematu z K82 II co dorwałem jest tam tylko jeszcze oprócz przeponki sprężynka.Przychodzi tam może jakaś uszczelka ? Narazie brykam tylko na gazie, bo inaczej benzynka pryska na boki że ojoj ; )
Prosze o pomoc, jakieś wskazówki i sugestie.Z góry dziękuje.
Pozdrawiam serdecznie
Dadu
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 20:20 przez Dadu, łącznie zmieniany 1 raz.
Witaj
Na schemacie nie widzę dodatkowej uszczelki , to tak wygląda jakby przepona była jednocześnie uszczelką . Do takich prac lepiej zdemontować gaźnik , w sómie nie ma tak dużo śrubek do odkręcania , a można sobie zaoszczędzić sporo kłopotu . Odnośnie przeponki z Kehna II najlepiej zadzwonić do serwisu bo mogą być minimalne różnice chociaż nie koniecznie . Tego akurat nie wymieniałem . Śmigam tylko na LPG .
Na schemacie nie widzę dodatkowej uszczelki , to tak wygląda jakby przepona była jednocześnie uszczelką . Do takich prac lepiej zdemontować gaźnik , w sómie nie ma tak dużo śrubek do odkręcania , a można sobie zaoszczędzić sporo kłopotu . Odnośnie przeponki z Kehna II najlepiej zadzwonić do serwisu bo mogą być minimalne różnice chociaż nie koniecznie . Tego akurat nie wymieniałem . Śmigam tylko na LPG .
Śmigam tylko na LPG .[/quote]
Oj ja też, ale lubie mieć sprawny samochodzik, troszke się nim bryka, spróbuje mimo wszystko najpierw tylko te 3 śrubeczki odkręcić, jak coś powylatuje to i tak musze potem gaźnik zdemontować.Tak samo musze polatać za jakims materiałem na uszczelke, co by uszczelnić miejsce gdzie plastik filtra powietrza z gaźnikiem się spotyka.Jakiś pacan uszczelniał to silikonem jak montowali LPG.
pozdrawiam
Dadu
Oj ja też, ale lubie mieć sprawny samochodzik, troszke się nim bryka, spróbuje mimo wszystko najpierw tylko te 3 śrubeczki odkręcić, jak coś powylatuje to i tak musze potem gaźnik zdemontować.Tak samo musze polatać za jakims materiałem na uszczelke, co by uszczelnić miejsce gdzie plastik filtra powietrza z gaźnikiem się spotyka.Jakiś pacan uszczelniał to silikonem jak montowali LPG.
pozdrawiam
Dadu
marko pisze:U mnie między obudową filtra a gaźnikiem jest mikser palnikowy i nie ma tam żadnych uszczelek . A powinny być ?
Gdzie masz wpięty obwód grzania parownika?
Ja mam na gaźniku u góry małą uszczelke miedzy tymi 3ma śrubami, a ciepła woda do parownika idzie z tych rurek od nagrzewnicy.Jak chcesz zrobie potem zdięcie.daj znać.
Pozatym mam ponad 272 tysi przebiegu, czyli dopiero dotarty silnik, w końcu to Audi
Ciepłą wodę mam tak samo podłączoną , a gdzie masz wprowadzony gaz do gaźnika ?
Widzę , że podobnie jeździmy - też mam ponad 272 tys przy super kompresji , faktycznie , dopiero co dotarty .
Ile Ci pali w mieście na krótkich odcinkach jeżdżąc tylko na gazie?
U mnie przy takiej jeździe jest ok. 15 litrów LPG i się zastanawiam , czy to normalne .
Widzę , że podobnie jeździmy - też mam ponad 272 tys przy super kompresji , faktycznie , dopiero co dotarty .
Ile Ci pali w mieście na krótkich odcinkach jeżdżąc tylko na gazie?
U mnie przy takiej jeździe jest ok. 15 litrów LPG i się zastanawiam , czy to normalne .
Więc tak:
Reduktor -Tomasetto
Zbiornik - Bormech 35L
Wielozawór - Tomasetto
Obudowa wielozaworu - Tomasetto
Zawór tankowania - Tomasetto
Przełącznik/centralka - Stag 26
instalacja zamontowana 03.11.2005 za 800 pln brutto
a spalanie, no najmniej 7,5 L LPG trasa normalnie 8-8,5 a miasto 10 L - 11,5 L LPG
Ponieważ mam maly zbiornik i troszke uszkodzony gaźniczek to w mieście po 200 paru km tankuje i mam spokój a i na stacji moge to satysfakcionujące "do pełna" powiedzieć.
Reduktor -Tomasetto
Zbiornik - Bormech 35L
Wielozawór - Tomasetto
Obudowa wielozaworu - Tomasetto
Zawór tankowania - Tomasetto
Przełącznik/centralka - Stag 26
instalacja zamontowana 03.11.2005 za 800 pln brutto
a spalanie, no najmniej 7,5 L LPG trasa normalnie 8-8,5 a miasto 10 L - 11,5 L LPG
Ponieważ mam maly zbiornik i troszke uszkodzony gaźniczek to w mieście po 200 paru km tankuje i mam spokój a i na stacji moge to satysfakcionujące "do pełna" powiedzieć.
A mixer, a jak to wyglada ? nie znam się, odpisałem co tam w papierach było, ale normalnie do gaźnika podłączone miedzy gaźnikiem a obudową filtra powietrza.marko pisze:A jakiego typu masz mikser i gdzie zamontowany - takiego spalania w mieście to tylko pogratulować :lol:
Pozatym zapalam Balbinke nawet jak cała noc stała bez ssania dodajac lekko gazu, delikatniusio, zaraz zagada, wtedy wyciagam troszke ssanie, tak aby ładnie równo pracowała i już.Jade normalnie, bez bezsensownego gazowania, jak widze że czerwone światełko daje się malusiej toczyć.Nie szarżuje, dbam o czyste filterki. To wszystko.
A i zapala lepiej na gazie niż na benzynce, ale to wina gaźnika, musze tę jedna membranke zrobić
.
pozdrawiam
Dadu
Jeżeli nie chce Ci dobrze chodzić na benzynce to trzeba środek gaźnika umyć nitrem , na jakiś czas pomaga .[/quote]
Płyn, płyn hamulcowy pomaga, czyści że aż hej, ale nie przesadzać no i dymi troszke,ale gaźnik jest po regeneracji w którymś tam roku, i to widać i czuć, tylko zapomnieli membranki zrobić partacze,a zamontowane jak piszesz ten aluminiowy teges gazowy.
pozdrawiam
Płyn, płyn hamulcowy pomaga, czyści że aż hej, ale nie przesadzać no i dymi troszke,ale gaźnik jest po regeneracji w którymś tam roku, i to widać i czuć, tylko zapomnieli membranki zrobić partacze,a zamontowane jak piszesz ten aluminiowy teges gazowy.
pozdrawiam
spalanie
No chłopaki spalanaio to pogratulowac , moje NE po konkretnym przerobieniu w miescie swistało 15-16 litrów trasa 10-11 ( ja mam bardzo ciężką nogę, w miescie to max.3 biegi ) :mrgreen: po założeniu wałka schricka 288 mam teraz spalanie w mieście 21!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil: dzis tankowąłem gazownie to mnie zgotowało normalnie, jadę rano do gazowników żeby mi to poustawiali bo nie mam analizatora :-x :-x jak nie wyda to założę spowrotem wałeczek serie albo od ABT i aparat ducelliera i będzie spox a schricka zapodam do turbo :mrgreen: A co do gaźnika to z mojego tez sie leje z pompki przyspieszającej ale na górnym dekielku, kupiłem komplet naprawczy i od 4 miesięcy go uparcie wymieniam
Ojjjjj to masz bardzo ciężką nogę , albo wykończyłeś parownik . Ile kilometrów na nim zrobiłeś?
[ Dodano: 2007-06-12, 10:22 ]
[ Dodano: 2007-06-12, 10:22 ]
Sory za odgrzanie tematu , ale jestem ciekaw jak sobie poradziłeś z tą przeponką . Pewnie mnie to samo czeka :cry:Dadu pisze:Witam
Mam w mojej Audisi gaźniczek Kehina K82 pierwszej seri.
Moja przeponka przyśpieszacza coś cieknie, Dadu